Říjen 11, 20186 r POTVREDENE!!! SA Bratislava. Nahradne vozidlo musi byt poskytnute, (sice bez pravneho naroku), lez co je nutne treba si ho zabookovat. A servis musi byt v sieti predajcov (servisov) ktore to poskytuju. (Na oficialnej stranke je aj mapa s tymiti servismi) To len tak pre info a potesenie Slovenskych majitelov skodoviek [emoji6]
Říjen 11, 20186 r [emoji24][emoji24][emoji24] A som bez auta, dealer co dodava diely do servisu dodal dobru krabicu s dverami na fabiu....chlapci neskontrolovali, dali do farby, zrusili sklo z mojich starych....a hold smola, dvere nesedia....Ale nie to som chcel, i ked tuto temu trosku stacam do inej strany...Tak ako mi dnes potvrdila Skodovka, ze na to nahradne auto narok mam, tak aj servis prisiel na to, ze nema vyznam sa so mnou dohadovat,panko mi slubil, ze zajtra by mali mat nejake auto volne, takze by mi ho mohli "pozicat". Co je na tom zarazajuce, te doteraz to nebolo mozne....
Říjen 12, 20186 r Tak to, že to zmrvili by bylo už dost zarážející aby ti náhradní auto nedali! A jinak jak píšete, že se závada projevuje tak i tak. Může to být tak, že zachrastí během toho když se ještě točí a nejde dořadit když už stojí. Upraveno Říjen 12, 20186 r od MilanHos
Říjen 13, 20186 r Takze moje obavy sa stali skutocnostou [emoji36][emoji36][emoji36][emoji36] Auto som nedostal a nadovazok toho, ani spravne dvere neprisli...ale hlavne, ze sa zamestnanci vyvazaju na predvadzackach
Květen 3, 20196 r Ahoj, když zastavím a dám zpátečku, tak rychlost jde přes zuby. Aby šla zpátečka zařadit čistě tak nemůžu být tak rychlý a musím nechat auto "odstát". A pak dát zpátečku.... Přijde mi to zvláštní. Má někdo stejný problém ?
Květen 3, 20196 r Nevím co jsi tím odkazem myslel. Ani nepíšeš jakou máš převodovku (k 1.0 TSI se dávali 3 verze). Navíc, kdybys dal téma do správné sekce zjistil bys, že se něco podobného probýralo: Ale pokud jde při stání R dořadit, tak to nebude ten problém z toho tématu.
Květen 3, 20196 r Pokud jedeš pomalu a zpátečku tam nacpeš ještě před zastavením, pude to přes zuby.(Brzdící synchronizační kroužky nestihnou zpomalit hřídele do správné polohy.)To stejný jako kdybys ze zpátečky hned cpal 1. rychlostní stupeň...
Květen 3, 20196 r Před hodinou, Ibe napsal: Pokud jedeš pomalu a zpátečku tam nacpeš ještě před zastavením, pude to přes zuby.(Brzdící synchronizační kroužky nestihnou zpomalit hřídele do správné polohy.)To stejný jako kdybys ze zpátečky hned cpal 1. rychlostní stupeň... No to řazení ze zpátečky na 1. stupeň ještě před zastavením u mé bývalé Fabie 1.2 Tsi s převodovkou MQ 200 fungovalo v pohodě a bez zubů. Určitě záleží na tom, jak kvalitně je ta převodovka zkonstruovaná a vymyšlená, tj, synchrony, nebo jejich absence, převodové poměry, konstrukční kvalita materiálu atd.. To co sem si dovolil a jak kvalitně ta MG 200 fungovala, tak to se současnou Fábií a převodovkou MQ 100 nedám ani omylem. Abych to tedy shrnul, tak řazení z 1. stupně na zpátečku u MQ 200 šlo jen po zastavení auta a snížení otáček- jinak hrkaly zuby, naopak řazení ze zpátečky na 1. stupeň šlo i bez zastavení auta a ani jsem nemusel čekat na snížení otáček, jen jsem prostě vymáčkl spojku a přeřadil a pouštěl pomalu spojku a auto se rozjelo do protipohybu . Samozřejmě to bylo z rychlosti krokem. Sám jsem se divil, jak to ty synchrony všechno v pohodě pobraly. Můj závěr je , že každá řada převodovky je jiná a možná jsou rozdíly i u stejné řady přímo kus od kusu. Asi i záleží na kvalitě zesazení převodovky a tolerančních vůlích. Pokud má člověk citlivou nohu, tak opatrně !!!! vyzkoušet a pokud to funguje tak v pohodě, no a pokud ne, tak radši neexperimentovat. Převodovka je drahá a citlivá věcička. Upraveno Květen 3, 20196 r od DušanV
Květen 4, 20196 r Z F1 jsem zastavil a dal zpátečku. U F3 zastavím a dám zpátečku (jak jsem byl zvyklý) a jde to přes zuby. Když při úkonu chvíli počkám, "jednadvacet dvadvacet" a dám zpátečku, tak je to OK....
Květen 4, 20196 r @suntour:moje zkušenost s F1 a FIII je taková, že převodovka se chová téměř naprosto stejně. Zpátečka okamžitě po zastavení/vyšlápnutí spojky zachrastí - holt není synchron a hnací hřídel se ještě točí. Ale to není klasické počítání zubů, neb spojka je rozpojená a zuby dostanou jen minimální údery od dotáčejícího se hřídele. A jednička někdy nejde dořadit a to pouze, pokud obě hřídele v převodovce stojí. Takže to připisuju tomu, že zuby příslušné spojky jdou příliš proti sobě a nervu to tam na hulváta. A na tohle je náchylnější F1, snad díky většímu opotřebení...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.