Přejít na obsah

CITIGOe iV


Ady2410

Doporučené příspěvky

před 15 hodinami, danikd napsal:

Ano, je to tam, tak uvidime jak to tedy bude ... katalog ale rika jasne predni cestujici ... uvidime jak to bude na salunech ... 

Je to tak, jak je to na renderech a videu. 

 

Citigo iV Style obsahuje v sérii:

4UF - Airbag na straně řidiče a straně spolujezdce, bez kolenního airbagu, s deaktivací airbagu na straně spolujezdce 

 

4X3 - Boční airbag vpředu a hlavový airbag 

Editováno: , autor: Yogg
Překlep
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporučuji přečíst nový "Svět motorů" č. 40/2019  str. 6-11, kde je velké téma elektrifikace aut  a vše okolo. Opravdu zajímavé počteníčko. Já z toho odvozuji, že se asi opravdu ceny aut se spalovacími motory  a elektromotory budou vyrovnávat, popř. elektromobily mohou být v budoucnu i levnější, ale vše je jaksi uměle dělané dle dispozic EÚ a tím pádem ceny a výroba  elektromobilů uměle parazitují na cenách a výrobě spalovacích aut. Holt dnešní svoboda  pohybu a nákupu aut  nenávratně mizí.  Výroba a nákup aut se spalovacími motory bude pravděpodobně určena dle ceny jen pro vybranou smetánku. I takhle se dá omezovat dnešní svoboda, no chtějí nás mít všechny pod kontrolou a s utaženou uzdou. Samozřejmě je to můj názor, ale zmiňovaný článek mě v tom jen utvrzuje.

Pokud má někdo možnost, prosím o vložení článku ze SM v pdf souboru, já na to scener nemám.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si to take myslim. Cena elektromobilu se casem vyrovna benzinovym autum. Ale ne tim, ze klesne jejich cena, ale tim ze cena benzinovych se zvedne nejakym nesmyslnym narizenim. Pokud nedojde k nejakemu necekanemu pokroku zejmena u baterii tak to porad nikdo moc chtit nebude, tak nam to soudruzi proste vnuti. 

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náš problém je, že jsme si zvykli na to, že každý může mít auta a to auto se natankuje za 5-10 minut (zdravím 80l nádrže), takže si myslíme,  že baterie moc nevydrží, dojedou málo a pomalu se nabijí.

 

Když se nabíjela olověná baterie na nabíječce v garáži přes noc, nikomu to nepřišlo divné a sloužila jen k startování, ve škodě 120 se taky moc daleko na jeden zátah nejelo atd... ono i současný stav stačí, na pohyb ve městě a v okolí. nikdo soudný to nemůže považovat za ekvivalent dálničního rychlíku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, mike_k napsal:

Ja si to take myslim. Cena elektromobilu se casem vyrovna benzinovym autum. Ale ne tim, ze klesne jejich cena, ale tim ze cena benzinovych se zvedne nejakym nesmyslnym narizenim. Pokud nedojde k nejakemu necekanemu pokroku zejmena u baterii tak to porad nikdo moc chtit nebude, tak nam to soudruzi proste vnuti. 

 O tom právě ten článek (články) ve SM je, že ceny aut se spalovacími motory se budou logicky a  v rámci legislativy EÚ zvyšovat, takže mohou někdy v budoucnu převýšit cenu elektromobilů. Jinak by se auta se spalovacími motory automobilkám nevyplatila, takže se může očekávat taky jen výroba velmi drahých aut se spalovacím motorem. On stojí za přečtení i úvodní editorial šéfredaktora SM Pechra ve stejném čísle SM,  co si o tom v zákulisí a mezi čtyřma očima  myslí a jak se na to dívají šéfové autoprůmyslu.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to propočítával protože je to naprosto ideální auto na rozvoz dětí a dojíždení do práce, zvláště pro manželku. Nájezd 8000km/rok, denně cca 30km, dobíjení o víkendu z vlastní FVE (cca 50% pokrytí spotřeby auta z vlastních zdrojů) a stejně se mi to nevrátí do 10let oproti Fabii III 40kW co teď má. V SK ta pobídka je hodně zajímavá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to ještě nevíme co se stane s cenou elektřiny (no, nevíme, levnější určitě nebude), až si ty elektromobily fakt začnou lidi kupovat, každej to bude chtít dobíjet (představte si ty stovky a tisíce dobíjecích míst na sídlištních parkovištích) a ČEZ to bude muset vybudovat, správně dimenzovat a najít zdroje elektřiny, které jedou i v noci... a kdo mu to zaplatí? :)

Fakt se obávám o to, do jakého světa se za pár let probudím... 

 

Elektroauta jsou možná zajímavá cesta, ale podle mě slepá...

Editováno: , autor: Joseamigo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se díval na ceník MAZDY a nabyl jsem takového dojmu, že to zdražování aut se spalovacími motory  jak o to psal SM v souvislosti s elektromobilitou již začalo. Jde o příklad zdražování nejmenšího modelu Mazda 2, kde před prázdninami stála pod 300.000,- Kč a nyní nejlevnější model ve stejném výbavovém stupni Chalenge stojí 390.000,-  Kč. Ano je tam o 11kW silnější motor, ale tam činil dříve rozdíl jen 10.000,- Kč. Takže přidá se k tomu nějaká lampička, nějaký "životně potřebný"  asistent a lup, hned je cena o cca 100.000,- Kč vyšší.  Že by MAZDA již si započítala emisní pokuty ?  Takže takhle skrytě a nenápadně se nám začíná vyplácet elektromobilita a tlak na snížení emisí

Ať tedy  žije a kupuje se   Citigoe iV za 429.000,- Kč, když základní Fabia může být pro nás fyzické osoby časem dražší !!!

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...