Publikováno Únor 6, 20187 r Už 2x sem i na moji Fabii Kombi 1.2HTP 47kW rv.2003 (cca 176tis km) stalo že mi pří jízdě "vypadl" plynový pedál, prostě přestal reagovat a tak za 1-2s najednou vše ok. Auto se pak chová jako když se brzdí motorem. Zkoušel jsem diagnostiku, ale nikde žádná chyba. Stalo se to vždycky při ustálené rychlosti okolo 90-100km/h ve stejném místě na dvouprodué "státovce" v mírné pravotočivé zatáčce. Netušíte někdo čím by to mohl být? Díky.
Únor 6, 20187 r Ten plynový pedál musí mít nějaký elektronický snímač polohy,který vysílá signál řídící jednotce,který by mohl být v určitém místě "ošoupaný",to by ale muselo znamenat,že by to dělalo ve stejné poloze plynu na všechny rychlosti.Prostě poloha,ve které se ten pedál nachází nejčastěji...
Únor 7, 20187 r Autor No to sice jo, ale že se to stalo 2x a vždycky ve stejném místě? Dneska nic. Jezdím tu trasu každý den do práce, tak uvidíme. Ale taky jsem pak přišlápl ten blyn dost a nic... Takový problém jsem kdysi měl na Fiatu Tipo kde byla ošoupaná dráha potencimetru škrtící klapky (byl tam lanovod od plynu na škrtící klapku) a to když "vypadlo" tak stačilo jen nepatrně změnit polohu plynového pedálu a zase se to "chytlo". Tohle se fakt chovalo jinak.
Únor 7, 20187 r Tady ale žádný lanovod není,tady je ten signál o poloze pedálu vedený elektronicky.Teoreticky by stačil nějaký kousek smetí,který by se tam dostal.Mohl by se i posunout i vypadnout úplně pryč,je možné,že už se to stalo.Stejně tak může být ten problém na druhé straně mezi řídící jednotkou,vstřiky a škrtící klapkou.To by ale musel VAG ukázat nějakou chybu.Pak se dá teprve něco opravovat.Takhle můžeš jen sledovat,když se to stane,tak při jakých otáčkách a zkusit někde jinde jet na stejné otáčky,jestli se to stane také.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.