Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Včera mi fungoval, dnes nenajede nebo nezobrazí data vůbec (apka ani portál). Poslední 3.týdny s tím mám problémy. Chvíli jde pak zase ne.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Poslednich par dnu je skoda-connect bud uplne nepouzitelny, nebo radejc rovnou nefunguje.

Je to jen muj pripad, nebo se to deje i nekomu dalsimu?

 

Kdyz jsem si chtel v aute zobrazit zpravy, vyskocila na mne nejaka stranka audi s timeout chybama a autu se neodarilo nic nacist. V portalu vidim, ze mam auto offline, pritom ale data mi v aute normalne jedou ?

Vloženo

Mě škoda-connect taky nefunguje - něco se pokazilo. Dělá mi to delší dobu. Nemůžu se tam ani přihlásit. Ovládání nezávislého topení přes škoda-connect si dělá, co chce. Občas komunikuji s podporou, ale zatím bez výsledku. Za mě jsou to vyhozený peníze.

Vloženo

Dnes odpoledne info z telefonické podpory (velmi zjednodušeně): u online služeb máme výpadek.  Víme to.  Řešíme to. Přesný termín , kdy budou služby funkční bohužel nevíme....snad do několika dní....

 

Tak čekám.... :-(

Vloženo (editace)

Potvrzuji výpadek "škoda connect" i VW "we connect" Mají v tom kluci bordel a dva dny nic. Podpora o tom ví a řeší, ještě že mám dálku k webastu.

Asi přes rok co tento systém používám, jsem nezažil měsíc aby nezkolaboval.

Bravo VW ještě že si za to necháváte královsky platit? fakt navoněná bída.

Editováno: , autor: xtrack
  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Vloženo

Škoda Connect je pro mě obrovské zklamání. Mám vozidlo Škoda Karoq a není snad jediný týden kdy by služba fungovala korektně. Kontaktování infolinky nikam nevede, nic se neděje a v zlepšení už ani nedoufám. Moc jsem se těšil na nezávislé topení a jeho možnost ovládání telefonem. Bohužel nic z toho se nekoná, většinou appka nefunguje. To že to je placená služba, která neustále padá infolinku nezajímá... :(

Vloženo

Uz appka funguje? Pro zmenu mi ted tvrdi ze mam auto odemcene a otevrene dvere u spolujedzce. Sel jsem radeji zkontrolovat, ale vsechno zamcene nastesti :)) Mam Karoqa cca 3 mesice, ale s appkou neustale potize, na hlasku “neco se pokazilo” a vykricnik v kolecku, uz jsem fakt alergicky.

Vloženo (editace)
před 1 hodinou, Lukas.Vanek@outlook.com napsal:

Uz appka funguje? Pro zmenu mi ted tvrdi ze mam auto odemcene a otevrene dvere u spolujedzce. Sel jsem radeji zkontrolovat, ale vsechno zamcene nastesti :)) Mam Karoqa cca 3 mesice, ale s appkou neustale potize, na hlasku “neco se pokazilo” a vykricnik v kolecku, uz jsem fakt alergicky.

Mě apka včera večer naskočila a  v noci hlásila odemčené auto a když jsem se podíval, hlásila že je vozidlo v pohybu, nelze zjistit polohu a byl aktivován soukromý režim?

Chlapi těch 20.vteřin strachu Vám nepřeju, než jsem vystřelil z pelechu a zkontroloval všechny auta by se ve mě krvi nedořezal?

 

A dnes mě přišla neodolatelná nabídka, sleva 30% na službu škoda connect a infotaiment online celkem asi za 2300kč na rok? to už jsem vážně pěnil po noční kontrole na dvorku?

Screenshot_20191101-002727_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20191101-002717_Samsung Internet.jpg

Editováno: , autor: xtrack
Vloženo

Když mi nejde apka nebo hlásí blbosti, mrknu na portál a pokud i tam jsou nesrovnalosti je mi jasné, že to nefunguje. Navíc pokud se nejde delší dobu přihlásit do apky nebo portálu, tak vím, že je výpadek a informace beru z rezervou. Tu "skvělou slevu" už jsem měl loni při prvním prodloužení, tudíž to dávají asi pořád 

Vloženo (editace)

Ano máš pravdu hlavně ve 2.15 ráno po probuzení apkou a zjištění co se děje máš čas a chuť čumět do portálu a přemýšlet jestli jde o fake nebo ne?

Asi kdyby tě to v noci probudilo jako mě, by jsi to bral stejně?

Ale jasně, už po schodech na parking jsem přemýšlel proč nevolají ze Sherlogu ? a vlastně ani neměli důvod. 

Co se slevy týče, že je hanba nefackuje, zkoušejí a ladí funkčnost za naše peníze a trpělivost. Ode mě rozhodně nic neuvidí, ovšem kdyby to fungovalo jak má, platím a užívám.?

Editováno: , autor: xtrack
Vloženo

Škoda že aspoň někde na webu nemají informace 
... Teď je výpadek
... bude trvat asi 2 dny

... Teď už je to OK

a podobně.

Když už nechtějí vracet peníze nebo prodlužovat licenci ať se člověk aspon dozví.

Tak nějak si říkám "Kam kráčí" ...

Vloženo

Přesně tak, výpadek se může stát, ale kdyby o tom informovali bylo by to fajn. Než zjišťovat, zda je problém jen u mě nebo ho má i někdo jiný a zjišťovat to třeba tady na fóru. Nebo kdyby to bylo alespoň v aplikaci napsané „služba nedostupná“ místo haluzů jako že auto je odemčené někde jezdí, topení nelze ovládat, hláška něco se pokazilo atd…  O nějaké kompenzaci Škodovka nechce ani slyšet. Už několikrát jsem se na to ptal a jen ticho po pěšině. Až vyprší "předplatné" tak se určitě rychle předem ohlásí o zaplacení... :( viz. příspěvek výše... je to smutné... začínám litovat že u mě zvítězil rozum poměr/cena a šel jsem do škodovky (Karoq), místo Peugeot 3008, nebo Volvo XC40 či XC60 :( které mám stále v srci... :(

Vloženo

Plně funkční asi ne všem.. teď akorát přišla mi odpověď od škoda auto, že by mělo škoda connect během dopoledne být plně funkční. Zřejmě mají uživatele v různých skupinách a někomu šlo už včera někomu až snad dnes... :(

cituji:...

 

Vážený pane Vaňku,

velmi se omlouváme, v posledních dnech došlo k výpadku aplikace i služeb ŠKODA Connect během dnešního dopoledne by již mělo být vše v pořádku – případně prosím restartujte telefon  nebo přeinstalute aplikaci.

Pokud by aplikace ukazovala nadále chybné informace, prosíme o přesný popis vč. příslušných screenů, které bychom předali k analýze.

Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den.

Irena Kohoutová

ŠKODA AUTO Help Desk

Mobile applications, infotainments and mobile online services (ŠKODA Connect)

email: support@skoda-info.cz

Vloženo

Aplikace a portál fungují, ovšem potvrzuji, že oznámení o překročení rychlosti a opuštění oblasti mi na mail rovněž nechodí. Nicméně ŠA nikde nepíše o tom, že to nahradí online sledování typu Sherlog apod. Takže věřit tomu prostě nejde a není to asi účelem. Nicméně nechápu proč to někdy jde a někdy ne. A výpadky funkčnosti? Když to funguje nemusím dělat změny. Při výpadku a zboření systému to obnovím ze zálohy. A v případě, že aplikuju novinky není nic jednodušího než vydat beta verzi a zkoušet na referenčních vozech, kterých má ŠA určitě dost a nebo oslovit zákazníky s možností vrátit se k původní verzi, jak to dělají jiní výrobci sw. Tohle co se poslední dobou děje s touto placenou službou je k pláči.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...