Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zajímavé video o výměně rozvodů u motoru 1.4 TSi v podání polského mechanika, který pracuje v anglickém autoservisu VW. Jak uvádí na začátku videa, auto má najeto 100 tkm a rozvody mění na přání zákazníka. Podle mě zbytečně, protože rozvod i celý motor jako nový. Potěšila i jednoduchost celé operace, samo s potřebným nářadím. Závěrem si všimněte, že mechanik doporučuje tyto motory, jak říká, zatím neměnil ani turbo, či vstřiky.

 

https://www.youtube.com/watch?v=IQkRKRzxinU&t=0s

Dobře že doporučuje. Lepší motor už asi nekoupíme? Otázka v kolika ten rozvoďák budeme měnit? 240000 kontrola? Tak rovnou nechat vyměnit ať je od toho pokoj....

  • 8 měsíců později...

Ahoj,koupil jsem si OIII 1,4 TSI 103KW 2013 mám najeto 134 000 km a motor CHPA.Je nějaký předepsaný interval na výměnu rozvodů?Je potřeba dělat rozvody v těchto km.

Děkuji

je to tak,ale kluk ze vývoje škoda-auto doporučil při 240.000 výměnu.Prý je tam nějaký spešl řemen,rádius prohnutí při skladování je povolen max.na úroveň spodního kola na klice,jinak prý tam můžou prasknout vlákna a odolný řemen se může vyhodit

cosby: dokonce na to bylo vydáno TPI, kde varují před přílišným ohnutím řemene - akorát by mě zajímalo, jestli to v servise někdo řeší a podle toho s tím nakládá... 
Jinak tedy ten interval 240tkm a to ještě jenom doporučení na kontrolu je obdivuhodnej. Kort když člověk vzpomene na problémy předchozích TSI motorů s řetězem...

OK děkuji za cca 100 000 je nechám pro jistotu vyměnit.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Řemen je zpevněný skelným vláknem, proto ta vysoká životnost, ale pouze omezený ohyb, jinak vlákno popraská a může se vyhodit.

Upraveno od pava

  • 6 let později...

Podařilo se mi koupit nový nejetý motor. Rok výroby 2015. Ještě nikdy nebyl v autě. Měnili byste aspoň řemen před montáží do auta? Nemá najeto nic, ale má 10 let...

Ano vyměnil bych jenom řemen pro svůj klid.

..ještě jedna věc.Nechci to potvrdit na 100%,ale pokud se nekoupí řemen přímo v VW/Škoda ale někde z autodílů,dostanete řemen obyčejný.Autodíly neprodávají ten originál 

Jaký je rozdíl mezi řemenem z autodílů a originál?

nemám to potvrzeno,ale v autodílech nemají s vlákny,ale klasický rozvodový řemen.

  • 1 měsíc později...

Ahoj kluci nechal jsem vymnenit rozvody na mém 1.4 tsi chpa 2013 a nepovedlo se jim to, svítí mi ESP a motor , když jsem to kontroloval tak mi klika nevěděla vůči vačkám, tak tak jsem se srovnal tak by to sedělo na aretaci, motor zlí lépe ale stále svítí kontrolka ale jen když zastavím když se rozjedu a chcipnu a zapnu tak běží bez kontrolek zastavím a vyběhne mi kontrolka nevíte co a jak ? 

 a proč jim to nedovezeš a´t to dají jak má být?

Tadyse bude jen věštitz koule.prostě nové nastavit.Zaaretovat vačky,kliku a znova

Protože jin už nevěřím, právě že kliku a vačky jsem srovnal ale stále to svítí 

Nemohlo se to potkat? O kolik to bylo hnuté?

Upraveno od Tomas666

Nene auto jede dobre ani nedělá spatne zvuky ale vyskočí to jen když stojím jak přesně zjistim že je vše dobré nastavene ?

Já teď nevím jaké má ten motor vačky, ale pokud jak naftove motory, nalisované palce na trubce, tak jsem tu řešil potkana, kdy motor s řemenem o 4 zuby mimo aretaci jel naprosto normálně jen svítila chyba synchronizace. Po nastavení na přípravky sice nic nesvítilo, ale motor vydával rachot a nejel.

Proto se ptám o kolik to bylo.

 A ještě napiš jaká chyba je v jednotce.

Bylo to o zub a půl a chod je teď krásný p001600 

Je to 1.4 tsi chpa 

Screenshot_20250307_145744_OBDeleven.jpg

A máš to nastavené opravdu top? Co máš za přípravky?  Ta chyba je nesoulad. Co pro to můžeš udělat je vyndat snímače na vačkách a mrknout jestli jsou obě impulsní kola vůči otvoru stejně. Pak jedině zkusit ještě znovu nastavit. Bacha na přípravky, měli jsme nějaké polské z Allegra a sací vačka nešla kloudně zaaretovat. Přípravek tam neseděl ikdyž se tvářil že je tam jak má být, jen byl drobet vyosený. Pak jedině že by fixlovalo některé čidlo nebo dělal bordel některý variábl.

11 hours ago, Golfmk7 said:

Ahoj kluci nechal jsem vymnenit rozvody 

 

kde to bylo

 

Takže myslíš je celé znova sundat a nasadit zpět? 

V DE typek ale hrůza 

Čidla vypadají dobře myslíš že tam stačí půl zubů? 

Nevím. Možná jo. Já když to dělám,.snažím se aby to bylo top. Aby ten přípravek šel nasadit naprosto lehce a klika musi být opřená. I ten trn dolů by se měl dotahovat momentem. Ale jak píšu. Setkal jsem se s tím že přípravky můžou být šmejd. My měli nějaké z allegra a kupovaly se pak tady ještě nějaké dražší, páč ty z allegra moc neseděly. 

Ono stačí stará klasika-udělat si rysky a nepovolovat středy nastavovačů.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.