Leden 1, 20205 r Možno niekomu pomôže moje posledne zistenie a síce ze rovnaký diaľničný rýchlostný priemer na SVK si vypýta zhruba (podľa PP) o 0.5 až 1 liter benzínu viac ako v AT. Neviem ci to je kvalitou ciest, vzduchom alebo čím ale realita je fakt taka. Merané zásadne v oboch smeroch aby sa negoval profil trasy. V praxi diaľnica s rýchlostný priemerom okolo 120km/h (podľa PP) znamená na SVK odber 6.5 litra benzínu a v AT menej ako 6. @Atlan: Nerozumiem tvojmu príspevku. Vedel by si to vysvetliť a podložiť faktami. Dik Shorty
Leden 2, 20205 r Možná je to povrchem, možná trochu teplotou a taky je důležitý profil trasy. Nap. Blava - Trenčín je jinak než Trnava - B. Bystrica. Věřím, že chápeš, co tím myslím. ?
Leden 5, 20205 r Ahoj Zdenku, chapem, ale práve preto som meral cestu oboma smermi. To co jazdím v AT je viac kopcovity terén ako SVK takže laicky mi to vychádza na ten povrch.
Leden 5, 20205 r Tym ze tam mas ten riedky olej, tak mas mensie hydraulicke straty, cu uz dopravou oleja cerpadlom (to je tusim elektricke s riadenym tlakom podla zataze motora) piesty su vyrobene s presnou toleranciou, valce su tusim nikasil, tj hlinikovy blok s nastriekanou vrstvou. Nasledne presne opracovane. Aj tak je vola. Medzi piestom a valcom vecsia ako u motorov predtym. Vysledkom je znizene trenie, a mala spotreba oleja-do vymeny by nemala klesnut pod min a ryske. A pri tej merani spotreby si dufam netankoval tu mocovku co sa na sk nazyva benzin, pac na nas benzin to nejde a viac zerie kedze obsahuje 7%biosracky, po novom uz 10.
Leden 5, 20205 r To jsou zase pohádky a bláboly... Elektrické olejové čerpadlo, kdes na to přišel? Když o tom nic nevíš, tak se tady alespoň neshazuj. A ten druhý expert - jak ten dálniční průměr 120 km/h při těch měřeních udržuješ? Tos jel všechny za stejných podmínek? Hustota provozu, výškové profily tras, vítr v v zádech, protivítr, zatížení auta, teplota, etc?
Leden 5, 20205 r Mas pravdu EA211 uz davno som to cital, ma len olejove cerpadlo, elektrickym ventilom riadene cerpadlo. Behom prvych 1000km tlaci 3,3bar. Potom uz podla zaraze 1,3 az 3,3bar. A liatinove z vonkajsej strany neopracovane vlozky zaliate v hlinikovom bloku.
Leden 6, 20205 r Pawouk: podobne tvrdenia prezentujem zásadne za porovnateľných podmienok. Boli sviatky a vtedy je traffic výrazne menší a na tempomate nastaviť 120 a ísť sústavne rovnako bez brzdenia a pridávania nie je problém. Výškový profil a vietor eliminujem tým ze idem tu istú trasu tam a späť v priebehu pár hodín aj keď vietor sa samozrejme mení. Zaťaženie auta a teplota ak by bolo markantne rozdielne tak to spomeniem. Určite som s týmto tvrdením neprišiel na základe jednej jazdy. Takže by som ťa poprosil nehadzat všetkých do jedného vreca. Dik Shorty
Leden 6, 20205 r Tankujem iba v AT. Takže palivom to nie je. Príde mi to naozaj len povrchom na diaľnici a s nimi spojenou rýchlosťou. Na okresných cestách som zvýšenie nepozoroval.
Červen 16, 20205 r Spotřeba jako taková pěkná, no vzhledem k té krátké ujeté vzdálenosti soudím, že jsi nepotkal žádný kopec :-)
Červen 16, 20205 r Kopec byl dvakrat po ceste a celkem tahly. Zatim pri delsi jizde mam okolo 4.5 pokazde. Samo ze pokud by to byl jen kopec tak to sakra leze nahoru.. Borci borci Upraveno Červen 16, 20205 r od octavia_66_tdi
Červenec 28, 20205 r Toto sa podarilo za veľmi špecifických podmienok mojej polovičke. Neskorý večer, okresky najrovinatejsieho charakteru, teplo a k tomu silný dážď, spiace dieťa vzadu a Vmax=85kmh. Upozorňujem ze auto používame len v S režime DSG.
Srpen 4, 20205 r Z dovolene ( jizni cechy) - zadna dalnice, nemam znamku- spotreba, nejezdim jako drak, mam deti. Jsem spokojeny ma 1032 km v prumeru jizda za 5,3 prumer spotreby. Upraveno Srpen 4, 20205 r od Host
Říjen 27, 20204 r Příme srovnaní s O2 1.9tdi DSG, spotřeba 1.0tsi srovnatelná , né-li lepší, zatím najeto 300km. Jezdim do prace cca 5km s lehkou nohou 6,7L a na normalni jezdeni 7,2L. Zatím max. spokojenost , delsí vylet na pohodu 5,5L. Rychlost ohřívaní motoru skvěla, Kolega ma 1.2TSI a stejnou vzdalenost do prace a neohřeje (vodu). Celkově bych řekl , že auto motor bude uspornější i na dalnici než mé bývale TDI.
Říjen 28, 20204 r Chtělo by to napsat jakou 1.2 TSI, u EA111 bych tomu věřil bez problémů, ta se ohřívá dlouho... Ale EA211 jsou na tom cca stejně (aspoň dle teploty oleje, ručička na budících o teplotě nemá žádnou vypovídací hodnotu, resp spojitost s teplotou motoru).
Říjen 30, 20204 r Ma tu EA211, ma take OIII, olej samozřejme trva ( na maxidotu lze zoobrazit) . Budu sledovat trochu porovnavam s TDI ( samozřejmě vim, že to porovnavat moc nejde) , ale na druhou stranu mnoho lidí právě přesedne z relativne bezudržbového TDi( bez DPF, tam jsem moc neřesil, ze jezdi kratke trasy) do TSI . Zasadní je že sotřeba je srovnatelna , ne-li lepší . No uvidíme , auto si plně servisuju a opravuju sam, dostal jsem od kamarada doporučení dělat dekarbonizaci s BG sadou, Ted jsem nalil novy Millers Nano , tak za 5tisKM provedu vyměnu znovu s BG a poreferuju. Nemá nekdo k nahlednuti servisní plan? Svícky filtry? Jen pro zajimavost , ja si stejne nastavil max 12500/rok, vzduch+svice po 30tkm
Listopad 1, 20204 r Čaute, po zvolávačke a výmene vstrekovačov sa spotreba pri dlhšej trase nemení avšak mam pocit že kým sa zohreje ukazuje aspoň PP vyššie čísla ako predtým. Pridávam opäť hodnoty ktoré sa dajú dosiahnuť iba za veľmi výnimočných podmienok... Tu istú trasu som šiel smerom tam za 5.9 l/100km za 2:07hod pri priemernej rýchlosti 103km/h. Najviac znižuje spotrebu obmedzenie rýchlosti na 80 alebo 100km/h. Vtedy priemerná spotreba doslova padá pred očami...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.