Přejít na obsah

Reklamace vad S3, úspěšné odstoupení od kupní smlouvy


ferda25

Doporučené příspěvky

Ferdo: fandim ti:-) sam jsem byl nechat neco opravit v servisu ŠA Kosmonosy po jinem aervisu.  Dokonce na me nabehlo po sepsani reklamace advokata vedeni. Sami pak radsi utekli, kdyz se ukazala ma pravda. Zadny umelci tam nejsou. A co se tyka opravy. Bude vzdy jakakoliv u tohoto servisu, aby me neposlali do pr...e:-D a duvod nasledujici vyjadreni primo zakaznickeho servisu ŠA:

 

Je nám velice líto, že ve Vašem případě došlo k Vámi uváděným potížím. Autorizované servisy jsou však samostatně hospodařícími 
právními subjekty s vlastní právní subjektivitou, a nikoli našimi podřízenými subjekty. Posuzování a vyřizování reklamací je 
proto v souladu s platnými právními předpisy plně v kompetenci těchto autorizovaných partnerů a do tohoto procesu nemůžeme 
zasahovat.” 

 

Takze jiny opravce NE. Takze reklamuj u vyrobce,... aspon se nebudou vymlouvat!!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Jen nové info kolem celé akce...

 

ČOI se mi ozvala a sdělila mi jak mám pokračovat. Tím chci poděkovat, že mě přesvědčili, že ještě "něco" v našem státě funguje.

 

Bohužel z důvodu nemoci se termín nekonal.

 

Po poslední komunikaci jsem se dozvěděl, že mi vůz bude zapůjčen + mi byl stanoven další termín.

 

Jen je škoda, že to nešlo bez nutnosti se tak trápit a bez toho, že zřejmě pochopili, že bez zapůjčení vozu to bude systém - 3 závady a jdeme vracet. Teď jim opět dám těch 30 dní na to, aby problémy vyřešili....

 

Mimochodem: Objevili se další problém - nefunkční paměť sedačky řidiče. Běžně to tu všem odstraňuju bez toho aniž bych to nějak víc řešil, ale po postupu firmy Škoda Auto, to na svém voze budu muset nechat být a tuto funkci nechat opravit až od nich.

 

Celkem smutná zkušenost, jsem majitel vozu na kterém bych si raději neměl nechat ani měnit kola jinde než v servisním centru v Mladé Boleslavi, jinak mi hrozí jen postihy a sankce....naštěstí jen dle názoru firmy Škoda Auto, ale i ten Vám hodně znepříjemní život. Tímto jejich názorem mi vlastně upírají vlastnická práva na můj vůz.

 

Nový termín 22.3.2018, prý dřív nemají čas.....

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V ‎28‎.‎1‎.‎2018 na 15:24, ferda25 napsal:

Smlouva zde uvedená je dle mého jasná, já mám přímo prodané vozidlo od výrobce Škoda Auto.

 

Když mě hodně naštvou, tak tam při předání párkrát zajedu, vyjedu od sebe k sobě  s volantem a useknu hlavní kabel k volantu co tam je na všech vozech špatně uchycen a hrozí jak poškození jeho, tak mechanismu posunu volantu......to se pak teprve budou divit.

 

5a6ddec28c014_Obrzek1.thumb.png.d83f6a092143a9441ceadcad4f67395a.png5a6ddec41d78f_Obrzek2.thumb.png.096516795a98d8d27a1ad8f5174ec00a.png

 

 

ty jsi auto nekupoval u dealera?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Výsledek celé akce:

1. servisní centrum instalovalo stropnici v černém provedení(sportline) - přední a zadní sloupky při předávání špinavé. Plast, kterým prochází pás jsem teď doma objevil, že je poškrábaný.

 

2.  MIB jednotka se řeší tak, že se o ní prohlásí, že povolením vývojového módu se jednotka přepne do režimu, který někam ukládá logy a tím je v nesériovém stavu....pán lže do očí a pak mu ukážete, že závady neodstranil, tak se Vám směje, že je to stav techniky. Tak mu řeknete, že software 0318 tyto vady neměl, tak Vám řekne, že jsem sám, že to ostatním nevadí. Prý to někde bude řešit s oddělením kvality. To, že se jinak chová automatická aktivace režim PDC s manuálem a automatem vůbec nikdo neví(ani já jsem to nevěděl).

 

Přijímací technik, bylo jediné pozitivum celé akce, jinak bohužel velké zklamání z kvality práce v servisním centru.

 

Závěr - auto je stálo k prodeji a je to má poslední Škodovka.

 

Tady je ještě ukázka kvality práce v servisním centru v Mladé Boleslavi:

IMG_4032.thumb.JPG.b599e63d814b6b2159cc775c9d4802a2.JPG

 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to nechám vyčistit a ona je tam zase nová šmouha, od špinavého hadru, tak se bojíš co bude příště a to auto tam stálo už přes týden s vyměněnou stropnicí, aby tohle doladili.

 

Bohužel zkusit, zda není podřený plast v těchto místech mě nenapadlo(plast byl vytažen do nejvyššího místa a podření nebylo vidět). Jinak jsem vše prošel.

 

Jo a domů můžu jít z MB do Strakonic pěšky nebo mi tentokrát místo Fábie3 půjčí kolo, to taky Škodovka prodává.

 

Měsíc tam auto stojí a hlavní zájem byl, zda jsem si tam nedodělal navíc jeden drát. Ještě včera ten tzv. odborník na MIB zase začal kafrat, když nevěděl co, jestli nemám v autě něco dodělaného. Tak mu to přijímací technik utnul, že tam nic nenašli....Dle hesla, nehledám řešení, ale hledám důvod proč to neřešit. Ten problém s menu kamery, že hned není přístupná po druhém zařazení zpátečky(tj. dám zpátečku, vyřadím, vypnu PDC, opět dám zpátečku -> menu se neobjeví - menu se objeví až po 20 sekundách opakovaným pokusem) totiž prý řeším jen já a nikdo jiný = v očí tohoto pána jako důvod to řešit pouze okrajově....snad časem. Proč software 0318 funguje a novější nefunguje, to jaksi nedokázal odpovědět. Pak tam něco taky říkal, že ty jednotky jsou i v jiných autech, ale už nějak zapomněl říct, že u VW tenhle problém na stejném typu navigace není.

 

Nebýt přijímacího technika, který se asi opravdu snažil, tak bych to řešil jinak. On opravdu nepohne s těmi balvany, kteří místo řešení jen hledají důvod proč to neřešit.

 

  

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Technik neví jak to řešit, proto to řešit nechce, snad si nemyslíš že technik bude radši měsíc hledat důvod proč to neopravit než to za den opravit. Oni to prostě vyřešit neumí, protože to není standardní problém. Technik je pro firmu položka která jim pouze snižuje zisk a ukrajuje z jejich koláče, je na ně kladen velký tlak aby toho udělali co nejvíc za co nejméně a nejkratší dobu. Furt nechápeš že se snažíš řešit problém kde ti ho nikdy nevyřeší, ty lidi za to nikdo nezaplatí ani jinak neocení naopak tím že budou složitě diagnostikovat co je vlastně špatně, protože se to neděje běžně a neřeší to často, tak dostanou ještě sprda, že mají malou efektivitu práce. Podle mě pláčeš na špatném místě. Technik tě bude mít vždy u zadku, je tak prostě nastavený, radši jednou za měsíc vyslechne jednoho nasraného zákazníka, než aby musel managerovi provozu vysvětlovat proč má ten to měsíc menší efektivitu práce a přijít tak o část platu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je sice krásně manažersky vysvětlený systém, ale tenhle pán rozhodně nemá v MB plat od efektivnosti.

 

Systém hodnocení v Německých firmách typu Škoda, není nastaven tak jak píšeš.

 

Ten pán s kterým jsem to řešil nebyl další v řadě v montérkách, ale člověk, který tohle má na starost v rámci Škodovky.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I když to asi bude jak píšeš, tak stejně ten pán prostě nejspíš neví jak to řešit a nevyřeší ti to, ztrácíš s ním jen svůj čas nic víc. Jsme pořád lidi když neví měsíc tak nebude vědět ani příští měsíc, co ti na to říct... Tím samozřejmě neobhajuji špatnou kvalitu práce, jen se ti snažím ušetřit čas, já nechápu co kdo na škodovce vidí, podle mě je u nás ne jen předražená, ale navíc na to jak tu ty auta jezdí, tak by tu každý mechanik měl vědět jak je opravovat, paradoxně je ale opak pravdou, najít člověka co fakt ví co dělá a má zkušenosti je extrémně těžké, protože do toho fušuje každý nýmand co nemá tušení moc toho neumí a tak se snažáí vecpat někde kde teče dost peněz i pro křivé ručičky, co hůř člověk si nepomůže autorizovanou sítí, vzniká tu paradox, kdy tu cizí značky jako mazda a pod. mají mnohem kvalitnější a méně problémový servis než domácí značka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem našel celkem zajímavou věc na update portálu firmy Škoda-Auto a.s. (rozbalená mapa má skoro 30 GB):

  • Nejprve si zkontrolujte verzi map ve své navigaci.
  • Další aktualizace navigačních dat bude dostupná v květnu
  • Před ukládáním mapy na SD kartu - prosím proveďte formátování na Systém souborů FAT32 a Velikost alokační jednotky 4096 bajtů

Tj. jako jediní na světě dokážou 32GB s FAT32 s alokační jednotkou 4096 bajtů = zřejmě by měli přepsat ve Škodovce základy IT. Alokační jednotku o velikosti 4096 podporuje FAT32 do 8GB.

https://support.microsoft.com/cs-cz/help/140365/default-cluster-size-for-ntfs-fat-and-exfat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FAT32 je jistota, že se musí použít.

 

Software určený pro vytváření sd-karty pro flešování jednotek MIB(sdupdater), vytváří na kartě 32 GB systém FAT32 s alokační jednotkou 16K = 16384 bajtů.

 

Tj. právě, že tam asi nikdo nemyslí......

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poškozený plast bude hradit nakonec servisní centrum.....

 

Bohužel jsem dnes při montáži nového plastu, objevil vnitřní poškození původního plastu, že mám strach co vše je dalšího takto poškozené.

 

Tohle je práce Servisního centra Škoda Auto a.s.:

IMG_4052.thumb.JPG.0968505914c0bcac8f043c98b186c044.JPG  IMG_4056.thumb.JPG.5a54735f24322c289ed3836f739df298.JPG IMG_4057.thumb.JPG.3c319af66a7bc5d2e2a3346c516b48ca.JPG

 

 

Je to jen lajdácká a nekvalitní práce. Mám chuť auto před nezávislým svědkem celé rozebrat a nafotit všechny takto poškozené plasty.

 

 

 

 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ferdo, taky mi tam rozebirali a davali auto do kupy:-( a vraceno kvuli spatnemu nalepeni zadniho okna u O2 liftbak u sterace. Kdyz uz to nalepi, tak neprilepi plast u zadniho brzdoveho svetla na sklo a ze zadniho deklu na dverich jim vypadnul cvocek, ktery rachta pri otevirani a zavirani!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsi měl napsat hned prvně, já myslel, že je to "standardní" tým a zjistil jsem, že kluci v servisech ve Strakonicích proti nim hrají první housle.  Taky se jim něco občas nepovede, ale záměrně ničit novou věc by si z nich nedovolil nikdo. Mě měnili staré díly za nové(interiér do provedení sportline), úplně se bojím až se ozve pán co si koupil původní díly......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, pořád má Ferda pravdu v tom, že zákaznická služba mnoha firem v ČR je naprosto zoufalá. Když si koupíte triko za 10EUR, tak se na reklamaci můžete asi vyprdnout, ale spousta lidí, poklud si koupí vlajkovou loď, tak do toho dá nemalé úspory, aby řešili takové dost funkční věci a ještě se jim smála automobilka do ksichtu???

 

Přijde mi to takový nějaký trend poslední doby, nějaký odbyt je, na věrné zákazníky se můžeme vykašlat, tak co už, auto jezdí, že je to šrot od novoty, no a co.

 

Původně jsem si taky přál měnit auta po nějakém čase za nová, nicméně poslední dobou jsem zastáncem - starší ověřené spolehlivé, neprodávat.

 

K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Další perlička ze strany firmy Škoda Auto a.s.:

2.     Vozidla Superb nejsou vybavena zvláštním /  sportovním  / podvozkem. Přes celou paletu je zástavba tlumičů se shodným nastavením. Pro některé verze a trhy jsou montované tlumiče s jinou charakteristikou a podložkami

 

Podvozek.thumb.jpg.4e89c19947722b7785d33be1b3b588e8.jpgPodvozek2.thumb.jpg.0493987374eafaf355c43d29509b242c.jpg

 

 

To tvrdí v emailu přímo osoba odpovědná za podvozky. Mám to tak chápat, že jsem zaplatil 5.100,- za věc která neexistuje, tj. byl jsem podveden a firma Škoda Auto a.s. prodává neexistující produkt.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...