Octa RS Vloženo 26. leden 2018 Sdílet Vloženo 26. leden 2018 Mám trošku složitější problém, při vytáčení motoru přes 3t. otáček dojde na cca 300 otáček ke ztrátě výkonu jak kdyby byl omezen přívod paliva. Stává se to pouze na 3. rychlostní stupeň v rozmezí cca 3500 - 3800 otáček a na 4. o cca 200 otáček níže. Na jiný rychlostní stupně tento jev nepozoruji, což je velmi zvláštní. Ani na tyto 2 rychl. stupně se to neprojevuje pokaždé. Motor má chip u známé české značky, do chipu se to neprojevovalo a ani si nemyslím, že to je chipem, protože to prostě nedělá pokaždé a hned po chipnutí to nedělalo. Něco podobného mě kdysi dělal ucpaný palivový filtr u Ford Focus po nalití aditiv, kdy povolily usazeniny v nádrži. Palivový filtr jsem měnil před cca 3t., tím to nebude. Spíš mě zajímá, jak je tady řešený intercooler a jeho přívody od turba. Vidím to na nějakou netěsnost v tomto tlakovém systému, kdy po natlačení turba část vzduchu "uteče" ven a tím nastane tento pokles výkonu. Něco takového jsem už řešil při prasklé trubičce intercooleru, která se roztáhla až po natlakování a ke ztrátě výkonu docházelo ve vyšších otáčkách. Co jsem se pídil na netu, měl by tu být intrcooler vodní, je to tak? Žádná kontrolka motoru se do ted' nerozsvítila, na diagnostice jsem ještě nebyl, ale pochybuju, že by to zaznamenala, když se to nějak dál neprojevuje. Mohla by to dělat např. i regulace turba, např. prokouslá hadička regulace podtlaku? To by spíš blblo při nižších otáčkách, ne? Děkuji moc za případné rady, auto moc dlouho nemám, takže ještě ho po mechanické stránce úplně neznám... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosc Vloženo 27. leden 2018 Sdílet Vloženo 27. leden 2018 1. Odstraň Chip 2. Provést celou diagnostiku- ne pouze vyčtení paměti závad. Na 85% je to tím chipem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octa RS Vloženo 27. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2018 A měl bys nějaký vysvětlení, proč se to neprojevuje na jiný rychlostní stupně? To mi je tou největší záhadou...Třeba na dvojku to neudělalo nikdy. Chip ti obvykle zvýrazní závady, které již na motoru jsou, kdy jsi je nemusel do té doby postřehnout. Není to chip z garáže, diagnostika za jízdy před i po a i odbržděno před i po, výkon zvednutý do 20% s možností si ho nechat zapsat do TP, tak si nemyslím, že chip je špatnej. Nemám první chipnutý auto a když se vyskytl nějaký problém, bylo to mechanického rázu, kdy by se to podělalo i bez chipu (hadice, intercooler, čidlo). RS III je určitě složitější stroj, ale přemapování je v tomto případě od profíků... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dedek007 Vloženo 4. Únor 2018 Sdílet Vloženo 4. Únor 2018 Každý čip je z garáže. Vrať původní SW a vyzkoušej jak píše Milan. Když to nepomůže tak bude vadný nějaký ventil u turba nebo něco kolem palivového čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octa RS Vloženo 7. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 Chipu se zatím zbavovat nechci a zaměřím se na regulaci turba. Hadičky podtlaku jsou ok, takže spíše mírně zatuhlá regulace, protože auto před koupí stálo několik měsíců v bazaru (najeto nyní 155t.) Mám doporučeno jedno aditivum na čištění egr + turba, které se nalije do nádrže před tankováním a po vyježdění nádrže by to mělo povolit, tak to vyzkouším a dám vědět. Přípravek tu zatím uvádět nebudu, aby mě tu někdo nenařkl z propagování reklamy, uvidím, jak to dopadne. Když to nepomůže, tak půjde turbo na vyčištění a seřízení regulace. Ten chip zase není tak drastickej, aby turbo přefukovalo a ŘJ by jej musela regulovat, spíše nestíhá samotná regulace z důvodu její mírné zatuhlosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Ulipek Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Už jsem se setkal že i relativně nejeté auto.. 76t km.. Oct RS III. TDI a regulace KO... řešení - nové turbo.. (samotná regulace nelze sehnat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octa RS Vloženo 8. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 (editace) Regulace jde snad vyčistit, proč hned jiný turbo? A dá se i seřizovat na přístrojích, ale to ti ve Škoda servisu neudělaj. Mě to do nouzáku nepadá a ani to neudělá při každým vytočení motoru, dá se s tím v pohodě jezdit, jen to chci mít v perfektním stavu a tak klidně nějakou kačku obětuju. Asi kdybych se zbavil chipu, tak bych ten problém možná ani nezaznamenal, ale na rovinu, ta nafta díky dlouhým převodům vůbec nejede, na brzdě to mělo 177 PS a 380 Nm, ale pocitově to jelo dobře snad jen do 4. stupně, pak už to bylabída. Po chipu tahá šeska jak čtyřka, je to úplně jiná liga. Holt euro normy ty motory dost prasí... Editováno: 8. Únor 2018, autor: Octa RS překlep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.