Publikováno Leden 28, 20187 r Ahoj, kupuju Octavii 3 RS, najeto 65tis km. Má elektronickou servisku tak snad doopravdy, je to CZ. Každopádně při akceleraci v rozmezí určitých otáček cca 2500-3500(?) prostě cvrliká. Je to kovový zvuk, ze všeho nejvíc mi to připomíná ventily. Při lehké akceleraci ne, při větší ano. Na zahraničních forech to řešili nějakým klipem snad u turba, ale to byla Octavia II 2009 etc. asi první motor EA888. Máte s tím někdo zkušenosti? Díky. Upraveno Leden 29, 20187 r od Pawouk Upraven název tématu.
Leden 28, 20187 r Hele narovinu, ruce od toho pryc a velmi rychle. Podle toho co popisujes mi to pripada jako turbo, nicmene jsem to neslysel a nejsem odbornik. Co ale jako majitel tohoto motoru vim, ze 1.) to vporakdu neni a 2.) pokud to auto neni v zaruce, tak opravy techto motoru jsou zatim pekne rakety (vetsinou se meni dily kus za kus). Kovovy zvuk motoru v otackach je vzdy signalizace pruseru. Zdrhej dal... Pokud je to 2013/2014, tak prvni serie mely vadna turba...
Leden 28, 20187 r Autor Nééééé. Hezčí RSko nenajdeš! Nezávislý topení, panorama, kůže atd atd....a...... docela dobrá cena :-( Auto je teda v záruce ještě rok a 35tis km. Na turbo ukazuje i co jsem psal výše - podobný zvuk popisujou na anj forech a nakonec to byla spona u turba - vydávalo to turbo. EDIT: a ano je to 12/2013 Upraveno Leden 28, 20187 r od jazd
Leden 28, 20187 r Autor Tak ještě update: 1. cvrlikání začne přesně od 2500ot - okolo 4000ot zaknikne v hluku motoru - sound generatoru. Slyším ho i necvičené ucho. 2. dělá to jen dokud se olej neohřeje asi na 50-60 st. 3. po tříminutové odstávce to dělá znatelně slaběji a jen jedno vyzkoušení, pak nic. Po ohřátí je vše OK. Upraveno Leden 28, 20187 r od jazd
Leden 29, 20187 r Vse co popisujes ukazuje na turbo. Hlavne to ohrati a umisteni. Je to slyset i na videdu pekne no. Hele pak je to vklidu, nezlob se ale pokud je v zaruce, tak uz davno melo byt v autorizaku [emoji6] zavada je ocividne snadno vyvolatelna a slysitelna, tak at se cini chlapci...
Leden 29, 20187 r Autor Ahoj jo díky za upřesnění, zkusím hned servis, zda by to bylo na záruku. Nj já se k němu dostal teď a taky mě překvapuje, že to nenechali opravit.. ale na druhou stranu jak často točíš studenej motor přes 2500ot. a navíc si toho nemuseli všimnout.
Leden 29, 20187 r Taky mi cvrlikal motor, vypadalo to jako detonační hoření, začlo to dělat 1x za 2měsíce, pak 1x za měsíc, 1x za týden, každý den. Asi 6měsíců jsem to pozoroval a pak praskl píst. Rok výroby 2014/4.
Leden 29, 20187 r Ano praskani pistu byla po turbu dalsi vec u techto motoru, kterou museli do MR2015 vychytat...
Leden 29, 20187 r Autor nánaB: Huch a vše na záruku? A vyměnili jen ten jeden takže tě to čeká na ostatních nebo komplet? Jak dlouho jsi byl bez auta?
Leden 30, 20187 r Na záruku, oprava cca 160 000kč (polomotor?jestli to dobře píšu) bez auta cca 3týdny.
Únor 3, 20187 r V 28. 1. 2018 na 21:37, jazd napsal: Tak ještě update: 1. cvrlikání začne přesně od 2500ot - okolo 4000ot zaknikne v hluku motoru - sound generatoru. Slyším ho i necvičené ucho. 2. dělá to jen dokud se olej neohřeje asi na 50-60 st. 3. po tříminutové odstávce to dělá znatelně slaběji a jen jedno vyzkoušení, pak nic. Po ohřátí je vše OK. mě to dělá taky běžná věc
Únor 5, 20187 r Autor Je to otázka, zda je to běžná věc nebo jestli je to vlastnost motoru. Že to běžně 2.0TSI dělají jsem si ověřil a proto jsem nechal auto radši plavat. Nechci tě zbytečně děsit mýma úvahama, no podle mě je to zvuk něčeho, co se za studena nemaže a s ohřátým olejem jo. A to se mně v mým motoru nelíbí.
Listopad 7, 20204 r Pro oživeni mam mode Octavia RS combi 162kw 2,0TSIl rok 2015 /2016 vyroba 5.12.2015. A řekl bych že první Vaše chyba je Ze ten Motor dostatecne neohrejete ono tomu nakládat 2500 až 4000 za studena je vražda pro motor ne ja vůbec nevytačím jedu max 2200 za studena az mam 80 stupnu tak pak pomalu tomu zacinam nakládat Hlavne zahrat motor chlapci když tomu davate za studena tak se pak nedivte
Listopad 9, 20204 r Autor V 7. 11. 2020 na 13:53, Yodiak napsal: Pro oživeni mam mode Octavia RS combi 162kw 2,0TSIl rok 2015 /2016 vyroba 5.12.2015. A řekl bych že první Vaše chyba je Ze ten Motor dostatecne neohrejete ono tomu nakládat 2500 až 4000 za studena je vražda pro motor ne ja vůbec nevytačím jedu max 2200 za studena az mam 80 stupnu tak pak pomalu tomu zacinam nakládat Hlavne zahrat motor chlapci když tomu davate za studena tak se pak nedivte Aá pán je jasnovidec, nakládám studenýmu motoru a proto blbne turbo autu, který jsem chtel koupit. Ne, bylo to opravdu to turbo. A ten od koho jsem to auto nekoupil ho měnil.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.