Červenec 24, 20187 r Před hodinou, Habi001 napsal: Doufám, že je to pak všem jasné. Není to jasné. Je to padlé na hlavu! Koho ty emise zajímaj? Mě ne, ale ceník mě zajímá. Jak chce ŠA prodávat, když tají ceny? Jsem zvědav, co se bude dít v říjnu. ŠA bude vyrábět na sklad? Lidem bude asi nová auta parkovat na chodník před barák, ale klíčky jim předá až se uráčí k vozu sehnat homologaci. Takže tímto Škodovce moc gratuluji k nevídanému marketingovému tahu a přeji nějaký ten měsíc výpadek výroby aby se zase dostali do reality.
Červenec 24, 20187 r Mají pronajaté letiště, kde budou vozy odkládat. Holt, nemá s tím problémy jen Škoda Auto.
Červenec 24, 20187 r Ano, o letišti víme. Opět ŠA gratuluji k tak významnému navýšení skladové kapacity. Jako zákazníkovi ŠA je mi úplně u prdele, že s homologací má problémy i konkurence. Prostě se mi líbilo, když jsem auto nakfiguroval, za 16 týdnů sjelo z linky a za další týden jsem pro něj šel k prodejci. Bylo to úžasné. Kdo si koupil třeba micibiši, prodejce auto hledal po celé republice, zdali se tu podobné nenachází. Pak ho po řivezl, půl roku někde stálo a bylo zaprášené se orezlými kotouči. A zákazník čekal, až na něm nějaký najatý cikán udělal retrofit. Takže ano, tímto se ŠA přiblížila ke konkurenci a ztrácí svoji parádní výhodu místního a pružného výrobce. Jako fanda značky bych spíš ocenil, kdyby ŠA problémům s homologací předešla a svojí konkurenční výhodu posílila. Místo toho tu jedinci píší píčoviny typu "nevadí že mi chcípla koza, protože u sousedů chcípla taky". Můj vzkaz pro ŠA je: Dejte se dohromady!
Červenec 24, 20187 r Před hodinou, Aleš_BX napsal: @capoje problém si to přečíst takto? pak není důvod se hloupě ptát Hele pardon, ale hloupá není má otázka, ale tvůj komentář. Samozřejmě to mohu přečíst bez toho, ale potom jaksi ztrácí význam to že habi001 chtěl zmínit i nějaké časové upřesnění (např. týdne, měsíce, roku) a to je práve to zásadní, co tady všechny zajímá.
Červenec 24, 20187 r tady je to opravdu za dobrotu na žebrotu. Typický národ čecháčku Navíc víte prd o tom jak to vše funguje. Myslíte, že problémy má jen Škodovka? Ten problém mají téměř všichni. Škodovka bohužel doplácí na rozmanitou nabídku výbav a tak jí homologace prostě nějaký čas zabere. A domluv jsem, s vámi tady nemá smysl diskutovat! Upraveno Červenec 24, 20187 r od Habi001
Červenec 24, 20187 r Taky si myslím, že se to tu moc hrotí. Tohle je hodně specifická situace, takže bych z toho nedělal precedens.
Červenec 24, 20187 r @Habi001 Mel jsem napsanyho neco podobnyho, pak jsem to smazal, protoze to nema cenu. Neznalym a zaroven nechtejicim to slyset to stejne nevysvetlis.
Červenec 24, 20187 r Ahoj, tak jsem 21.6. objednal MR 2019 L&K 1,5 TSI manual liftback. Ze systému u prodejce vyjelo, že bude vyrobená někdy v polovině září - začátkem října, ale na objednávce radši napsali 4-5 měsíců doba dodání. Tak jsem velmi zvědavý jak to dopadne a jak dlouhou si počkám. Od kamaráda ze škodovky jsem slyšel že 1,5 TSI má výhodu že na homologaci WLTP půjde jako první, ale nevím jestli je to pravda nebo ne. Tak uvidíme.
Červenec 24, 20187 r Před hodinou, Habi001 napsal: tady je to Škodovka bohužel doplácí na rozmanitou nabídku výbav Dalo by se polemizovat nad tím, kdo ví prd. Proč by měla Škodovka na nabídku rozmanitosti motorizací a výbav doplácet? To děláš z manažerů větší trotly než jsou. Proč by dělali něco, na co budou doplácet? Základní poslání firmy je vydělávat a ne doplácet. Takže ta rozmanitost je zcela logicky a naopak know how a brand na kterém se vydělá
Červenec 24, 20187 r @Clerfayt, sice máš částečně pravdu. Ale pořád si nepochopil podstatu situace. Jak napsal Aleš_BX: jsou lidí co to ani nechtějí pochopit a těch je až moc.
Červenec 24, 20187 r před 3 hodinami, Clerfayt napsal: Dalo by se polemizovat nad tím, kdo ví prd. Proč by měla Škodovka na nabídku rozmanitosti motorizací a výbav doplácet? To děláš z manažerů větší trotly než jsou. Proč by dělali něco, na co budou doplácet? Základní poslání firmy je vydělávat a ne doplácet. Takže ta rozmanitost je zcela logicky a naopak know how a brand na kterém se vydělá Ty toho hlupáka ze sebe jenom děláš, nebo jím opravdu jsi? Zkus zapnout to kulaté na hlavě a pochopit, o co vlastně vůbec jde.
Červenec 24, 20187 r Objednával jsem na přelomu červnu/července. Dnes jsem dostal info od prodejce : "Váš nový vůz byl již zaplánován z tzv. pořadníku a bude vyroben v rozmezí 35.-37. týdne. Nicméně dle posledních informací Škoda Auto s problematikou WLTP z tohoto pondělí, budou vozy s touto motorizací expedovány z továrního skladu až od 40. týdne, ale to se může ještě změnit k lepšímu (situace se mění prakticky každým dnem)." Takže výroba překvapivě rychlá, čekání na homologaci bez komentáře :). (O3 2,0TSI DSG)
Červenec 24, 20187 r Před hodinou, Tragedie_v_JZD napsal: Ty toho hlupáka ze sebe jenom děláš, nebo jím opravdu jsi? Zkus zapnout to kulaté na hlavě a pochopit, o co vlastně vůbec jde. Pochopil jsem to pro mé potřeby velmi dostatečně již loni. A zavčas koupil povoz bez obštrukcí, před zavedením GPF a ecalu a před třemi vlnami zdražování.
Červenec 24, 20187 r před 8 hodinami, Habi001 napsal: konfigurátor a ceníky nejsou dostupné s důvodu přechodu na novou emisní normu. Výrobce musí ze zákona udávat hodnoty emisí, ty ale v tuhle nemá oficiálně potvrzené. Díky za vysvětlení. To by dávalo smysl. Jak to ale řeší prodejce, když zákazníkovi sdělí cenu ale sám nezná emise?
Červenec 24, 20187 r Tam se nejspise hraje na to, ze emise zajimaji kolim tak... 1 zakaznika ze 100? Takze u obchodnika se to osolicha... ale na webu to neni, protoze by se urcite nasel nejaky eko-trouba, ktery by kvuli absenci techto dat pozadoval minimalne trest smrti.
Červenec 25, 20187 r O3 MR2019 1,5 TSI style je o 25000 dražší (670.900). Změny oproti předchozí verzi s 1.4 TSI: motor 1.5 TSI, barevný maxidot, asistent světel, asistent rozjezdu do kopce... Více si nepamatuji. Lhůta 7-9 týdnů prtž celozávodní dovolená - u motoru 1.5TSI + 20týdnů. Zřejmě kvůli těm emisím viz reakce kousek výše.
Červenec 25, 20187 r Prostě brutál zdražení a výbava narostla o zbytečnosti za pár šupů. Musíme holt zaplatit nové GPF, ecaly, drahé homologace a pokuty a odškodňovačky za DG.
Červenec 25, 20187 r No to bych nebyl tak kategorický. Jestli si dobře pamatuju, tak u Octavie je zdražení do cca 20ti tisíc, tuším včetně změny cen paketů Plus. A když u Style Plus dostanu navíc polokožený interiér a Front Assist, tak je to podle mě v současné době ještě férová nabídka. Do Ambition Plus přibyl Climatronic, zadní senzory, Front Assist, stmívané zrcátko a multifunkční volant, odpadla vyhřívaná sedadla vpředu. To taky není za příplatek 20 tis. nějaké brutální zdražení.
Červenec 25, 20187 r Nemluvě o tom, že Oktávky (a nejen ty) se prodávají jako housky na krámě, takže proč nezdražit.
Červenec 25, 20187 r před 16 minutami, Aleš_BX napsal: ale ale.... podívej se kolik stála O I nebo O II a jakou měly oproti O III FL výbavu... moje první O I neměla ani klimatizaci a stála v SLX v roce 1997 jakožto 1,9 TDI 640 tis. Kč... moje O II stála 625 tis Kč a klimatizaci už sice měla, ale jako 1,9 TDI v eleganci měla navíc jen kola 16" a aktivní opěrky a rádio na 6 CD a tak by se dalo pokračovat.... nicméně pak už jsem nová auta za ceníkovou cenu nekupoval Je to tak, v porovnani s napr. Rokem 2000 jsou auta o polovinu (i o vic) levnejsi... takze proc si stezovat?
Červenec 25, 20187 r No na druhou stranu má clerfayt pravdu, že lépe už bylo. Co si budem povídat, jsme prakticky na "předkrizových" cenách. Výbavu navíc bych do toho úplně jako rozhodující parametr netahal. Stejně většina lidí kupuje podle stupně a dneska si místo dřívější SLX nekoupíte Active, že..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.