Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

Ne nejdu, ale tím jak to EU vede je jasné, že už se to naštěstí rozpadne, pokud už ovšem nebudou tou dobou EU země, potažmo celá Evropa ve válce s čmoudama. Ale to jsme zase u politiky, která je tady zakázaná. Řeknu ti jedno na závěr, jak ty nechceš žít v rudé totalitě a já s tebou souhlasím, tak já nechci žít v rudé, ale ani v modré totalitě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, Petrrr napsal:

Ne nejdu, ale tím jak to EU vede je jasné, že už se to naštěstí rozpadne, pokud už ovšem nebudou tou dobou EU země, potažmo celá Evropa ve válce s čmoudama. Ale to jsme zase u politiky, která je tady zakázaná. Řeknu ti jedno na závěr, jak ty nechceš žít v rudé totalitě a já s tebou souhlasím, tak já nechci žít v rudé, ale ani v modré totalitě. 

 

S tímdle jdi tady do hajzlu, toto si řeš u profilu Okamury. 

  • Líbí se mi 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, že Evropa to má spočítaný a nic hezkého jí nečeká. EU dělá vše pro ztrátu konkurence a nynější plány na elektromobilitu jsou zcestný, jak to bude řešit Rumunsko a Bulharsko, kde je ještě infrastruktura v plenkách a tam by taky měly být stejná EU pravidla.

Já to vidím tak, že si nechám vše kvalitní do rozpadnutí a při dobré péči to bude ještě mnoho let i desetiletí sloužit. Potom bude třeba zase svět v pořádku. Další možnost v případě potřeby je dovoz ojetiny z Ameriky a na to se limity nevztahují. A pokud bude vysoké zdanění tak ještě veterán je varianta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak uz tu psal @Petrrr, dovoz z US bude brzo vazne problem. A ano, EU by se mela vysrat na nejake limity/restrikce tam kde je to nejsnazsi (auta) a zamerit se napr na lode kde to je daleko horsi.

Verim ze se to brzy srovna a zacne fungovat EU tak jak mela od zacatku, tzn. drzet se evropskeho obchodniho trhu a na zbytek se vysrat. To ze EU nebude atd. jsou hlouposti a vystoupeni z EU by CR naprosto ekonomicky polozilo a nic by se na tom neziskalo.

Editováno: , autor: M_ike
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 
S tímdle jdi tady do hajzlu, toto si řeš u profilu Okamury. 
My dva se v tomto neshodneme, ale nejsi nahodou Slovak nebo tak neco? Slovaci lezou EU do prdele, ze vic uz to ani nejde. Schvali bez rozmyslu vse co z te modre totality prijde bez ohledu na dusledky. Jinak ty se zase chytni za ruku s knizepanem a bezte spolu slunickovym zitrkum vstric. [emoji23][emoji23][emoji23]
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 
S tímdle jdi tady do hajzlu, toto si řeš u profilu Okamury. 
My dva se v tomto neshodneme, ale nejsi nahodou Slovak nebo tak neco? Slovaci lezou EU do prdele, ze vic uz to ani nejde. Schvali bez rozmyslu vse co z te modre totality prijde bez ohledu na dusledky. Jinak ty se zase chytni za ruku s knizepanem a bezte spolu slunickovym zitrkum vstric. [emoji23][emoji23][emoji23]
  • Líbí se mi 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 
S tímdle jdi tady do hajzlu, toto si řeš u profilu Okamury. 
My dva se v tomto neshodneme, ale nejsi nahodou Slovak nebo tak neco? Slovaci lezou EU do prdele, ze vic uz to ani nejde. Schvali bez rozmyslu vse co z te modre totality prijde bez ohledu na dusledky. Jinak ty se zase chytni za ruku s knizepanem a bezte spolu slunickovym zitrkum vstric. [emoji23][emoji23][emoji23]
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, M_ike napsal:

A ano, EU by se mela vysrat na nejake limity/restrikce tam kde je to nejsnazsi (auta) a zamerit se napr na lode kde to je daleko horsi.

 

Motáš tak trochu dvě rozdílné věci. EU nejde o blaho světa, jde jim o tom, aby se snížili emise hlavně na lokální úrovni. Celý problém s emisemi je takový, že vadí hlavně obyvatelům ve městech a to hlavně v době inverze. Emisní normy pro lodní dopravu ovšem nemůže řešit pouze EU, ale celosvětová fóra a mezinárodní námořní organizace. A taky se to děje. Od roku 2020 jsou nastavena nová pravidla.

 

Emisní stupeň Euro má specifický průběh testování a když se podíváš na metodiku a výsledky, přijdeš na to, že průměrná rychlost po konci testování není vyšší než 50 km/h. Proč? Protože jde hlavně o to, aby auta nekazila vzduch ve městě. Proto máme v autech filtry pevných částic a proto se taky ty filtry čistí od určité rychlosti (a často i otáček). Je přeci úplně jasné, že kdyby šlo o kompletní vyčištění od emisí, nemohlo by se spouštět čištění filtrů a my je museli měnit každých X tisíc kilometrů. 

 

A když mi dáš pár hodin, až se konečně probudím, klidně Ti to vysvětlím znovu a více technicky. :D 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak proč se roky tlačí na emise a nesmyslné, vymyšlené normy, které nemají s reálným provozem nic společného? Dobře, teď na to po x letech přišli, tak se to snaží měnit, ale bude to zase stejně o hovně.  Správně si to řekl v tom, že se řeší na lokální úrovni, ale pokud bude tyhle nesmysly řešit jen a pouze Evropa a ostatní země světa na to budou srát, tak je to jedno a celá Evropa si pod sebou jen podřezává konkurenceschopnost. Ok, jistě, že chci aby se kvalita prostředí kde žijeme stále zlepšovala a ona se zlepšuje za posledních x let, a´t už jde o čistírny odpadních vod ( moje profese) čistější vodní toky atd., už se nevypouští kde co kde kam.  Ale vše chce svůj čas a nejde vše lámat přes koleno, za každou cenu. Opatření musejí jít s dobou s možnostmi technologií, materiálů apod. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...