ghost7 Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 (editace) Při razantnějším rozjezdu třeba na mokru, kdy dojde k protočení kol na vozovce, přenáší se od předního pohonu kol do kabiny hlasité duté bouchání. Zkoušel jsem to s vypnutým ASR a bylo to stejné. Dělá mi to teda už od začátku, co auto mám, ale vždycky když někoho vezu, tak se dost vyděsí, co je to za rány. Mám předokolku s naftou 110 kw, stáří 2 roky. Je to vlastnost nebo nějaký problém? Editováno: 25. Červen 2018, autor: ghost7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 U mně to je stejné, stejný vůz, stejné chování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 Vlastnost kazdeho predohrabu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 (editace) Ne, tohle žádný S2 nedělal. Já mám tu samou zkušenost s S3 1.8 tsi. Žádná jiná předokolka mi to nikdy nedělala(včetně Passatu B8 - tam kola při prudkém rozjezdu protočím, ale rozhodně mi netlučou do podběhu). Editováno: 25. Červen 2018, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ghost7 Vloženo 26. Červen 2018 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Pokud je to vlastnost všech předokolek S3 (což je teda šílené...) , co to bouchání vlastně způsobuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 (editace) Dělá to příliš měkké spodní uložení motoru, je to vlastnost celé MQB platformy. Dá se odstranit náhradou nebo tvrdou vložkou do spodního silentbloku pod motorem, ale pak se vibrace motoru přenáší do karosérie: https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-r-14/motor/ulozeni-motoru/apr-vypln-spodniho-silentbloku-motoru-verze-1-9046.html nebo lepší: https://www.google.com/search?safe=active&biw=1477&bih=833&ei=mMExW_7lGoz8kwXc-by4CQ&q=VW+MQB+subframe+mount&oq=VW+MQB+subframe+mount&gs_l=psy-ab.3...51667.56113.0.57081.7.7.0.0.0.0.172.1051.0j7.7.0....0...1.1.64.psy-ab..0.5.753...0i7i30i19k1j0i19k1j0i7i30k1j0i8i13i30k1j0i30k1j0i8i30k1j0i13i30k1.0.v_lpDYA-Rhg Definitivní řešení by asi byl kapalinový tlumič, ale to by se o několik korun prodražilo... Editováno: 26. Červen 2018, autor: petous22 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ghost7 Vloženo 28. Červen 2018 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2018 (editace) Díky za odpověď, asi to zatím nechám být, ale překvapilo mě to. Jen jsem chtěl vědět, jestli je to normální a co to způsobuje. Hrabe to celkem často a to nemám žádnej velkej výkon. Co teprve ti, co mají 2.0 TSI 206 kw. Editováno: 28. Červen 2018, autor: ghost7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 28. Červen 2018 Sdílet Vloženo 28. Červen 2018 (editace) No ty maju predsa standartne 4x4,tam ina moznost nieje,takze uvedeny problem nepoznaju. Editováno: 28. Červen 2018, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAV1 Vloženo 29. Červen 2018 Sdílet Vloženo 29. Červen 2018 Asi mám smůlu, že jezdím jen se špatnými auty, ale za určitých okolností se mi to stalo u každé trochu výkonnější předokolky, jedno jaké značky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.