fithusk Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 Omlouvám se, že zakládám toto téma asi tady už někde bude, ale v této situaci opravdu nemám náladu na prohledávání fóra. Dnes jsem jel do obchodu cesta tam byla úplně v pohodě, před obchodem jsem počkal se zhasnutým motorem, poslechl si rádio, ale cestou zpět mi motor začal škubat, přestal mít výkon a otáčky padaly tak, že motor málem chcípl. Nevíte čím by to mohlo být? Rozdový řetěz? Děkuji všem za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. leden 2013 Sdílet Vloženo 31. leden 2013 no veru je tady taká téma... ....pravdepodobne ti odchádza/odišla zapalovací cievka na sviečke...kontrolka motora nesvieti/nepreblikuje???...napojiť na diagnostiku a načítať,ktorý je to válec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fithusk Vloženo 1. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2013 Kontrolka Motoru blkiá. napojil jsem to na vag a toto je vycet chyb P0303 Misfire Detected in #3 Cylinder – vynechávání třetího válce P0501 Vehicle spped sensor: implausible signal P1103 Mass Air flow sensor signal higher than expected/Lambda sensor heating – nějaká literatura říká vyhřívání lambdy, P1403 EGR System: Regulation Divergence – nesrovnalosti regulace EGR ventilu. P1570 Engine start blocked by imobilizer – to jsem nedávno jenom zkoušel nastartovat bez immo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sturgeon Vloženo 1. Únor 2013 Sdílet Vloženo 1. Únor 2013 Tak tu zapalovací cívku 3 válce prohodit s jinou a pak mrknout do paměti závad kde se zapíše vynechávání zapalovaní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Únor 2013 Sdílet Vloženo 1. Únor 2013 v druhém kroku (pokud to nebude zap.modulem) pak bude EGR, zaslepit, popř. na zkoušku odpojit od konektoru. jinak téma přesouvám do Motor 1,2HTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fithusk Vloženo 1. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2013 Vyřešeno...byla to zapalovací cívka na 3. válci.oprava mě přišla na 800 + jsem za 200 vyměnil rovnou i svíčky. Jsem rád, že to nebyl ten řetěz...ten bych asi svépomoci neopravil :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Únor 2013 Sdílet Vloženo 2. Únor 2013 za 200 svíčky??? A co tam dáváš za svíce? Já za jednu NGK ZFRP5-G dám cca 140Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fithusk Vloženo 2. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2013 svíčky jsem tam dal Bosch super plus....mám velkou slevu v Auto kelly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Únor 2013 Sdílet Vloženo 2. Únor 2013 aha, no boschky se mi neosvědčili, dali mi je při první garančce a nevydrželi ani 30t km, dávám NGK a 60t km v poho i při provozu na plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fithusk Vloženo 2. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2013 Jelikož je tato Fabie moje první auto a nemám žádné zkušenoti se svíčkama. tak jsem do toho prostě koupil to, co tam bylo původně a uvidím jestli se osvědčí nebo ne :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 2. Únor 2013 Sdílet Vloženo 2. Únor 2013 Já bych se taky přikláněl k NGK jsou kvalitní a cenově zajímavé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 9. Únor 2013 Sdílet Vloženo 9. Únor 2013 Ahoj, chci se zeptat zda je možné, když odejde cívka zapalovaní, aby to nějaký čas před tím občas hodit chybu 16490 tlak v sacím potrubí/tlak vzduchu (G71/F96)- neverohodný signál Jednou svítila kontrolka elektroniky a byla tam tato chyba, po smazání se včera na volnoběh zatřásl motor a chyba se objevila zas a dnes už rovnou chyba zapalovaní na 3. válci. a motor mrtvej. Přehodil jsem cívku na 2. a chyba se přesunula tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Únor 2013 Sdílet Vloženo 9. Únor 2013 tak možné je všechno, dej novou cívku a uvidíš, zda se ti ten tlak v sac.potrubí bude objevovat i nadále Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 12. Únor 2013 Sdílet Vloženo 12. Únor 2013 Tak jsem to dnes vyměnil. Cena za všechny 3 kusy cca 1530,- originál VW-groub. Auto je výrazneji citlivější na plyn a bez razů po rychlém sešlapnutí plynu na neutrál. Ani se na neutrál netřese mikrovibracemi. Zda se chyba tlaku vrátí budem pozorovat v průběhu času, auto není totíž moje, ale švagra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 (editace) Tak jsem mel dnes auto na VAGu a po ujeti 530km od vymeny je bez chyby v pameti. Tak to bylo na tuty tema civkama. Asi mu ovsem zacalo hucet lozisko, ale to uz je jinam. Ty auta nas proste zamestnavaji porad. Editováno: 8. Březen 2013, autor: Kubenec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndrejSu Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 Mam podobny problem. Na volnobeh bezi asi jen 3 valce. Motor se klepe a s nim cele auto. Ale jen na volnobeh. Diagnostika neukazala vubec nic. Auto jezdi jak ma. Jen na ten volnobeh se to klepe. Pri jizde clovek absolutne nic nepozna, protoze funguji vsechny valce jak maji. Jen volnobeh to proste nejde nejak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 já myslel že u HTP, je to v pořádku, když to jede na 3 válce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wén@ Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 jak poznám že jsou svíčky k.o ? Htp a tříhrnec? to neni možný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 nejlépe když je vyměníš, ne vždy musí být jen na pohled špatné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fkojan Vloženo 21. Únor 2018 Sdílet Vloženo 21. Únor 2018 Zdravím, mám Fabii 1.2HTP 40kW (AWY) a poslední měsíc mám dost velký problémy s kolísáním otáček. Projevy: na neutrál kolísají třeba na křižovatce tak, že motor skoro chcípne (zatím se tak nestalo, ale párkrát nechybělo moc) - video motor a otáčkoměr. Ale horší je to za jízdy - mezi cca 2700 a 3200 auto dost cuká, obzvlášť při větším sešlápnutí plynu. A minulý týden se mi stalo to, že jsem jel do kopce na trojku, snažil se trochu rozjet a auto silně cuklo a otáčky se zastavily na 3000 a víc prostě auto netočilo a rozsvítila se kontrolka motoru, která okamžitě po přeřazení na čtyřku zhasla a auto zas jelo normálně (cukola furt, ale točilo až k červeným). Když jsem pak zastavil a zkusil načíst chyby z ECU (mám jen čínskej OBD2 adapter a appku Torque pro Android), byla tam chyba "cylinder 1 misfire p0301" Pročítal jsem tu několik příspěvků, ale většinou to končilo radou udělat malou generálku, což je dost peněz, který do jedničkový fábie investovat nechci. Proto se ptám, mohl by to způsobovat něco jinýho? Právě kvůli té chybě ecu mě napadlo, jestli by to nemohly být svíčky nebo je tam prej něco jako žhavící cívky(jsem úplný amatér). Jsou nějaké způsoby, jak tohle ověřit? Ukáže něco víc klasická VAG diagnostika, než ta moje OBD2 bluetooth? A taky jsem někde(tady na fóru) četl, že byto mohl způsobovat EGR ventil, je nějaká možnost tohle ověřit? PS. Pokud by měla oprava stát víc jak 10 000 Kč, tak na to asi kašlu a půjde na ND. Díky moc všem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Únor 2018 Sdílet Vloženo 21. Únor 2018 Doporučil by som odmerať kompresiu vo valcoch a ked tam je problem tak fakt to pustit na diely. ale komresia je rozhodujuca! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lupen_cz Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 Mně přesně tohle dělala špatná zapalovací cívka. Torque ukazoval tu samou chybu. Když sem jí pak vyndaval, tak se mi rozpadla v ruce . Po vyměně vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 Prave preto je dobre odmerať tu komresiu potom vie čo dalej ale ked nema tlak vo valci tak zbytočne nemiť veci a skušať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.