Karel Plesník Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Ahoj. Rodiče vlastní od března 2003 Fabii 1 1,2 MPI se kterou jezdili jen na hřiby takže stav tachometru je 16 000 Km. V nejbližších měsících nám ji chtějí dát = celkem nevím co s ní. Vlastníme jezdící, ale lehce korodovanou Felicii 50Kw s DO, tažným, mlhovkami, zámkem převodovky. Fabie z tohoto vybavení nemá nic, ani centrál nebo osvětlení kufru - rodiče tak šetřili že kdyby to šlo koupili by auto bez barvy a natřeli si ho sami. Tažné potřebujeme kvůli vozíku, přední mlhovky nebo centrál považujeme za dobrou věc, osvětlení kufru skoro za nezbytné :-) . Je to blbost nebo byste to do toho auta postupně doplnili? Posledních pár let si to občas půjčujeme, poslední stovky Km jsme najezdili my. To auto je garážované, rodiče s ním jezdí jen když jedou na hřiby - přes léto cca 10x do okolí města. Vevnitř auto ještě voní jako z výroby. Motor je slabý, skoro se nedávno nepodařilo předjet ani kamion na obyč cestě. Máme strach že se časem poškodí katalyzátor a z toho vyplývající poškození motoru s drahou opravou. Smířit se s tím? Posílit výkon alespoň chiptuningem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chnapka Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Co ti v aute chybi, se da dodělat. Auto je stroj, spotrebni zboží, casem se muze poskodit cokoliv. Chip trosku pomuze, zázraky necekej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Plesník Vloženo 3. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Díky za ohlas. My uvažovali i o takových nesmyslech jako je výměna motoru. Ten co tam je teď je /podle nás/ HTP verze 0.9 :-) = to nejhorší co Škodovka vymyslela. Potom co se ten motor podělá dávat x tisíc za zprovoznění... Nevíme, nerozumíme tomu, ale pokud výrobce dříve prodával opravnou sadu s hlavou válců, jiným katalyzátorem a kdoví čím ještě za dotovanou cenu 13 000 Kč kdoví kolik by to teď stálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gtride Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 (editace) Fabia 1 1,2 MPI ? myslím že 1,2 HTP napíš výkon KW a kod motora ak je pre teba dôležitý zámok prevodovky construct alebo defend lock tak to je na smiech zabezpečenie,možno DO + hmlovky to je trochu + a motor vymeníš oficiálne len ak má stejný kod tak v ČR tak v SR a na vrakáči kúpiš možno(určite) horší ako máš.Na vozík ak je to 40KW motor sa moc nehodí na to je Felicia lepšia hlavne kvôli prevodovým pomerom vs výkon motora a ŽIADNY CHIP !!! motora Editováno: 3. leden 2018, autor: gtride Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Fabia 1.2 MPi proč ne to označení v roce 2002 existovalo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gtride Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Omluva.Výraz MPI se u ,,jednadvojek" nepoužívá. Samozřejmě je správné že znamená vícebodové vstřikování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 http://www.obautodily.cz/skoda-fabia-zadni-napis-fabia-1-2-mpi-original-1660cz101/ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
White_line Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Raděj než ohnilou feldu bych vzal tuhle zánovní fabku, dal do ní 10, ať ti tam dodělají tažné a centrál na dálku a jezdil bych. že je to slabé? No tak to musíš prostě točit ať to jede. Myslím že zas taková bída to není. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Plesník Vloženo 4. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2018 V několika diskuzích se to tady řešilo, před označením HTP byly první trojválce označovány 1,2 MPI. Motor má výkon 40 Kw. VIN kód začíná TMBPW16Y033xxxxxx. Construct je možná „na smiech zabezpečenie“ ale myslím že alespoň opticky to běžného kolemjdoucího odstraší. Proč žádný CHIP? Zhorší to životnost motoru? Díky všem za snahu poradit… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 4. leden 2018 Sdílet Vloženo 4. leden 2018 ty motory nejde čipovat je to podvod 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 4. leden 2018 Sdílet Vloženo 4. leden 2018 Urcite bych neinvestoval do zadnyho cipu, radeji ji dej napit, ona se rozjezdi. Investovat do zabezpeceni 15 roku staryho auta uz mi taky prijde jako zbytecnost. Uzivej v podstate novyho auta, nebo to prodej. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 4. leden 2018 Sdílet Vloženo 4. leden 2018 Jezdil jsme jak Fabii HTP 40kW tak Felicii 50kW (monobod) a Fabia byla vždy "živější" (obě najeto cca stejně). Ani jedno teda nebylo nic extra, ale s Fábií jsem se postupem času naučil i předjíždět. Ale hlavně bezpečnost a komfort Fábie je na hony vzdálený Felicii... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 4. leden 2018 Sdílet Vloženo 4. leden 2018 Tak, tak! Mám favorita i fabii 1.2 tak můžu srovnávat a felicie jen kulatej favorit. Ve fabii se dá havárka přežít ve felicii NE. Ale ten požitek z jízdy je u favouše lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 9. leden 2018 Sdílet Vloženo 9. leden 2018 Zanovni auto. Skoda to prodat za par kacek. 40kw staci na klidnou jizdu. Ma to kratke prevody , takze do kilca to jede dobre. Vozik stejne nevozis kazdy den a par stovek km. Jinak ty blbosti jako osvetleni kufru , central muzes doplnit (nebo se na to vykvaknout) a koule dozadu je v poho za kacek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Plesník Vloženo 12. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2018 Díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.