Přejít na obsah

Vaše spotřeba


stanmar

Doporučené příspěvky

Možno niekomu pomôže moje posledne zistenie a síce ze rovnaký diaľničný rýchlostný priemer na SVK si vypýta zhruba (podľa PP) o 0.5 až 1 liter benzínu viac ako v AT. Neviem ci to je kvalitou ciest, vzduchom alebo čím ale realita je fakt taka. Merané zásadne v oboch smeroch aby sa negoval profil trasy.

V praxi diaľnica s rýchlostný priemerom okolo 120km/h (podľa PP) znamená na SVK odber 6.5 litra benzínu a v AT menej ako 6. 

 

@Atlan: Nerozumiem tvojmu príspevku. Vedel by si to vysvetliť a podložiť faktami. Dik

Shorty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tym ze tam mas ten riedky olej, tak mas mensie hydraulicke straty, cu uz dopravou oleja cerpadlom (to je tusim elektricke s riadenym tlakom podla zataze motora) piesty su vyrobene s presnou toleranciou, valce su tusim nikasil, tj hlinikovy blok s nastriekanou vrstvou. Nasledne presne opracovane. Aj tak je vola. Medzi piestom a valcom vecsia ako u motorov predtym. Vysledkom je znizene trenie, a mala spotreba oleja-do vymeny by nemala klesnut pod min  a ryske. 

 

A pri tej merani spotreby si dufam netankoval tu mocovku co sa na sk nazyva benzin, pac na nas benzin to nejde a viac zerie kedze obsahuje 7%biosracky, po novom uz 10.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou zase pohádky a bláboly... Elektrické olejové čerpadlo, kdes na to přišel? Když o tom nic nevíš, tak se tady alespoň neshazuj. A ten druhý expert - jak ten dálniční průměr 120 km/h při těch měřeních udržuješ? Tos jel všechny za stejných podmínek? Hustota provozu, výškové profily tras, vítr v v zádech, protivítr, zatížení auta, teplota, etc?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas pravdu EA211 uz davno som to cital, ma len olejove cerpadlo, elektrickym ventilom riadene cerpadlo. Behom prvych 1000km tlaci 3,3bar. Potom uz podla zaraze 1,3 az 3,3bar.

A liatinove z vonkajsej strany neopracovane vlozky zaliate v hlinikovom bloku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: 

podobne tvrdenia prezentujem zásadne za porovnateľných podmienok. Boli sviatky a vtedy je traffic výrazne menší a na tempomate nastaviť 120 a ísť sústavne rovnako bez brzdenia a pridávania nie je problém. Výškový profil a vietor eliminujem tým ze idem tu istú trasu tam a späť v priebehu pár hodín aj keď vietor sa samozrejme mení. Zaťaženie auta a teplota ak by bolo markantne rozdielne tak to spomeniem. Určite som s týmto tvrdením neprišiel na základe jednej jazdy. Takže by som ťa poprosil nehadzat všetkých do jedného vreca. 

Dik

Shorty 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
Návštěvník

Z dovolene ( jizni cechy) - zadna dalnice, nemam znamku- spotreba, nejezdim jako drak, mam deti.

Jsem spokojeny ma 1032 km v prumeru jizda za 5,3 prumer spotreby.

IMG_20200718_222004.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Příme srovnaní s O2 1.9tdi DSG, spotřeba 1.0tsi srovnatelná , né-li lepší, zatím najeto 300km. Jezdim do prace cca 5km s lehkou nohou 6,7L a na normalni jezdeni 7,2L. Zatím max. spokojenost , delsí vylet na pohodu 5,5L. Rychlost ohřívaní motoru skvěla, Kolega ma 1.2TSI a stejnou vzdalenost do prace a neohřeje (vodu). Celkově bych řekl , že auto motor bude uspornější i na dalnici než mé bývale TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtělo by to napsat jakou 1.2 TSI, u EA111 bych tomu věřil bez problémů, ta se ohřívá dlouho... Ale EA211 jsou na tom cca stejně (aspoň dle teploty oleje, ručička na budících o teplotě nemá žádnou vypovídací hodnotu, resp spojitost s teplotou motoru).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ma tu EA211, ma take OIII, olej samozřejme trva ( na maxidotu lze zoobrazit) . Budu sledovat trochu porovnavam s TDI ( samozřejmě vim,  že to porovnavat moc nejde) , ale na druhou stranu mnoho lidí právě přesedne z relativne bezudržbového TDi( bez DPF, tam jsem moc neřesil, ze jezdi kratke trasy) do TSI . Zasadní je že sotřeba je srovnatelna , ne-li lepší . No uvidíme , auto si plně servisuju a opravuju sam, dostal jsem od kamarada doporučení dělat dekarbonizaci s BG sadou, Ted jsem nalil novy Millers Nano , tak za 5tisKM provedu vyměnu znovu s BG a poreferuju. Nemá nekdo k nahlednuti servisní plan? Svícky filtry? Jen pro zajimavost , ja si stejne nastavil max 12500/rok, vzduch+svice po 30tkm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čaute, 

 

po zvolávačke a výmene vstrekovačov sa spotreba pri dlhšej trase nemení avšak mam pocit že kým sa zohreje ukazuje aspoň PP vyššie čísla ako predtým. 

 

Pridávam opäť hodnoty ktoré sa dajú dosiahnuť iba za veľmi výnimočných podmienok... 

Tu istú trasu som šiel smerom tam za 5.9 l/100km za 2:07hod pri priemernej rýchlosti 103km/h. Najviac znižuje spotrebu obmedzenie rýchlosti na 80 alebo 100km/h. Vtedy priemerná spotreba doslova padá pred očami... 

20201101_150838.jpg

20201101_150904.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...