pava Vloženo 6. Únor 2018 Vloženo 6. Únor 2018 Zajímavé video o výměně rozvodů u motoru 1.4 TSi v podání polského mechanika, který pracuje v anglickém autoservisu VW. Jak uvádí na začátku videa, auto má najeto 100 tkm a rozvody mění na přání zákazníka. Podle mě zbytečně, protože rozvod i celý motor jako nový. Potěšila i jednoduchost celé operace, samo s potřebným nářadím. Závěrem si všimněte, že mechanik doporučuje tyto motory, jak říká, zatím neměnil ani turbo, či vstřiky. https://www.youtube.com/watch?v=IQkRKRzxinU&t=0s 2 Citovat
Clerfayt Vloženo 10. Únor 2018 Vloženo 10. Únor 2018 Dobře že doporučuje. Lepší motor už asi nekoupíme? Otázka v kolika ten rozvoďák budeme měnit? 240000 kontrola? Tak rovnou nechat vyměnit ať je od toho pokoj.... Citovat
Karel Vašek Vloženo 29. Říjen 2018 Vloženo 29. Říjen 2018 Ahoj,koupil jsem si OIII 1,4 TSI 103KW 2013 mám najeto 134 000 km a motor CHPA.Je nějaký předepsaný interval na výměnu rozvodů?Je potřeba dělat rozvody v těchto km. Děkuji Citovat
cosby Vloženo 29. Říjen 2018 Vloženo 29. Říjen 2018 je to tak,ale kluk ze vývoje škoda-auto doporučil při 240.000 výměnu.Prý je tam nějaký spešl řemen,rádius prohnutí při skladování je povolen max.na úroveň spodního kola na klice,jinak prý tam můžou prasknout vlákna a odolný řemen se může vyhodit 1 Citovat
Martin Bednář Vloženo 30. Říjen 2018 Vloženo 30. Říjen 2018 cosby: dokonce na to bylo vydáno TPI, kde varují před přílišným ohnutím řemene - akorát by mě zajímalo, jestli to v servise někdo řeší a podle toho s tím nakládá... Jinak tedy ten interval 240tkm a to ještě jenom doporučení na kontrolu je obdivuhodnej. Kort když člověk vzpomene na problémy předchozích TSI motorů s řetězem... Citovat
Karel Vašek Vloženo 30. Říjen 2018 Vloženo 30. Říjen 2018 OK děkuji za cca 100 000 je nechám pro jistotu vyměnit. Citovat
pava Vloženo 7. Listopad 2018 Autor Vloženo 7. Listopad 2018 (editace) Řemen je zpevněný skelným vláknem, proto ta vysoká životnost, ale pouze omezený ohyb, jinak vlákno popraská a může se vyhodit. Editováno: 7. Listopad 2018, autor: pava Citovat
Tomas666 Vloženo 21. Ledna Vloženo 21. Ledna Podařilo se mi koupit nový nejetý motor. Rok výroby 2015. Ještě nikdy nebyl v autě. Měnili byste aspoň řemen před montáží do auta? Nemá najeto nic, ale má 10 let... Citovat
cosby Vloženo 23. Ledna Vloženo 23. Ledna ..ještě jedna věc.Nechci to potvrdit na 100%,ale pokud se nekoupí řemen přímo v VW/Škoda ale někde z autodílů,dostanete řemen obyčejný.Autodíly neprodávají ten originál Citovat
Tomas666 Vloženo 23. Ledna Vloženo 23. Ledna Jaký je rozdíl mezi řemenem z autodílů a originál? Citovat
cosby Vloženo 23. Ledna Vloženo 23. Ledna nemám to potvrzeno,ale v autodílech nemají s vlákny,ale klasický rozvodový řemen. Citovat
Golfmk7 Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března Ahoj kluci nechal jsem vymnenit rozvody na mém 1.4 tsi chpa 2013 a nepovedlo se jim to, svítí mi ESP a motor , když jsem to kontroloval tak mi klika nevěděla vůči vačkám, tak tak jsem se srovnal tak by to sedělo na aretaci, motor zlí lépe ale stále svítí kontrolka ale jen když zastavím když se rozjedu a chcipnu a zapnu tak běží bez kontrolek zastavím a vyběhne mi kontrolka nevíte co a jak ? Citovat
cosby Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března a proč jim to nedovezeš a´t to dají jak má být? Tadyse bude jen věštitz koule.prostě nové nastavit.Zaaretovat vačky,kliku a znova Citovat
Golfmk7 Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března Protože jin už nevěřím, právě že kliku a vačky jsem srovnal ale stále to svítí Citovat
Tomas666 Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března (editace) Nemohlo se to potkat? O kolik to bylo hnuté? Editováno: 7. Března, autor: Tomas666 Citovat
Golfmk7 Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března Nene auto jede dobre ani nedělá spatne zvuky ale vyskočí to jen když stojím jak přesně zjistim že je vše dobré nastavene ? Citovat
Tomas666 Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března Já teď nevím jaké má ten motor vačky, ale pokud jak naftove motory, nalisované palce na trubce, tak jsem tu řešil potkana, kdy motor s řemenem o 4 zuby mimo aretaci jel naprosto normálně jen svítila chyba synchronizace. Po nastavení na přípravky sice nic nesvítilo, ale motor vydával rachot a nejel. Proto se ptám o kolik to bylo. A ještě napiš jaká chyba je v jednotce. Citovat
Golfmk7 Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března Bylo to o zub a půl a chod je teď krásný p001600 Je to 1.4 tsi chpa Citovat
Tomas666 Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března A máš to nastavené opravdu top? Co máš za přípravky? Ta chyba je nesoulad. Co pro to můžeš udělat je vyndat snímače na vačkách a mrknout jestli jsou obě impulsní kola vůči otvoru stejně. Pak jedině zkusit ještě znovu nastavit. Bacha na přípravky, měli jsme nějaké polské z Allegra a sací vačka nešla kloudně zaaretovat. Přípravek tam neseděl ikdyž se tvářil že je tam jak má být, jen byl drobet vyosený. Pak jedině že by fixlovalo některé čidlo nebo dělal bordel některý variábl. Citovat
denial Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března 11 hours ago, Golfmk7 said: Ahoj kluci nechal jsem vymnenit rozvody kde to bylo Citovat
Golfmk7 Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března Takže myslíš je celé znova sundat a nasadit zpět? V DE typek ale hrůza Čidla vypadají dobře myslíš že tam stačí půl zubů? Citovat
Tomas666 Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března Nevím. Možná jo. Já když to dělám,.snažím se aby to bylo top. Aby ten přípravek šel nasadit naprosto lehce a klika musi být opřená. I ten trn dolů by se měl dotahovat momentem. Ale jak píšu. Setkal jsem se s tím že přípravky můžou být šmejd. My měli nějaké z allegra a kupovaly se pak tady ještě nějaké dražší, páč ty z allegra moc neseděly. Citovat
cosby Vloženo 7. Března Vloženo 7. Března Ono stačí stará klasika-udělat si rysky a nepovolovat středy nastavovačů. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.