Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Vcelku by mě zajímal podíl variant. Jsem členem zrovna té liftbackové skupiny a musím říct, že zmenšení kufru je dost nepříjemné. Dojezd pokud bude v přímé úměře (nyní cca 340km dle mé nohy a tratě), tak by se zvedl na cca 490km a to už je slušné. Pokles hmotnosti díky změně materiálu nádrží je známý?

 

Kromě víceprvku nejspíš odpadne i možnost nezávislého topení, předpokládám.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Jeste rekapitulace zmen, drivejsi zpravy byly "potvrzeny" nove i na cngplus.cz:

 

- zvyseni kapacity z 15kg plynu + 50l benzinu na 21kg + 15l benzinu (cca 40% nárůst v dojezdu na plyn)

- zlepseni casu 0-100km/h o 1,1s (z 10,9s na 9,8s)

- zvyseni vykonu z 81kW na 96kW, tocivy moment vzroste z 200 na 240 Nm (Habi001, je to tedy pravda a nebo zustane 200Nm?)

- snizeni hmotnosti o 72kg, dosavadni nadrze misto oceli kompozitove, nove navic ocelova nadrz pred zadni napravou

- vlecena naprava misto viceprvkove, tak jako u Leonu a Golfu

 

 

 

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Státní správa, konkrétně ministerstvo dopravy má pro příspěvkové organizace nakoupit tato vozidla Š OIII s motorem  1.5TSI 96kW a CNG. Čas dodání 7/2018. Budu informovat.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Škoda Auto by s tímto mohla vejít do učebnic jako odstrašující případ zavedení inovovaného výrobku.

Zákazníci konečně začali CNG auta kupovat a chtějí je, tak jim na třičtvrtě roku zatneme tipec. 

:skoda:

Vloženo

 

 @Wdog hele jindy bych s tebou souhlasil, ale teď v tom jsou nevině.

Přechod na novou emisní normu dělá problémy i jiným výrobcům.

Kdo se vyzná a případně sleduje nabídku motorizací jiných značek, tak vidí že jich hodně odpadlo bez náhrady nebo bude náhrada až výrazně později.

A postihlo to i výrobce prémiových modelů.

Vloženo (editace)

Fór je v tom, že G tec tu normu o které mluvíš splňuje i s 1.4 TSI. 

 

Musela by se mu tedy vzít nádrž na benzin. 

Editováno: , autor: Clerfayt
Vloženo

Ani ne. Hovoří se tu o motoru a normě. Ten 1.4 by normu dal bez problémů. 

 

Ovšem celá O III G TEC je tak nějak celmově na hovno, takže jí výrobce raději přepracoval. A je to dobře. 

Vloženo

Víte někdo o kolik litrů bude menší kufr u kombi? Jsem myslel, že když vyhoděj/zmenšej tu beznínovou nádrž tak to tam trochu přeskládaj a kufr u 1.5 bude větší než u 1.4? Víte to někdo přesněji? CNG by mi nevadilo, ale ten kufr mě (vzhledem k potřebě převážet spoustu hovadin pro dvě malý děti) limituje... :(

Vloženo

Zvětšení kufru bych neočekával, má přibýt plynová lahev před nápravou, takže ty pod kufrem zůstanou zřejmě rozměrově podobné (aspoň podle fotek co jsem viděl).

Vloženo (editace)

Tak podle dnesni inforamce by nabeh 1.5TGI mel probehnout na konci roku 2018 s tim, ze bude dostupny pouze v kombi variante (to uz vime) avsak pouze s DSG. Nabeh manualu bude az druhe polovine 2019.

Editováno: , autor: Šutrák
Vloženo
před 12 hodinami, Šutrák napsal:

Tak podle dnesni inforamce by nabeh 1.5TGI mel probehnout na konci roku 2018 s tim, ze bude dostupny pouze v kombi variante (to uz vime) avsak pouze s DSG. Nabeh manualu bude az druhe polovine 2019.

To je škoda, čekal jsem, že 1.5 TSI se dvěma tlakovými nádržemi bude letos v létě.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...