dodko-k Vloženo 25. Červen 2018 Vloženo 25. Červen 2018 Kvapka mi olej z motora, ktorý som objavil na kryte pod motorom, kryt som vyutieral a zase na ňom kopu oleja? Olej na kryte som objavil niekde v časti pod alternátorom a kompresorom klimatizácie, no presne nevidím kde. Kompresor klimatizácie je od oleja, akokeby niekde z motora kvapkalo na neho a po ňom stekalo dole. Z kadiaľ to môže byť? Riešim momentálne aj problém benzín v oleji, môže to mať s tým súvis? Citovat
LiveBomb Vloženo 26. Červen 2018 Vloženo 26. Červen 2018 Těsnění hlavy?? Nebo tam někde kolem. Citovat
dodko-k Vloženo 27. Červen 2018 Autor Vloženo 27. Červen 2018 Zdá sa mi skôr niekde popri kryte rozvodov... Citovat
touareg3 Vloženo 27. Červen 2018 Vloženo 27. Červen 2018 Kvapká to z krytu odvetrávania rozvodov, je tam bakelitový kryt, ktorý praskne a kvapká olej na spodný kryt motora. Menili mi to na záruku. Odvtedy netečie. Citovat
rasto.p Vloženo 28. Červen 2018 Vloženo 28. Červen 2018 (editace) V 27. 6. 2018 na 16:51, touareg3 napsal: V 27. 6. 2018 na 16:51, touareg3 napsal: Kvapká to z krytu odvetrávania rozvodov, je tam bakelitový kryt, ktorý praskne a kvapká olej na spodný kryt motora. Menili mi to na záruku. Odvtedy netečie. Ahoj, tento problém mám aj ja, bol som v servise a povedali mi, že ma to bude stáť 100€. 60€ kryt, 40,€ práca. Editováno: 28. Červen 2018, autor: rasto.p Citovat
dodko-k Vloženo 28. Červen 2018 Autor Vloženo 28. Červen 2018 Dnes som zistil odlomeny ovzdušňovací ventil odvetravania hlavy motora, hneď som vymenil ( 18,72€ v škodovke). Otvoril som aj skrtiacu klapku a v nej pozerám že je olej, vyťahal som striekačkou až 1,5 dcl oleja. Ako sa tam dostal? Je to normálne?? Citovat
dodko-k Vloženo 2. Červenec 2018 Autor Vloženo 2. Červenec 2018 Ako sa dostalo 1,5 dcl oleja do skrtiacej klapky??? Citovat
dodko-k Vloženo 2. Červenec 2018 Autor Vloženo 2. Červenec 2018 Mam problém aj s benzínom v oleji, nemohol sa olej do skrtiacej klapky dostať aj vtedy keď som mal hladinu oleja takmer liter nad maximom? Citovat
Dodi 15 Vloženo 2. Červenec 2018 Vloženo 2. Červenec 2018 A kde se vzal litr nad max? To je nejake cele divne. Vysvetli prosim. Citovat
dodko-k Vloženo 3. Červenec 2018 Autor Vloženo 3. Červenec 2018 před 7 hodinami, Dodi 15 napsal: A kde se vzal litr nad max? To je nejake cele divne. Vysvetli prosim. Lebo mam problém s prenikanim benzínu do oleja... Teraz to už mám pod kontrolou Citovat
Dodi 15 Vloženo 3. Červenec 2018 Vloženo 3. Červenec 2018 Dobře, tak jinak, jak jsi to vyresil a odstranil? Kde byl u tebe problém? Citovat
dodko-k Vloženo 20. Červenec 2018 Autor Vloženo 20. Červenec 2018 Takto mám kryt od oleja pod motorom. Uniká niekde z motora v oblasti medzi alternatorom a kompresorom klímy, a steká po kompresore klímy - viď foto. To je ta väčšina olejová škvrna vľavo na kryte. No neviem nájsť konkrétne miesto úniku... Citovat
ČudlR Vloženo 20. Červenec 2018 Vloženo 20. Červenec 2018 Nebude to nahodou od toho ulomeneho ventilu ? Kdyz byl ulomeny tak ten vysrazeny olej stekal dolu Citovat
dodko-k Vloženo 20. Červenec 2018 Autor Vloženo 20. Červenec 2018 (editace) před 47 minutami, ČudlR napsal: Nebude to nahodou od toho ulomeneho ventilu ? Kdyz byl ulomeny tak ten vysrazeny olej stekal dolu. Nie, tam bolo len trochu oleja okolo ventila, az dole toľko nepretieklo. A to je v pravej časti motora (pohľad zpredu) A ja mám olej na opačnej strane Editováno: 20. Červenec 2018, autor: dodko-k Citovat
dodko-k Vloženo 17. Září 2018 Autor Vloženo 17. Září 2018 (editace) Zistené miesto úniku oleja: treba vymeniť tesnenie Lring 03F 903 575 C medzi blokom motora a držiakom olej.filtra. Stretol sa už niekto z vás s týmto problémom? Editováno: 17. Září 2018, autor: dodko-k Citovat
SkodaRapid Vloženo 11. leden 2019 Vloženo 11. leden 2019 (editace) Dneska jsem si vsiml, ze mam motor trochu od oleje, v leve casti motoru. Nemuze to byt stejny problem jako jsi mel ty @dodko-k? Skvrna jde cca od merky oleje dolu, pak vlevo az k tomu plastovemu bazmeku (viko rozvodovych kol). Nejprve jsem si rikal, ze je to z toho kdyz mi menili olej. Ale to bylo uz v kvetnu 2018 a nesedi mi, ze to je i kolem toho plastu.... Co myslite? A nebo to je, kdyz tam lili olej? Mam to vycistit a pockat jestli se to ukaze znovu? Editováno: 11. leden 2019, autor: SkodaRapid Upresneni Citovat
barryk10cz Vloženo 29. Květen 2022 Vloženo 29. Květen 2022 V 17. 9. 2018 na 21:22, dodko-k napsal: Zistené miesto úniku oleja: treba vymeniť tesnenie Lring 03F 903 575 C medzi blokom motora a držiakom olej.filtra. Stretol sa už niekto z vás s týmto problémom? Mam asi stejný problém. Kolik tě stála výměna? Když ten klimakompresor utřu od toho oleje , tak druhý den je suchý ale je vždy kapka oleje na tom spodním šroubu , nechápu kudy se tam dostane. A je to černý olej. Citovat
vpv Vloženo 4. Února Vloženo 4. Února (editace) Minulý týden jsem zjistil nízkou hladinu oleje a kapky pod autem. Po sundání plastu, odmaštění a pozorování jsem zjistil, že se bude jednat o stejnou závadu jaká se diskutuje výše. Tedy vadné těsnění mezi držákem olejového filtru a blokem motoru. Včera vyměněno v neautorizovaném servise, tak jen tak pro info, těsnění asi 100,-Kč, celkem s prací 2.200,-Kč. Jen co mi řekli orientačně a co si pamatuji, tak musel kompresor klimy dolů z držáku, držák taky pryč, řemen s napínákem, alternátor dolů, potom snad trubka mazání turba, plech u výfuku, nějaký hadice od chlazení a ještě mnoho dalšího. Jinak závada se projevila při nájezdu okolo 180.000km. Editováno: 4. Února, autor: vpv Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.