Září 22, 20195 r On 9/20/2019 at 8:25 AM, Martab said: Ano, jako hlavní auto do rodiny to smysl nedává, ale jako 2. (a více u někoho) auto v rodině proč ne. Ale chce si to dobře spočítat a ideální by byla možnost si to třeba na měsíc prostě "zkusit", aby člověk opravdu věděl, že to bude OK. Podle mě to smysl nedává za žádných okolností. Jako 2. auto do rodiny máme nyní citigo v max. výbavě, takže proti Citigo nemám vůbec nic. Ale stálo asi 230k, takže se jisté kompromisy ba i některé cost-cuttingové katastrofy dají s ohledem na pořizovací cenu tolerovat. Dát za to samé 2x tolik + dalších pár desítek tisíc za wallbox a úpravu elektroinstalace doma v garáži a pak s tím stejně nedojet ani na víkendový výlet, to mi moc jako dobrý kup nepřijde. A dopočítat se není moc k čemu. Na nulu se člověk dostane někde po 160000km, což s takovýmto autem najedou možná ti, co s tím rozváží pizzu. :) Btw. neví někdo jestli má tohle citigo na baterky už podsvícené ovladače oken a zrcátek. :)
Září 22, 20195 r Každý má na věc jiný pohled, a asi kdybych neměl kde zdarma nabíjet, díval bych se to asi taky jinak. (Jinak 160tis najdu na 6-7 let). A benzínové CitiGo stálo v plné výbavě kolem 270 dle ceníku a to mělo 55kW, manuální klimatizaci a další.Na druhou stranu, před pár lety stál eUP! přes 700tis. dnes stojí eCitiGo nějakých 60%, za pár let to může být zase jinak.Netvrdím, že se to iV bude prodávat jak housky, nebo že je to automaticky dobrá koupě. Ale nevidím důvod, proč ho plošně zatracovat...
Září 22, 20195 r Před hodinou, mike_k napsal: Podle mě to smysl nedává za žádných okolností. Jako 2. auto do rodiny máme nyní citigo v max. výbavě, takže proti Citigo nemám vůbec nic. Ale stálo asi 230k, takže se jisté kompromisy ba i některé cost-cuttingové katastrofy dají s ohledem na pořizovací cenu tolerovat. Dát za to samé 2x tolik + dalších pár desítek tisíc za wallbox a úpravu elektroinstalace doma v garáži a pak s tím stejně nedojet ani na víkendový výlet, to mi moc jako dobrý kup nepřijde. A dopočítat se není moc k čemu. Na nulu se člověk dostane někde po 160000km, což s takovýmto autem najedou možná ti, co s tím rozváží pizzu. :) Btw. neví někdo jestli má tohle citigo na baterky už podsvícené ovladače oken a zrcátek. :) Ovladace tezko, nebudou kvuli autu ktere i podle nich nema moc budoucnost ( nahradi ho jina ) delat nove ovladace ... i kdyz to je par KC ... ale necham,e se prekvapit ... Takze realne uz to nekde je v saluunech?
Září 22, 20195 r eUP! měl tlačítka ovládání oken podsvícené: Takže by nemuseli dělat vyloženě nové ovladače.
Září 22, 20195 r Ano, když budeš mít možnost to třeba jako Martab v práci dobít, nebo Ti není líto a máš na to, dát do toho skoro půl miliónu, tak proč ne. Ale pro "normálního" motoristu je to pořád nesmysl. Kde budou dobíjet Ti ostatní co nemají možnosti (milióny lidí bydlí v panelácích, nemají možnost si to někde v práci, ani nikde doma dobíjet) ? A čím budou jezdit, až jim současná auta dojezdí, zreznou a na nové elektroauto nebudou mít ? A oježděné s vymlácenou baterií ? Ale jak píši již vícekrát, oni nám to asi stejně vnutí. Holt individuální motorismus bude za pár let luxus a ostatní budou spořádaně jezdit sdílenými elektrovozidly a vlaky a elektroautobusy. Jinak proč by nemohlo být dříve Citigo v luxusní výbavě za 260.000,- Kč ? Znám ukecané dosti velké slevy na škodovky. Upraveno Září 22, 20195 r od DušanV
Září 23, 20195 r ... Jinak proč by nemohlo být dříve Citigo v luxusní výbavě za 260.000,- Kč ? Znám ukecané dosti velké slevy na škodovky. Ano, se slevou klidně, ale bavíme se o ceníkové ceně, i na iV jde nějaká ta sleva.
Září 23, 20195 r individuální doprava je luxus už dnes, bohužel ve městech by takový proud aut vůbec neměl být a když, tak v podzemí. Pro potřeby měst i je i citigo velké, vozítko velikosti smartu 1.gen, aby se dalo zaparkovat na 1 místě 2 auta.
Září 23, 20195 r 1 hour ago, Martab said: Ano, se slevou klidně, ale bavíme se o ceníkové ceně, i na iV jde nějaká ta sleva. To dosti pochybuju a na elektrické už vůbec ne. Doba, kdy na Škodovku dostal každý, kdo si trochu řekl, 10-20% slevu, což byl i můj případ, už je dávno pryč.
Září 23, 20195 r Jasně, doba je už jiná, ale je třeba porovnávat porovnatelné, ne srovnávat cenu v ceníku u iV s tím co kdosi získal na klasické CitiGo v době kdy dávali slevu hned po vstupu do salonu...
Září 23, 20195 r Citigo Style 1.0/55kW 257 900Kč včetně DPH. Pokud půjdeme elektrice naproti a budeme brát jako etalon elektrické CG s nejvyšším paketem za 449 900Kč, pak po dovybavení stojí benzinové Citigo 318 000Kč včetně DPH (paket Plus, paket Comfort, paket Multimedia, deaktivace airbagu spolujezdce, dešťový senzor + "front assist", kola 16 palců, corner funkce předních mlhovek, sunset, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, maxidot, USB zásuvka a funkční paket 2). Snad jsem se někde neuklikl. Je pár prvků, které se do původního nenabízely (hlídání pruhů, vyhřívané čelní sklo) a naopak. Rozdíl 449 900Kč a 318 000Kč za jiný druh pohonu a (ne)řazení mně nepřijde zrovna zanedbatelný. Zvlášť s ohledem na to, že od těch 257 900Kč je na každém, co si tam přihodí. Ďada lidí by se ani přes těch 300 zřejmě nedostala. Ale tak třeba bude později nabídka rozšířena i dolů.
Září 27, 20195 r Katalog: citigoe-iv-katalog.86c0f6e93d6213a42e3f6602816c475c.pdf Vyhřívaní čelního skla je folií. Auta pro prodejce budou po 46KT/19.Do konce letošního roku pouze statická prezentace.Po 1.1.2020 povolená jízdní prezentace.
Září 27, 20195 r před 40 minutami, guest100 napsal: ano, registrace vozidel musí být kvůli "bodům" za (bez)emise pro fabriku až po Novém roce toto je ale stále holé neštěstí: Proč to je holé neštěstí? Však krabice s pizzama se tam vejdou.
Září 29, 20195 r To foliove predni sklo fakt? To je super, az praskne to me predni dratkove, pujde tam toto ... uz jsem si sice zvykla, ale folie je lepsi. Jo a ten hlavovy Thorax je opúravdu jiny nez u normalniho Ciga Upraveno Září 29, 20195 r od danikd
Září 29, 20195 r Tak CitiGo nikdy nemělo hlavový AirBag, mělo jen boční v sedáku https://images.app.goo.gl/5goUroi3yCUaFpR88
Září 29, 20195 r A ten kus airbagu nahore je pro kolena? :) Byl/je to kombinovany airbag, dle popisu skody bocni airbag s ochranou hlavy Head-Thorax. Akorat ted ma jiny tvar ...
Září 29, 20195 r Tak jasně, vpředu je to asi celkem jedno, ale ta stará verze dokázala ochránit jen přední cestující a to jen při nárazu který jde přímo z boku. Nová verze kde je samostatný airbag, klasická clona přes okna, umí ochránit i zadní cestující a navíc poskytuje lepší ochranu když jde náraz šikmo. Ale ano, jinak je to skoro to samé...
Září 29, 20195 r Odpoved byla na tve "Tak CitiGo nikdy nemělo hlavový AirBag" co z neni pravda ... Funkcnost noveho je jasna, je to lepsi ... Mas foto jak vypada opona ( zaclona) na zadnich? Porad jsem jeste nikde nevidel jestli to je opravdu separe hlavovy v tapecu a bocni jen ten maly v sedacce ... Ja myslim ze jeden kus v sedacce, tvarovany jak je vidno. A jen ve predu ... diky za upresneni ...
Září 29, 20195 r Minimálně to je klasická clona pro přední cestující (ještě jsem neviděl auto, které by mělo clonu jen pro přední cestující, ale dobrá, uvidíme, necháme se překvapit), které je mnohem účinnější než to co mělo CitiGo doteď. A proč tvrdím, že je to záclona a není to jen ze sedačky? Stačí se podívat na sloupky a na nich přibyli nápisy AirBag Horní hrana okna Vrchní hrana A slpoupku a B sloupku
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.