Přejít na obsah

Únik chladící kapaliny


BlueRS

Doporučené příspěvky

Taky ne.. ale podle TPI je to posledni varianta.. tesneni nebo vadna hlava.. tak uvidim :/ 

kdyztak necham znovu rozdelat sani zda neni i nove vadne.. 

dam vedet jak to dopadlo.

 

moc diky za informace :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to jde vetsinou i krasne videt na tom sani.. ze je zalepene (viz foto)

 

ja to sani mel temer ciste (zlehka nazloutle)

 

ok, proverim a dam kdyztak vedet. 

Diky moc za rady!

809BFA2F-F696-4174-92E0-A48C106C3720.jpeg

Editováno: , autor: Ulipek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Přidávám se do fronty - najeto 170tkm, v létě jsem měnil vodní pumpu (byla na kaši), ale bohužel chladící kapalina dále mizí. Chladící okruh jsem měl natlakovaný celý den a vnější únik jsem nikde nenašel, Takže asi zkusím sundat a natlakovat to sání, jestli tam něco objevím.

Koukal jsem, že se to sání originál dá podle indexu koupit od 6500,- až do 18500,-.

 

Z OIII tedy docela zklamání, zlatý Scout BMM. Asi je opravdu nejvyšší čas přejít na elektro. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, hádat se nebudu, ale dneska už silně pochybuji, že jezdí většina O3 bez jakýchkoliv problémů, vidím to u sebe a kolem sebe - nereagující dotykové displaye (reakce ve Škodovce "to je normální"), hlučný podvozek, dlouhé starty, zadrhávající řazení, vodní pumpy se mění častěji než destičky, pravidelně vyteklé tlumiče, problémy s únikem chladící kapaliny, brutální spotřeby oleje (naštěstí není můj případ) atd atd... Já to zkusím ještě chvíli vydržet, ale znám další zklamané lidi, co se O3 rádi zbavují. 

Oproti Scoutu je tam jediné positivum nižší spotřeba, jinak celkově značná kvalitativní degradace a další hromada kurvítek navíc a ještě k tomu výrazně dražší originální díly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviete náhodou ako sú na tom kvalitatívne náhrady tohto sánia ? Original víde na nejakých 700€ a náhrada je za 300-400€. Nieje to mali rozdiel. 

 

Písal som jednému predajcovi ohľadom tohto sania, ten mi odpísal, že predali dokopy tak 100ks a reklamáciu nemali žiadnu preto ma to zaujíma, ak by bol kvalitatívne podobný ako ten drahší tak by som tam dal aj ten. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Našel jsem to v Elitu, ale momentálně není skladem.

 

Starty na dvakrát ani ne, ale prostě některé starty jsou delší - 3,4,5 vteřin. Ale to jsou ty "drobnosti", se kterými se musí u O3 člověk naučit žít, stejně jako že si v zimě nepustí rádio než se vyhřeje interiér atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Andre napsal:

Našel jsem to v Elitu, ale momentálně není skladem.

 

Starty na dvakrát ani ne, ale prostě některé starty jsou delší - 3,4,5 vteřin. Ale to jsou ty "drobnosti", se kterými se musí u O3 člověk naučit žít, stejně jako že si v zimě nepustí rádio než se vyhřeje interiér atd.

Nepleť sem furt ty nesmysly. Za prvé to sem nepatří a za druhé házíš pořád  všechny auta do jednoho pytle. Ne všechny jsou takový šrot a mají závady, jaké zde popisuješ. Díky :)

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem to sání vypreparoval ven, už od pohledu je myslím závada jasná. Ty kapky na foto mají červenou barvu (jako nemrzka), ale pro jistotu to zítra ještě zkusím natlakovat.

Nicméně jsem volal do místního servisu Škoda s dotazem na cenu, ta je za origo díl 18000,-. Ptal jsem se na možnost kulance a mám zítra přijet se serviskou, tak uvidíme.

 

 

 

20181113_163140.jpg

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Čau kluci,

už mám i já stejný problém s únikem kapaliny. vždy se to ukáže když je auto vychladlé a v průměru po nájezdu cca 500 km. auto je 6/2014,kod motru CKFC, nájezd 196000. také jsem myslel ,že to bude pumpa,tak jsem nechal udělt rozvody dříve ,at se vymění i ta pumpa.

problém jsem ve škodovce hlásil a pán mi řekl ,že to bude pumpa na sto pro. Druhý den ráno jsem si auto vyzvedl a ten den ještě najezdil přes 500 km a druhý den překvápko a opět hláška že schází voda.. Volal jsem do servisu a pán mi říká to je v pohodě po rozvodech běžná věc at doleju kapalinu a bude to ok. Ale už jsem věděl ,že to bude stejné jako před výměnou pumpy, tak jsem auto dal na servis znovu a po dni zkoumání mi pán volal,že mechanik nic neobjevil a že je to v pořádku .Fakt samej odborník ve škodovce.

?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...