Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tlak tam je,kdyz otevru tak hladina trochu vyskoci nahoru... v tydnu necham udelat test na CO2 v soustave, jen me zarzila ta studena trubka.. Mohlo by to delat jeste neco jineho? Kolik vychazi asi komplet tesneni a hlava a v se kolem toho??

Vloženo

Tesnenie stojí okolo 60€ mne rovnali hlavu a cena bola aj s tlakovou skúškou 100€. Ak opravujú tak tie ceny sú rôzne. 

AK máš zohriaty motor na prevádzkovú teplotu nesmú byť hadice tvrde musia sa dať stlačiť. 

 

Ak ma to napadne tak skúsim tú hadicu ako to mám ja či tiež nieje jedna studená a druhá teplá. Al mne sa zdá, že obe by mali byť po čase teplé, však ten chladič nebude mať takú účinnosť aby to tak schladil. 

Vloženo

Tak skúsil som hu tú hadicu a je úplne studená, takže som celkom prekvapený, že to až tak ochladí. 

 

Skúsil si jazdiť aj s pootvoreným viečkom ? Vieš, či sa to lepšie tak neodvzdušní aj keď ja som po 300km dolial čo chýbalo a mal som odvzdušnené.

Vloženo

To jsem nezkousel, muzu zkusit, tak to taky hledim ze to tak chladi. Dneska jsem se jeste dival na merene hodnoty a ukazovalo to teplotu chladici soustavy -271, takze asi bude cidlo spatne ale myslim ze to s tim nema nic spolecneho..  jinak to ani nekouri , uvidim co ten test na hlavu

  • o 4 týdny později...
Vloženo

MVIMG_20220205_121813.thumb.jpg.2e24d98d1ac1616af9c8a6324ef6c3b9.jpg Dobrý deň. Nemám síce Octaviu, ale rovnaký motor a tu riešená téma mi dosť pomohla. Voda sa najviac strácala pri vyšších rýchlostiach /otáčkach. Inak v rámci okresiek vydržala dlho. Dnes som konečne vymenil intercooler. Po demontovani bolo zjavné, že chladič nie je dvakrát v poriadku. Tak to snáď pomohlo a ďakujem za vaše príspevky. 

Vloženo

Takže môžem skúšať ďalej. Najprv cca 30km v kľudnom režime(ot.max 2000/rýchlosť do 100). Potom nejakých 50km napr 120a postupne až do 150 tachometrovych aby otáčky boli 2500. Keď už to vyzeralo, že už sa môžem ukludnit, akurát keď som schadzal z diaľnice zapiskalo a oznámilo o kontrole hladiny. Zastavil a stará klasika. Otvoril, vyfucalo. Hladina stúpla. Reštart nech zhasne kontrolka. Ešte cestou domov som to knedlil, takže piplo to ešte raz tak pred domom som to zopakoval. Voda zostala na minime. Dnes ráno som dolial naštartoval sem tam bublina. Jazdil som kým nezohrialo na 90. Voda bola v normále. Otvoril, odfucala. Chvíľu som pozerala, bez bublín iba parila. A bez náznaku, čistá. 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Už týždeň je pokoj. Ale to bude tým, že sa jazdí mimo diaľnicu. Zajtra ráno ide auto do servisu na tlakovú skúšku. A na ceste mám objednanú komplet novú expansku. Dúfam, že mi to konečne vyjde a bude ako dávajú do Octavii, že vidno hladinu. Nie, že je tmavo šedá od výroby... A hlavne bez silikatu. 

Vloženo (editace)

Dobrý deň. 

Dnešok mi pripomenul jeden song. Analýza zistila h... Tlakový a co2 test vyšiel negatívne. Tak ešte skúsim výmenu expansky, keď už prišla a uvidíme. 

Editováno: , autor: susliak
Vloženo

Včera som sa zrovna bavil s mojím mechanikom. Má aktuálne na dielni Passata B8 s 140kw dvojlitrom, ktorému sa tiež strácala voda. Išlo to cez tesnenie pod hlavou na tretom valci. 

Vloženo

Dnes som vymenil nadrzku. Cca 20km 130 potom pokojná jazda a piskla hláška. Bolo tesne na dne. A bolo vidieť, že tlačilo von. Otvoril dorovnalo nad max. A takto sme dnes jazdili zbytok dňa. Na nákupoch po odstavení, alebo pred štartom odfuknut a ísť ďalej. V pondelok pôjdem dohodnúť do servisu skrze hlavy. 

Vloženo
před 3 hodinami, susliak napsal:

Dnes som vymenil nadrzku. Cca 20km 130 potom pokojná jazda a piskla hláška. Bolo tesne na dne. A bolo vidieť, že tlačilo von. Otvoril dorovnalo nad max. A takto sme dnes jazdili zbytok dňa. Na nákupoch po odstavení, alebo pred štartom odfuknut a ísť ďalej. V pondelok pôjdem dohodnúť do servisu skrze hlavy. 

Pocuj ako ti ide kurenie? Ja som mal zapchaty radiator kurenia a tiez to tobilo problemi s vodou. Predtým meneny chladic stlačeného vzduchu

Vloženo

Pozdravujem. Menšie tohto týždňové resumé. Servis zatiaľ odkladám. Ako som posledne písal. Po výmene nádržky sa stav nezmenil. Tak som v nedeľu ešte vymenil viečko za predošlé. Na škoda diely som podľa čísel zistil, že je to pre môj tip motora, tak som to skúsil. Nemal som čo stratiť.,ked už som ho mal. K dnešnému dňu hladina padá a dvíha sa medzi ryskami, raz hneď ako sa zišlo z diaľnice bola po spoj /polovicu. Dvakrát sa išlo po diaľnici aj keď nie úplne diaľničné tempo. Dnes mi manželka písala, že ráno bolo malo pod minimom tak pre istotu otvorila viečko a hladina stúpla medzi rysky. Takže sa to zatiaľ tvári, že sa ustaluje. Budúci týždeň sa pôjdeme na dlhšiu jazdu tak uvidím čo a ako. 

Ďakujem. 

IMG-c171f12cdd0af5645a1b49ef4ba70f02-V.jpg

IMG-20220223-WA0011.jpg

IMG-20220223-WA0010.jpg

IMG-20220223-WA0006.jpg

Vloženo

Takže sme dali nejakých cca 200km pri 120km/h a dali sme prestávku. Po opetovnom štarte pískla hláška. Otvoril, voda stúpla ako bola. A išli sme ďalej. V stúpaní na Donovaly som pri predbiehaní kradkodobo vytočil do 4t a už som tušil, že písknutie bude. Nakoniec už nielen na kopci, ale aspoň 5x kým sme nezisli z diaľnice. Zakaždým ostriekane všade okolo nádržky. Takže auto nechávame na servis. Hlava pôjde dole a uvidím čo bude. 

Vloženo

Zdarec rád bych se podělil o svůj problém, vlastním OC3 2016 2.0 TDi 110KW (160tkm), začala se mi ztrácet chladící kapalina, po domluvě v servise se udělaly rozvody s vodní pumpou, nepomohlo, dva dny od rozvodu prázdná nádržka chlad.kap. opět sem  navštívil servis s tím že problém pořád přetrvává a domluvil si opravu(termín na opravu až v ponděli), dneska při příjezdu z práce (cca po 20 km) domu slyším v autě jak kdyby bublání vody, zastavím kontorluju motorový prostor, v nádobce více vody než by mělo být, jak kdyby voda odněkud vřela do nádobky, od motoru cejtím strašné teplo, na nadobce od kapaliny se nedala udržet ruka, po otevření nádobky není barva tak ružová jak by měla být, spíše do hněda, na omak mi nepřijde že je v tom olej. Pod rozovdama na spodním krytu viditelé kapky vody!!  Teplota oleje i motoru se drží v normě. Přijde mi jak kdyby auto ztratilo i tah, prostě to nejede.  čím by tohle mohlo bejt ? Děkuji za rady

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Pozdravujem. Chcem uzavrieť svoju story. Dúfam, že úspešne.

Motor je po výmene hlavy a potrebných tesnení. Včera som absolvoval cestu z východu domov. Počas tých 500km ,viacmenej diaľnice nič nepisklo. Kvapalina drží hladinu. Len budem musieť urobiť preplach lebo nie je kvapalina čistá ako má byť. A tiež podľa faktúry je tam opäť G13. Už som si objednal Vag G12evo a čistič chladiacej sústavy. Na originálny už mi nevydá. 

Ďakujem za odpovede a rady.

20220321_064148.jpg

20220321_064155.jpg

20220319_092619.jpg

20220319_092638.jpg

20220321_064305.jpg

IMG-20220311-WA0003.jpg

IMG-20220311-WA0004.jpg

IMG-20220311-WA0005.jpg

Editováno: , autor: susliak
Vloženo

Bola teda hlava prasknutá alebo len tesnenie fúklo, pretože ja som mal to tesnenie na podobnom mieste také isté podľa foto mechanika. 

 

Vieš či bolo treba hlavu meniť.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...