Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

Dobře a co čekají? Koupí si osm let starého Forda za 140 tisíc a čekají, že nebudou další náklady? Ty vole, vždyť koupili auto na náhradní díly. :D

 

Já kupoval v Mototechně několik aut a nikdy nebyl problém. Vždy auto s nájezdem do 90 tisíc km, servisní knihy, dohledatelná minulost a zatím bez problémů. Prostě je to tak, že člověk nesmí věřit, že za málo peněz dostane hodně muziky. To je jak s Rapidem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to si dobrej kol11já bych si tam nekoupil ani párátka na tož auto. Tam rozumí autům jak já letadlum :doh

Neříkám že se tam nedá najít i pěkný auto ale na ten počet tam je dost vraků atd. 

Já nejsem tak bohatý abych si mohl koupit auto v mototechne nebo AAA což je to samé. 

Mají to na druhou stranu propracované slušně to jako jo :kol-52:

Několikrát jsem odmítl se jít s někým podívat na auto do AAA a podobné firmy. 

Když jsem kupoval auto pro mladou tak jsem se byl dohromady podívat na asi 10 aut v bazarech a soukromé. Slušný skóre. Asi 4x složenina po ráně, 3x totálně neodpovídajíci km, 1x ponorka :kol-75:. Mě naštěstí neojebe nikdo. 

Takže výlet do AAA by byla slušná story :kol-77:

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Passat s Hyundaiem, no to jsou taky designový skvosty :t
No to jsem nikdy netvrdil, ale je fakt, že ten Fastback je pěknej. Třeba i30 Hatchback se mi vůbec nelíbí a combi je tak nějak neutrální, asi jako Octavie. Tady ale vůbec nešlo o to, že by se mi Octavie nelíbila, mě se nelíbí jen ten model s rozdělenými světly. Třeba Golf se mi nelíbí vůbec, žádné BMW se mi nelíbí, je víc aut co bych si nikdy nekoupil. Nikdy jsem si nemyslel, že bych si koupil Hyundai, předchozí generace i30 byla zoufalost.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nekupte to......

Z důvodu snížení komplexity produktové nabídky vrcholné modelové řady již nebude na českém trhu nabízen dříve základní výbavový stupeň Active. Ceník tak začíná úrovní výbavy Ambition, která byla oproti dosavadní specifikaci obohacena o barevný MaxiDot, LED hlavní světlomety, LED mlhová světla, bezklíčové startování či LED lampičku v zavazadlovém prostoru. ŠKODA SUPERB 1.5 TSI/110 kW ACT ve výbavovém stupni Ambition začíná na částce 689 900 Kč, což je o 35 000 Kč méně než doposud.

Ještě významnější snížení ceny doznal výbavový stupeň Style, jehož výbava byla rozšířena o adaptivní tempomat do 210 km/h, infotainment Amundsen 8“ s navigací, parkovací kameru, bezklíčové startování KESSY s odemykáním i přes zadní dveře nebo řazení DSG pádly pod volantem. S pohonnou jednotkou 1.5 TSI/110 kW ACT ve výbavovém stupni Style začíná nyní na částce 739 900 Kč, což je o 45 000 Kč méně než dosud.

Na absolutně největší výhodu dosáhnou zájemci o provedení Sportline, kteří ušetří 69 000 Kč (platí pro motorizaci 2.0 TSI/200 kW 4×4 s automatickou převodovkou DSG). V základní výbavě verze Sportline jsou všechny prvky z výbavy Style a navíc například novinka Matrix-LED hlavní světlomety, TOP LED zadní světla s animovanými ukazateli změny směru jízdy nebo elektrické víko zavazadlového prostoru s virtuálním pedálem. To vše zabalené ve známém, ale osvěženém sportovním vzhledu exteriéru a černého interiéru se sportovními Alcantarovými sedadly.

Pouze vrcholná verze L&K doznala drobného navýšení prodejní ceny ve výši 21 000 Kč, současně však zaznamenala obohacení standardní výbavy v hodnotě 67 000 Kč. Nově je základem verze L&K například ventilace předních kožených sedadel, vyhřívaný volant, virtuální kokpit a z bezpečnostní výbavy mimo jiné asistent jízdy v pruzích (Lane Assist), rozpoznání dopravních značek (Travel Assist), v kombinaci s DSG převodovkou asistent při jízdě v koloně s nouzovým zastavením.
Příplatky za karoserii Combi, převodovku DSG a pohon 4×4 zůstávají ve stejné výši jako doposud.

Novinkou je model ŠKODA SUPERB SCOUT, který začíná na částce 1 019 900 Kč za motorizaci 2,0 TDI/140 kW 4×4 s automatickou převodovkou DSG. Motorizace 2,0 TSI/200 kW 4×4 s automatickou převodovkou DSG je dostupná za 1 078 900 Kč. Součástí základní výbavy provedení SCOUT je typický robustní vzhled exteriéru odlišující se od základního provedení úpravou nárazníků, lemů kol, prahů a spodních částí dveří. Interiér se například odlišuje specifickou dekorační lištou s ambientním osvětlením, sedadla s čalouněním Alcantara a nápisem SCOUT, hliníkovými kryty pedálů či infotainmentem s Off-road obrazovkou (nadmořská výška, kompas a náklon vozu) známou z ostatních SUV modelů.
Nové technologie pro vlajkovou loď
Při modernizaci své vlajkové lodi postupovali vývojáři značky ŠKODA velmi citlivě. Pro značku typická maska chladiče je větší, má dvojité lamely a sestupuje níže do nárazníku. Snížené přední světlomety, které zasahují až k masce chladiče, využívají již v základní verzi LED technologii pro potkávací, dálková i obrysová světla a také pro světla denního svícení. TOP LED zadní světla s animovanými ukazateli změny směru jízdy spojuje chromovaná lišta a rovněž nápis ŠKODA namísto tradičního loga. Součástí na přání nabízeného ambientního osvětlení je nově promítnutí nápisu ŠKODA na vozovku po otevření předních dveří. Změnu vnějšího vzhledu dotvářejí nové designy kol z lehké slitiny i nové barvy karoserie – černá Crystal a modrá Race.
Vnitřní prostor ozvláštňují chromové aplikace na palubní desce i výplních dveří. Jiné čalounění sedadel ve výbavových stupních Ambition a Style dodává interiéru na ušlechtilosti a eleganci. S modernizací přibyly další tři simply clever řešení. Nový zvětšený Phone Box umožňuje bezdrátové nabíjení chytrých telefonů a zesílený signál z vnější antény. Poprvé u značky ŠKODA je k dispozici prostorový organizér v zavazadlovém prostoru pod dvojitou podlahou, sestávající z dělené nízké přihrádky pro převoz různých věcí. Kromě toho přibyl flexibilní organizér s posuvnou zajišťovací tyčí na dvojité podlaze, který je dodáván na přání. Variabilní dvojitá podlaha zavazadlového prostoru je dostupná jen pro karosářskou variantu Combi. Významnou technickou inovaci představují na přání dodávané Matrix-LED hlavní světlomety, které jsou u sériově vyráběného vozu značky ŠKODA použity vůbec poprvé. Kromě nich slaví premiéru v sériovém automobilu značky ŠKODA dva další asistenční systémy. Prediktivní tempomat nově zpracovává kromě údajů kamery v čelním skle i data z navigačního systému a s předstihem upravuje rychlost třeba před zatáčkou nebo před rychlostním omezením.
V souladu se Strategií 2025 se inovovaná vlajková loď mladoboleslavské automobilky dočkala elektrifikace. SUPERB iV bude k objednání s plug in hybridním pohonem v třetím čtvrtletí letošního roku. Zážehový agregát 1.4 TSI/115 kW a elektromotor o výkonu 85 kW poskytnou maximální systémový výkon 160 kW (218 k). Dojezd v čistě elektrickém módu činí až 55 km dle metodiky WLTP, celkový dojezd v kombinovaném režimu se spalovacím motorem se pohybuje kolem 850 km. Hodnota emisí CO2 činí méně než 40 g/km. Baterie má kapacitu 13 kWh a lze ji nabít z běžné domácí zásuvky, wallboxu, během jízdy na benzin nebo rekuperací brzdné energie. SUPERB iV bude k dispozici ve všech aktuálně nabízených výbavových stupních a jeho výroba se v závodě v Kvasinách rozběhne letos na podzim. První plug-in hybrid v historii značky bude uveden na tuzemský trh začátkem roku 2020.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já bych věděl, co bych koupil :-)). Jediné, co mě drží zpátky je cena ve výkupu za mé aktuální auto a s tím spojený rozum.

Staré auto za mě teda ne a jakkoliv může být prozatím spolehlivé, následné investice můžou být drastické. S tím sem si užil svoje. Kolega je soukromá osoba s lehce nadprůměrným příjmem a co 5let auto mění. Vloží 50-60% jako akontaci a zbytek využije ŠkoFin nebo úvěr z banky a je spokojený.

Každý ale máme možnosti jiné. Někdo platí brutální hypotéku, druhý dává přednost rodině atp... Je to holt různé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rodině můžeš dávat přednost jen tehdy, když nemusíš cálovat opravy za starý auto. Vím o tom své. Teď platím v podstatě o něco málo víc za rok, než jsem platil opravy a nemám strach, že mě to někde nechá. Pokud to bude jen trochu možné, budu taky ty auta se snažit za včasu prodat a vzít zase nové, byť nebudu mít velký výkon a nebudu mít top výbavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...