Srpen 6, 20187 r To už je od zahájení prodeje.Pokud si dáš sportovní volant,tak odpadá vyhřívaní volantu.
Srpen 6, 20187 r 11 minutes ago, milda 1 said: dnes volal prodejce ze je auto vyrobene.jedna se o 1,5tsi-dsg style plus,ale ma to jeden hacek.auto bude dopravene az konec 38 KT. Auto bude cakat na homologizaciu?
Srpen 6, 20187 r Před hodinou, Pany napsal: Je to přimo v konfiguratoru,ale nevim od kdy to platí. To je stále stávající konfigurátor. Pokud vím, karoq je tam furt "starý" MR 2018, nikoli MR 2019. A toto je tam od počátku. Znamená to jen to, že pokud si do karoqa objednáš sportovní volant, tak přijdeš o jeho vyhřívání. nic víc, nic míň
Srpen 6, 20187 r před 50 minutami, Wlady1980 napsal: Auto bude cakat na homologizaciu? Jo, to je ono.
Srpen 6, 20187 r Děkuji za vysvětlení,tak vyhrivany volant je.Špatně jsem pochopil. Upraveno Srpen 6, 20187 r od Pany
Srpen 6, 20187 r před 6 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal: Jo, to je ono. A vy jste ochoten odebrat nový vůz, který stál 2 měsíce na parkovišti na přímém slunci a dešti, kde se projeví minimálně degradace laku, nemluvě o zahájení procesu koroze, jen tak, bez nějaké kompenzace ? Upraveno Srpen 6, 20187 r od marmen.cz omyl
Srpen 6, 20187 r Proboha... jaka koroze? Jaka degradace laku? Vzdyt tam to auto nebude dva roky, ale dva mesice. Vite co s vama vyrobce udela? Posle vas k sipku.
Srpen 7, 20187 r Tak hlavně to tam většinou stojí s nalepenou folii, takže v tom bych problém neviděl.
Srpen 7, 20187 r A pokud budou premyslet, tak to vic navoskuji nebo pretahnou plachtou ci jednorazovou folii - vedi to dopredu, tak maji cas se na to nachystat.
Srpen 7, 20187 r Přesně tak, ani já si nedělám iluze o nějaké přehnané (nadstandardní) péči o odstavená auta. Na homologace dle WLTP se konkrétně připravili jak? (a z toho co jsem vyčetl o nich věděli přibližně rok dopředu). Ale tím konkrétně Škodovce nic nevyčítám, oni nejsou původcni této myšlenky a osobně nevidím do detailů celého procesu a nedokážu tak posoudit, zdali šlo dělat něco víc. To jak to ale teď ŠA prezentuje navemek je věc druhá a tím jsem trochu zklamaný. Více než dva měsíce neaktualizované webové stránky, upozorňující zákazníky na to, že nelze zadávat objednávly do výroby a údaje v konfigurátoru jsou pouze informativní, u modelu Karoq již (pravděpodobně) proběhlo překlopení na MR 2019, ale vlastně nikdo nic oficiálně neví, natož aby se zákazník dozvěděl o změnách, termíny dodání (ne)skladových aut lítají jak na houpačce s jediným výsledkem, že se neskutečně prodlužují a vlastně to vypadá, že se vůbec nic neděje. Mezitím si ŠA jede svoji dál, v klidu zveřejní příchod nových derivátů SCOUT a SPORTLINE až to ze zpráv skoro budí dojem, že si je bude možné jít po říjnovém představení v Paříži koupit (s dovětkem - koupit ano, ale tak za rok). Ad odstvení vyrobených aut - já mluvil s prodejcem, kde jsem auto objednal a řekl mi, že se pokusí domluvit, aby mu auto poslali na salon a stálo tam, dokud nedostane velký TP. V jeho případě se jedná o jednotky kusů objednaných aut, takže by na to prostory měl, horší to bude s prodejci, co čekají na řádově desítky objednaných vozů. Nevím, jestli by mi bylo milejší, aby mi auto stále nějaké dva měsíce někde na letišti, anebo na saloně, kde do něj za tu dobu sednou desítky, možná stovky lidí - nevím. Je to jak vybírat ze dvou blbých možností tu méně blbou. Ani není jisté, jestli je v moci prodejce toto se ŠA domluvit, zřejmě ani teď nikdo neví, jakou administrativu to bude vyžadovat a jak to vůbec výrobce s odstavováním aut plánuje. Ve výsledku to stejně znamená pořád jen to jedno jediné - čekat a čekat a doufat, že se všichni čekatelé jednou dočkáme
Srpen 7, 20187 r Karoq v konfiguratoru jeste preklopeny neni. ale nema smysl to takhle resit. Tenhle cirkus se deje kazdy rok.
Srpen 7, 20187 r Koncern auta bezne bali - treba kdyz to posila v lete nekam na jih vlakem. Postavit plno tmavych nezakrytych aut tesne vedle sebe na slunce by mohla byt celkem loterie. Kdyz umi zabalit Q3 nebo Tiguana, tak zvladnou i Karoka. Tedy pokud budou chtit.
Srpen 7, 20187 r I Škodovky se běžně balí, pokud se vezou mimo ČR. Ale jestli to budou dělat, to je otázka.
Srpen 7, 20187 r Zdravím, jen je zajímavé že do Rakouska vozí Karoqi jednoho za druhým, asi homologace nepotřebují? Já myslím že pro vývoz jde udělat vše jen aby splnili dodávky k zákazníkům, ale u nás musíme čekat a ohánět se novými homologacemi. Už jen to že mě odsunuli z 26 na 37 týden výroby. Ven jedou auta na starý normy a znás dělají voly , protože nestíhají a Čech si počká , z Rakušáka mají přeci o 5 až 10 tisíc Euro na jednom autě víc. Tak nehledejme jiné důvody proč čekáme.
Srpen 7, 20187 r zadna auta do prodeje (pokud se jedna o EU) nemohou , at v cechach nebomv rakousku, pokud nebyla homologovane. nektere motorizace a varianty homologovane jsou a jsou dodavany i v cr. Nekrere varianty nejsou, a ty nejsou dodavany nikde (redp. s prihlednutim k narodnim upravam prechodu na novou normu). takze tu nekazte bludy. Upraveno Srpen 7, 20187 r od Tragedie_v_JZD
Srpen 7, 20187 r Jinak, lisi to trosku zeme od zeme. Napr. V nemecku (mozna i v tom rakousku) je mozne i po prvnim zari po dobu 3 mesicu prihlasovat auta homologovana “postaru” vyrobena pred zarim. V Cr nase urady zvolily jinou, vyrazne prisnejsi cestu, a to max. 10% rocni produkce, omezenou 100 kusy jednoho typu. takze problem, ze nekam jeste auta vozi, a nekam uz ne, neni ani tak ve skodovce, ale v tom, zenceskemurady vybraly prisnejsi moznost “doprodeje”, nez nektwre okolni staty.
Srpen 7, 20187 r Nekážu, je informují co vidím. Na přechodu do Reichu stojí kamion a ejhle má na sobě 2 TDI 4/4 , když potkávám v tejdnu jiný kamiony směr Eisthofen kde je obrovský mezisklad všech výrobců a má na sobě opět Karoqi na 18 a19 palcových kolech tak to asi nebude 1,0 TSI !
Srpen 7, 20187 r @CatexcavatorA prave nove TSI motory cakaju na mohologizaciu. S TDI problem nie je.....
Srpen 7, 20187 r Tie 2 mesiace pre auto nie su tragedia. Ked si zoberiete kolko od vyroby trva dopravenie noveho auta napr na Novy Zeland a kolko tyzdnov stoja v pristavoch v extremnejsich podmienkach, tak tie 2 mesiace urcite na nich nespoznate. Brzdy sa prebehnu pred odovzdanim, nic nespoznate Zasa to netreba tahat do takychto extremov.
Srpen 7, 20187 r před 52 minutami, Catexcavator napsal: Nekážu, je informují co vidím. Na přechodu do Reichu stojí kamion a ejhle má na sobě 2 TDI 4/4 , když potkávám v tejdnu jiný kamiony směr Eisthofen kde je obrovský mezisklad všech výrobců a má na sobě opět Karoqi na 18 a19 palcových kolech tak to asi nebude 1,0 TSI ! Proc by nebyly? Ja mam 1.0 a mam 18”. jinak, zrovna s naftami byly nejmensi problemy. S benziny byly vetsi problemy. opravdu bych ti doporucil, nez tu zacnes nepodlozene fantazirovat, aby jsi si o tom neco nacetl nebo zjistil.
Srpen 7, 20187 r před 35 minutami, pejvlik napsal: Tragedie: a jake motory a vybavy tedy jsou homologovame? Diky Pohledej v historii tusim tohoto vlakna. Par dtranek zpet tu nekdo postoval tabulku s vyznacenymi dobami vypadku jednotlivych motorizaci. Upraveno Srpen 7, 20187 r od Tragedie_v_JZD
Srpen 7, 20187 r z britského fóra ... je jich tam víc co na auto nečekají rok u 1.5 tsi :/ mě prodejce ani po 4 měsících neřekl žadej datum . . objednáno 28.3.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.