Přejít na obsah

Karoq dodací lhůta


Optik

Doporučené příspěvky

Před hodinou, Pany napsal:

Je to přimo v konfiguratoru,ale nevim od kdy to platí.

Screenshot_20180806-155016.png

 

To je stále stávající konfigurátor. Pokud vím, karoq je tam furt "starý" MR 2018, nikoli MR 2019. A toto je tam od počátku.

 

Znamená to jen to, že pokud si do karoqa objednáš sportovní volant, tak přijdeš o jeho vyhřívání. nic víc, nic míň 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal:

Jo, to je ono.

A vy jste ochoten odebrat nový vůz, který stál 2 měsíce na parkovišti na přímém slunci a dešti, kde se projeví minimálně degradace laku, nemluvě o zahájení procesu koroze,  jen tak, bez nějaké kompenzace ?


 

Editováno: , autor: marmen.cz
omyl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, ani já si nedělám iluze o nějaké přehnané (nadstandardní) péči o odstavená auta. Na homologace dle WLTP se konkrétně připravili jak? (a z toho co jsem vyčetl o nich věděli přibližně rok dopředu). Ale tím konkrétně Škodovce nic nevyčítám, oni nejsou původcni této myšlenky a osobně nevidím do detailů celého procesu a nedokážu tak posoudit, zdali šlo dělat něco víc.

 

To jak to ale teď ŠA prezentuje navemek je věc druhá a tím jsem trochu zklamaný. Více než dva měsíce neaktualizované webové stránky, upozorňující zákazníky na to, že nelze zadávat objednávly do výroby a údaje v konfigurátoru jsou pouze informativní, u modelu Karoq již (pravděpodobně) proběhlo překlopení na MR 2019, ale vlastně nikdo nic oficiálně neví, natož aby se zákazník dozvěděl o změnách, termíny dodání (ne)skladových aut lítají jak na houpačce s jediným výsledkem, že se neskutečně prodlužují a vlastně to vypadá, že se vůbec nic neděje. Mezitím si ŠA jede svoji dál, v klidu zveřejní příchod nových derivátů SCOUT a SPORTLINE až to ze zpráv skoro budí dojem, že si je bude možné jít po říjnovém představení v Paříži koupit (s dovětkem - koupit ano, ale tak za rok).

 

Ad odstvení vyrobených aut - já mluvil s prodejcem, kde jsem auto objednal a řekl mi, že se pokusí domluvit, aby mu auto poslali na salon a stálo tam, dokud nedostane velký TP. V jeho případě se jedná o jednotky kusů objednaných aut, takže by na to prostory měl, horší to bude s prodejci, co čekají na řádově desítky objednaných vozů. Nevím, jestli by mi bylo milejší, aby mi auto stále nějaké dva měsíce někde na letišti, anebo na saloně, kde do něj za tu dobu sednou desítky, možná stovky lidí - nevím. Je to jak vybírat ze dvou blbých možností tu méně blbou. Ani není jisté, jestli je v moci prodejce toto se ŠA domluvit, zřejmě ani teď nikdo neví, jakou administrativu to bude vyžadovat a jak to vůbec výrobce s odstavováním aut plánuje. Ve výsledku to stejně znamená pořád jen to jedno jediné - čekat a čekat a doufat, že se všichni čekatelé jednou dočkáme :)

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koncern auta bezne bali - treba kdyz to posila v lete nekam na jih vlakem. Postavit plno tmavych nezakrytych aut tesne vedle sebe na slunce by mohla byt celkem loterie.

Kdyz umi zabalit Q3 nebo Tiguana, tak zvladnou i Karoka. Tedy pokud budou chtit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jen je zajímavé že do Rakouska vozí Karoqi jednoho za druhým, asi homologace nepotřebují? Já myslím že pro vývoz jde udělat vše jen aby splnili dodávky k zákazníkům, ale u nás musíme čekat a ohánět se novými homologacemi. Už jen to že mě odsunuli z 26 na 37 týden výroby. 

Ven jedou auta na starý normy a znás dělají voly , protože nestíhají a Čech si počká , z Rakušáka mají přeci o 5 až 10 tisíc Euro na jednom autě víc. 

Tak nehledejme jiné důvody proč čekáme.:p

  • Líbí se mi 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zadna auta  do prodeje (pokud se jedna o EU) nemohou , at v cechach nebomv rakousku, pokud nebyla homologovane.

 

nektere motorizace a varianty homologovane jsou a jsou dodavany i v cr. Nekrere varianty nejsou, a ty nejsou dodavany nikde (redp. s prihlednutim k narodnim upravam prechodu na novou normu).

 

takze tu nekazte bludy.

Editováno: , autor: Tragedie_v_JZD
  • Líbí se mi 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak, lisi to trosku zeme od zeme. Napr. V nemecku (mozna i v tom rakousku) je mozne i po prvnim zari po dobu 3 mesicu prihlasovat auta homologovana “postaru” vyrobena pred zarim.

 

V Cr nase urady zvolily jinou, vyrazne prisnejsi cestu, a to max. 10% rocni produkce, omezenou 100 kusy jednoho typu.

 

takze problem, ze nekam jeste auta vozi, a nekam uz ne,  neni ani tak ve skodovce, ale v tom, zenceskemurady vybraly prisnejsi moznost “doprodeje”, nez nektwre okolni staty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie 2 mesiace pre auto nie su tragedia. Ked si zoberiete kolko od vyroby trva dopravenie noveho auta napr na Novy Zeland a kolko tyzdnov stoja v pristavoch v extremnejsich podmienkach, tak tie 2 mesiace urcite na nich nespoznate. Brzdy sa prebehnu pred odovzdanim, nic nespoznate ;) Zasa to netreba tahat do takychto extremov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 52 minutami, Catexcavator napsal:

Nekážu, je informují co vidím. Na přechodu do Reichu stojí kamion a ejhle má na sobě 2 TDI 4/4 , když potkávám v tejdnu jiný kamiony směr Eisthofen kde je obrovský mezisklad všech výrobců a má na sobě opět Karoqi na 18 a19 palcových kolech tak to asi nebude 1,0 TSI !

 

Proc by nebyly? Ja mam 1.0 a mam 18”.

 

jinak, zrovna s naftami byly nejmensi problemy. S benziny byly vetsi problemy.

 

opravdu bych ti doporucil, nez tu zacnes nepodlozene fantazirovat, aby jsi si o tom neco nacetl nebo zjistil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...