Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Máte někdo již teď informaci o tom jak se liší nově připravovaný 2,0TSI 140kW od dalších škodováckých 2,0TSI, jako 169kW a 180kW co má O3 RS a případně 162kW nebo 206kW co má Superb? Zajímalo by mě ze kterého přesně vychází, v čem se liší, možnosti úprav....

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Tak aspoň technická data z manuálu....

TSI140kW.PNG

No čo viem tak u Octavky 2.0 TSI 140kw a 180kw(RS 245) majú už iba priame vstrekovanie benzínu .Ostatne 162kw a 169kw a aj Superb 206kw ma kombináciu priame/nepriame.)Čo sa týka Turba- neviem, iba vraj je nove turbo vo verzii 180Kw oproti 162/169kw(turbo IS20).Superb 206kw je už iná liga CJX (turbo IS38). Tiež by ma zaujímalo aký rozdiel je 140Kw a 180Kw (RS 245).

  • Autor

No stojí za to ještě doplnit - vzhledem k nové emisní normě zůstávají jen přímovstřikové motory, tedy jak píšeš 180kW pro Octavii a 200kW pro Superba (206kW už není, nevím zda ji jenom lehce stáhli aby prošla, nebo je tam něco jinak). Ale rozdíly mi zatím stále unikají :).

  • 3 měsíce později...

Ahoj, netušíte jakou má akutální Octavia TSI 140kW DSG převodovku ?   Přemýšlím o autu na občasné tahání 1500kg obyt přívěsu.

  • 2 týdny později...
  • Autor

A co chceš slyšet? Kolik má na kouli? Má 1700kg nehledě na to zda 4kola nebo předohrab.

Já tam kouli mám přesně z tohodle důvodu :) (no to kecám, mám ji tam hlavně kvůli nosiči na kola, ale s taháním karavanu také počítám).

Upraveno od capo

Předpokládám že model. Třeba DQ500 (ale ta se cpe jen do Kardiaqu), je dimenzovaná na 600Nm, ty nižší modely na výrazně míň. Dá se očekávat, že pokud tam nebude naddimenzovanej model, tak při pravidelným tahání přívěsu dříve či později zkape.

jj typ , snad je tam DQ381 (420Nm) ale nerad bych si nějak naběhl, mám rád benzíny a tenhle jako jeden z mála by mohl zvládnout 1500kg karavan.

  • Autor

Pokud existuje cesta jak to zjistit aniž bych lezl pod auto nebo něco rozebíral tak se ti podívám... Vlastně by mě to taky zajímalo :).

Ale bavíme se o úplně novém motoru, takže pokud ho budeš kupovat teď někdy bude jistojistě v záruce. Ale chápu že to není to co jsi chtěl slyšet :).

Mě to taky zajímá, už za měsíc bude doma ?

před 10 hodinami, capo napsal:

Pokud existuje cesta jak to zjistit aniž bych lezl pod auto nebo něco rozebíral tak se ti podívám... Vlastně by mě to taky zajímalo :).

Ale bavíme se o úplně novém motoru, takže pokud ho budeš kupovat teď někdy bude jistojistě v záruce. Ale chápu že to není to co jsi chtěl slyšet :).

 

to auto by bylo nový tj. jistojistě v záruce , jen mě zajímá jestli je to alespoň trochu použitelná kombinace. Spousta lidí bude tvrdit, že jedině diesel a větší auto než je Oktávka.

Měla by tam být DQ381 s mokrými spojkami [emoji846]

  • 5 týdnů později...

Nemáte někdo ještě nejake info ohledně tohoto motoru? Co jsem zjistoval upravovat to nikdo ještě neumí, Jake je tam turbo nikdo nevi? Případně jaký je výfuk jestli 1 nebo duplex. 

Diky za jakekoliv info 

Mohu jenom napsat, že jede skvěle. Pokud se někde nechá vyčíst jaké je tam turbo po zvednutí kapoty, zjistím to. Koukal jsem pod auto a na levé straně je velký tlumič a z něho k zemi vedle sebe dva zahnuté konce výfuku.

Turbo by mělo být za motorem před přepážkou pod čelním sklem, čidlo je na něm vyřazené. Otázka je, zda půjde vidět.

  • 3 týdny později...

Taky dochází u dvoulitrů k vypínání valců?

200kw v superbovi je stale rodina CJX jako byl 206kw?

Upraveno od evlo

  • 1 rok později...

Já si myslím, dle kódu motoru bylo psáno MPI+TFSI takže 140kW by mělo mít kombinaci přímého a nepřímého vstřikování. Ale rozdíly oproti RS motorům by mě zajímali také. 

  • 1 měsíc později...

@Pepa Kobiela informaci jsem si ověřil v AS a potvrzují, že TSi 140kW má kombinaci přímého i nepřímého vstřikování

  • 3 měsíce později...

Je to zvláštní, že škodovka v tomhle nesmyslně někdy neuvede přesný údaj a lidi jsou pak zmatení. Ve většině "jednoduchých" marketing materiálů uvádí jen "přímý" vstřik (jak u TSI 140, tak i u Supa pro 200, 206), ale osobně se dívám do přesnějších podkladů "Technická data", které běžně jednoduše dostupné nejsou (kdo ale hledá, najde).

Proto přikládám soubor, kde je i jasně vstřikování uvedeno. 

 

TD-OCTAVIA-COMBI-cz.pdf

K variantě 2,0 Tsi / 140 kW

IMG_20210403_180035.thumb.jpg.c4fe7e4e626ad26967e98827ae7518ff.jpg

 

  • 3 roky později...

2.0 TSI 140 kW  Euro 6 BG.  Má kódové označení DKZA (s filtrem pevných částic) a CZPB (bez něj)

 

no ten CZPB bez GPF plni asi tazko Euro 6 BG ?

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.