Přejít na obsah

Vzduchový filtr a svíčky


pmultimix

Doporučené příspěvky

Ahoj, rád bych si pořídil filtr a svíčky na fabii, rv 2000, je to 1,4 MPI 50kw hatchback, najeto hodně málo. Zaujal mě filtr K&N asi za 1100,-, přímo na tento typ fabky. no a pak bych rád nějaké dobré svíčky, orig. jsou tam bosh, ale kamarádi říkali Brisk Platin a jeden nějaké Tenzo iridium a právě těhle se bojím, aby se mi něco nepodělalo, za to to nestojí. Máte někdo s tímhle zkušenosti? díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přečti si pár témat kolem, já to řešil taky. Nakonec jsem zatím koupil standardní vzduchovej filtr, protože mě výhody "sportovních" nějak nepřesvědčily. Ale svíčky mám teď Brisk Premium LSG a plná spokojenost, protože teď auto na volnoběh méně škube a navíc super startuje (což nevím, jestli je zásluha svíček). Ale někdo tu taky psal, že mu pak auto začlo cukat, což já neposoudím. Cukalo předtím, cuká i teď, ještě jsem to nevyřešil...

Ještě jsem se dočetl, že někomu vzrostla spotřeba. Spotřebu mám pořád stejnou, dokonce průměr za poslední dny (Praha), je nižší než normálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když stojíš s autem v klidu, máš tam neutrál, tak si ten motor autem pěkně poškubává. Někomu víc - někomu míň, někdy víc - někdy míň.

A právě tohle, to mi ty svíčky Brisk LGS poměrně odstranily. Já bych taky nekoupil svíčky za 800 kus, ale tyhle stojej 160, tak jsem to risknul. Ale nejde jen o tohle, kvalitní svíčky mají rozhodně víc výhod. Bohužel sám nevím co kupovat, hodně jsem tu četl, protože i šíleně drahé svíčky se mohou ve tvém autě "chovat" blbě.

Mám teď radost, takže já to beru jako dobrou investici..

Njo, jinak pak jde o "cukání", to dělá auto mě, a to je třeba při rozjezdech, že to auto kope do zadku.. nevím, jak bych to lépe vystihl.

Editováno: , autor: luckyluck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když stojíš s autem v klidu, máš tam neutrál, tak si ten motor autem pěkně poškubává. Někomu víc - někomu míň, někdy víc - někdy míň.

A právě tohle, to mi ty svíčky Brisk LGS poměrně odstranily. Já bych taky nekoupil svíčky za 800 kus, ale tyhle stojej 160, tak jsem to risknul. Ale nejde jen o tohle, kvalitní svíčky mají rozhodně víc výhod. Bohužel sám nevím co kupovat, hodně jsem tu četl, protože i šíleně drahé svíčky se mohou ve tvém autě "chovat" blbě.

Mám teď radost, takže já to beru jako dobrou investici..

Njo, jinak pak jde o "cukání", to dělá auto mě, a to je třeba při rozjezdech, že to auto kope do zadku.. nevím, jak bych to lépe vystihl.

tohle jsem se naučil odstranit lepší prací s plynovym pedálem. Dříve to auto sebou škublo při každym zařazení a puštění spojky, ale když trošičku přidáš plyn před puštěním spojky, ale ne moc, ať nejezdíš jak začátečník tak to zmizí. Já to neumim vysvětlit, to chce si to vyzkoušet, ale ten motor chce mít víc pod plynem a hlavně dříve než jiné motory. Možná teď působim jak idiot, ale mě to funguje :t:D

Prostě a jednodušše, na MPI to chce s citem a kdo ho pochopí a dá tomu motoru co potřebuje, poskytne mu myslim dobrou službu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

njo, chápu.. já taky už vím, jak to tu mojí "popelnici", aby jela lépe, ale to mě úplně neuspokojuje. To co píšeš, to odstraní kopání do zadku při řazení, ale nepomůže to mě.

Mě to navíc přiškubne vždy v zátahu motoru, prostě když na to šlápnu, tak se propádá výkon, jinak řečeno se to dá nazvat i škubnutím. Tohle potřebuju odstranit,jojojo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

njo, chápu.. já taky už vím, jak to tu mojí "popelnici", aby jela lépe, ale to mě úplně neuspokojuje. To co píšeš, to odstraní kopání do zadku při řazení, ale nepomůže to mě.

Mě to navíc přiškubne vždy v zátahu motoru, prostě když na to šlápnu, tak se propádá výkon, jinak řečeno se to dá nazvat i škubnutím. Tohle potřebuju odstranit,jojojo..

Přesně tenhle mi způsobovaly svíčky Brisk LGS, po výměně zpět na NGK bylo vše v pořádku. A to že motor na vonoběh běží nepravidelně, tak to dělají všechny auta - v tom bych neviděl žádný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co takhle čiptuning z sportmotor.cz nebo cimbu.cz? Riskantní co? takhle kurvit motor, aby vydržel třeba třetinu, co by vydržel při zátěži, na jakou se stavěn ..

Omlouvám se za příspěvek mimo téma, ale tohle <viz ci(n)tát> mi trošku překvapilo :o .

Bylo tu hodně zkušeností s chipováním, ale nezaznamenal jsem žádnou vyloženě negativní. Spíše naopak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co takhle čiptuning z sportmotor.cz nebo cimbu.cz? Riskantní co? takhle kurvit motor, aby vydržel třeba třetinu, co by vydržel při zátěži, na jakou se stavěn ..

Omlouvám se za příspěvek mimo téma, ale tohle <viz ci(n)tát> mi trošku překvapilo :o .

Bylo tu hodně zkušeností s chipováním, ale nezaznamenal jsem žádnou vyloženě negativní. Spíše naopak...

Opravdu?? tak tím líp. Kámoš je taky spokojený, hodně, ale já se stejně bojím. I kdybych byl jediný a rozbije se mi motor, nebo nevratně poškodí, kdo mi zaplatí nový??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...