Přejít na obsah

Jake kotouce?


Martinoslav

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Nabídka brzdových kotoučů Zimmerman v originálním balení:

Poštovné v ceně.

1J0615301D 256x22 Fab 795,- /ks

1J0615301E 280x22 Oct 890,- /ks

1j0615301R 288x25 Oct 1050,- /ks

1j0615601 232x9 Fab/Oct zadní 695,-/ks

1J0615601D Oct I 4x4 zad. 700,-/ks

6Q0615301 239x18 Fab 1.0 před. 750,- /ks

4A0615301C 288x25 Superb 4válc.motory před. 1.190,-/ks

8E0615301R 312x25 6válc.motory před. 1.350,-/ks

4A0615601A 245x10 Superb zadní 850,-/ks

8N0615301A 312x25 RS I přední 1.390,-/ks

8N0615601B 256x22 RS I zadní 1.050,-/ks

1K0615301S 280/288x22 Oct II před. 995,-/ks

1K0615301T 288x25 Oct II před. 1095,-/ks

1K0615601K 255x10 Oct II zad. 745,-/ks

1K0615601L 260x12 Oct II zad. 795,-/ks

Hanza - autodíly Škoda

Karviná

info na sebo.w@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Říká tu někomu něco jako brzd. systémy AP-racing?...jinak já můžu co se ohledně kotoučů týče Brembo a desky jsem měl vždy Ferodo Premium..a dobrý sice se víc sjížděj(a tím prášej) ale má to správnej účinek...jinak když bych měl jít do něčeho dražšího, ta k do AP-racing... :palec2:

Editováno: , autor: Marty-RS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

No tak prisiel rad aj na kotuce. Maju najazdene 80 000km a hrubka kotuca je 20mm. kedze minimum je 19mm a po okrajoch maju na vnutornej strane hrdzu, bolo by ich treba stiahnut na sustruhu. Ale ked mi ich lizne tak budu mat tak 19,5mm a to je malo. Teraz riesim dilemu ake kotuce dat. Mam na vyber Bendix, Lucas alebo Brembo. Cena je tak +-300sk u vsetkych. Bremba su samozrejme len zakladne nie ziadne sport a podobne za 4000litre. Viem ze je tu toho dost, precital som vsetko, ale potrebujem jednoznacnu odpoved pre ktore sa rozhodnut. A ked uz sme pri tom co platnicky? Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Ptám se znovu - co kotouče zimermann

Kotouce Zimmermann jsou supr, mam na aute uz druhou sadu a nemuzu si je vynachvalit. K tomu pouzivam desticky Lucas predek - gdb 1414, zadek - gdb 1330

Tuhle kombinaci mam na FRS. Dokonce jsem si poprve koupil vrtane kotouce teto znacky, ale vadilo mne, ze na jedne strane jde vrtani po smeru a na druhe strane auta do protismeru. To jsem nerozdychal, tak jsem tam dal plny kotouce predek a zadek, k tomu desky Lucas a bylo vymalovano. Cena za komplet 7000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak ty ceny se za tu dobu změnily - směrem dolů. (ceny k 6.3 2008)

Kotouče Zimmermann - nevrtané, standart - ceny za 1ks kotouče

1J0615301D 256x22 Fab 700,- /ks

1J0615301E 280x22 Oct 890,- /ks

1j0615301R 288x25 Oct 890,- /ks

1j0615601 232x9 Fab/Oct zadní 600,-/ks

1J0615601D Oct I 4x4 zad. 650,-/ks

6Q0615301 239x18 Fab 1.0 před. 750,- /ks

4A0615301C 288x25 Superb 4válc.motory před. 1000,-/ks

8E0615301R 312x25 6válc.motory před. 1.350,-/ks

4A0615601A 245x10 Superb zadní 650,-/ks

8N0615301A 312x25 RS I přední 1.220,-/ks

8N0615601B 256x22 RS I zadní 850,-/ks

1K0615301S 280x22 Oct II před. 900,-/ks

1K0615301T 288x25 Oct II před. 1000,-/ks

1K0615601K 255x10 Oct II zad. 650,-/ks

1K0615601L 260x12 Oct II zad. 690,-/ks

sebo.w@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Ahojte.

Kotúče a platničky som menil v 66 000 km po upozornení pracovníka pneuservisu. Ako prešiel prstom po vnútorných stranách kotúča obrátil sa na kolegu a povedal "pozri ďaľší!". Potom mi to ukázal, jednalo sa o brutálne vyryhované a nerovnomerne opatrebované trecie plochy vnútorných plôch oboch kotúčov pričom vonkajšie boli úplne O.K. Hrúbka kotúčov bola dostatočná na sústruženie ale vzhľadom na to že za sústruženie mi pýtali v Škoda servise 1000 SK!!! a cena nových kotúčov FEBI Bilstein bola 835 SK/ks tak bolo rozhodnuté. K tomu som dal platničky Bosch cena 1450 SK. Brzdné plochy Bilsteinov bol brúsené "krížkované" takže žiadne zabehávanie, prišuchávanie, platničky nepískajú a auto brzdí v tejto kombinácii lepšie ako za nova. Pri takej istej intenzte brzdenia ako som používal pred výmenou pociťujem efekt hodenia tela vpred. Predpokladám že na nerovnom opotrebení má svoj vplyv ochranný plech montovaný z vnútornej strany brzdového kotúča, kde dochádza k zachytávaniu kamienkov, štrku, blata a iných "brusičov". Ako som pozeral na nete rozborky podvozkov, nepoužívajú krycie plechy Fordy, Golfy, Opely, Francúzi.... Na kotúče som dal origo VW farbu, poistné skrutky vymenil z krížových za imbusové zinkové a vymenil som to za cca 2 hodkyv poho.

Dám nejaké foto.

post-14250-1226862667.jpg

post-14250-1226862511.jpg

post-14250-1226862530.jpg

post-14250-1226862554.jpg

post-14250-1226862489.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všem,

slíbil jsem, že napíšu, jak to brzdí po sednutí (BREMBO MAX + TEXTAR). Takže najeto 71.tis. km, po TP a servisní prohlídce - brzdí to super. Na STK při testu nebyla téměř žádná odchylka. Ručičky "seděly" pěkně na sobě. Na jaře se chystám vyměnit cuprácké silentbloky a bude to "fertyk".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím Vás všechny!!!

Mám Oct I. 1,9TDi 81kw R.V. 2000 a přišla doba kdy budu muset měnit přední kotouče s deskama...

Můžete my prosím někdo poradit co by bolo dobré tam dát?? :help:

Pročítal jsem toto téma a vše to bylo o Fabkach....

MOc díky za rady!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všem,

slíbil jsem, že napíšu, jak to brzdí po sednutí (BREMBO MAX + TEXTAR). Takže najeto 71.tis. km, po TP a servisní prohlídce - brzdí to super. Na STK při testu nebyla téměř žádná odchylka. Ručičky "seděly" pěkně na sobě. Na jaře se chystám vyměnit cuprácké silentbloky a bude to "fertyk".

Zdravím, taky jsem F1 na přední osu dal BREMBO MAX ale destičky jsem sehnal BREMBO a zatím mají za sebou jen 6.000 ale je to s nima paradní jízda jen maličko více špiní alu o proti orig. kotoučům a deskám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Páni,

narazil som v predajni ND na brzdové kotúče a platničky nemeckej firmy PEX. Predajca ma samozrejme presviedčal, že je to dobrá firma, dodávajúca brzdové komponenty do rôznych značiek automobilov. Máte s touto značkou nejaké skúsenosti? Nemám moc chuti experimentovať, hlavne s brzdami. Asi pojdem do originálov, aj keď sú dosť drahé. Ale ak sú dobré skúsenosti s tými PEX-ami, ak prečo nie.

Tak, raďte!

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar chlapi máte někdo zkušenost s kotouči od Speedpro.cz ? protože cena je velice příznivá uvedené ceny jsou za celou sadu tj 2ks

Tak pokud uz top někdo má na autě tak poraďte at vím jestli je kupovat nebo ne

přední: http://speedpro.cz/sportovni-derovane-kotouce-speedpro-256mm-chlazene-skoda-seatpredni-p-6404.html

zadní: http://speedpro.cz/sportovni-derovane-kotouce-speedpro-audi-seat-skoda-zadni-232mm-p-6402.html

Díky za informace :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nooo ono jak se to vezme, třebas kotouče ATS Mikoda údajně jezdí ze stejné linky jako Bremba a zatím co jsem slyšel a četl, tak brzdí slušně, nekřivý se a v podstatě bez stížnosti ;) tak třebas i ty Speedpro budou OK

Tak jsem tam dneska volal a boresc říkal že je má na oktávce a zatím bezproblémů a kvalitou že se rovnají Ferodům že výrobce je udáván jako Evropská unie takže made in EU tak je asi vezmu a ktomu jsem uvažoval desky ferodo ThermoQuiet ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...