Červenec 22, 20187 r Asi jezdíš po jiných Autobahn, po těch, kde v levým jezdí jen cizinci a němci udržují poslušně ustálenou rychlost 90km/h v pravým, aby se jim nehřál olej asi proto je v DE rychlost zvrchu neomezená Dnes jsem četl už asi vše
Červenec 22, 20187 r Před hodinou, michal2009 napsal: @Filip Grůza Zajímavý, mám taky 135kw a nikdy jsem tuto teplotu na budíkách neviděl. Jezdím do rychlostních limitů, dálnice do 130km/h, většinou ovšem 110-120km/h. J No a to je to, o čem celou dobu píšu. Záleží na zatížení motoru (jízda na plný plyn, jízda s vlekem). Na tyhle svoje rychlosti potřebuješ tak 1/3 maximálního výkonu motoru (po rovině, za bezvětří ...) No a pak pochopitelně topí motor do oleje podstatně míň.
Červenec 22, 20187 r Zaujimave je, ze po ceskych dialniciach nemam problem sa dostat s teplotou k 115°C vdaka tomu, ze neustale musim brzdit a zrychlovat kvoli opravam/uzavierkam a predbiehajucim sa kamionom. Na SK mi teplota obvykle neprekroci 105°C - pretoze kamiony maju zakaz predbiehania a jazda je o dost plynulejsia.
Srpen 12, 20196 r Ahoj.Len pre občerstvenie témy sa chcem opýtať či sa niekto z Vás zamyslel nad dečkou ktorá izoluje olejovú vanu.Na OI ,OII táto koncernová Eko sranda nebola a podľa mňa určiťe výrazne prispieva k narastajúcej teplote oleja v motore pri svižnejšom tempe hlavne v lete.V zime je to pre motor plus lebo sa olej ohreje skôr a pomalšie chladne po vypnutí ale v lete je to úplna volovina,pritom duralová vana dokáže odovzdať množstvo tepla z oleja preč.Možno sa mýlim ale dedukujem z toho že na OII som mal dorobený budík teploty oleja s čidlom vo vani a teplota sa mi v lete pohybovala medzi 90-100 a +- sedela s udajom z diagnostiky, kdežto u RS III to je bežne do 110 a viac.Je mi jasné že mazací menežment u oboch motorov nieje identický čo môže spôsobovať rozdiely v teplote ale každopádne som rozhodnutý túto dečku odstrániť a odsledovať teplotu pri záťaži bez nej. Upraveno Srpen 13, 20196 r od marian.marcin
Listopad 14, 20195 r Ahoj chci se zeptat jestli se všem zobrazuje teplota oleje nebo zaleží na typu sestavy. Bohužel se mi nepovedlo zobrazit teplota oleje ani přes diagnostiku. Má někdo podobnou zkušenost?
Červenec 28, 20214 r V 22. 7. 2018 na 14:17, Filip Grůza napsal: Jezdim nad limity ČR (nemecko) a mam 165kW .. teplota pri delsi jizde 110C pri dlouhe jizde “na krev” 130C (olej 0w30 menen po 10t km) dost jiny, pod kapotou je vice vodnich hadic nez cehokoliv jineho :X Nie je tých 130°C na olej 0W-30 už príliš? Ja som na oleji mal najviac 110°C a to sa mi už strachom lepili polky k sebe a dosť uvažujem o oleji 0W-40.
Červenec 28, 20214 r Je. 110°C je celkem normální. Je otázka, jestli se dá v dané normě (VW 507.00?) něco jiného než 0W30 a 5W30 sehnat.
Červenec 28, 20214 r Ach jaj ked je teplota oleja posledna vec k uplnemu stastiu tsk beriem. Musite si uvedomit ,ze v modernych motoroch je cim dalej tym viac vymenikov oleja a vody.Takze teploty sa musia zrovnat.Nemozes mat vodu 110 a olej 60.A ak je termostat 108 stupnovy a aj G12 ci G13 sa lepsie chladi a maze pri 110.Taktiez objem naplni ma svoj zmysel k chladeniu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.