Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, Petrrr napsal:

To já zas čekám až pošlu Rapida že skály. Nedávno jsem měnil komplet brzdy. ATE. Přední kotouče začaly po 6tis vibrovat. Ok uhadala se reklamace. Teď tam mám nový asi 3tis km a začínám zase pociťovat počáteční vibrace při brzdění v určitých rychlostech. Nějaká rada co by to mohlo být? Podvozkove dily jsou ok..Vše jsme prohlíželi, destičky prirezle nebyly.

kolik máš najeto? je to celkem běžný stav, když se dají druhé, třetí ... kotouče. Mně to udělalo na obou autech do 10t km, na jedničkové fábči dost brutálně, že jsem reklamoval. DRuhé udělaly to samé, pak jsem měřil házení ložiska, s tím že levé chodilo v čelním házení v desetinách, takže výměna ložiska a třetí sada už házela v přijatelné míře. Takže pokud by si to chtěl mít 100%, musel by si dát origo výrobu kotouče, vyměnit ložiska, aby nebyla vůle a to by si se pak pohyboval v jiných částkách ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, pod kotoucem se to čistilo samozřejmě.
Ano, jediné co nás taky napadá je ložisko. Proto ty chyceny kotouče vemu na soustruh abychom zjistili o jakou stranu jde. Auto mělo origo brzdy 95tis od novoty. Pak VÝMĚNA 6tis a teď mám 2tis.
O1 jsem měnil co 20tis. Později jsem se dočetl že to byly zadní silentbloky ramena že to způsobovaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je strašnej kekel s těma náhradníma dílama... Radši koupit jednou tak drahé, ale ať to sakra vydrží stejně jako z výroby, když kupuješ stejnou značku. To že to koupí jakože originál v autorizáku neznamená nic, když mu tam stejně hodí podobný šunt z druhovýroby. U obyčejných aut to nefunguje jako u drahých silných aut, kde si to nikdo nedovolí osrat a dávají se tam kvalitní díly...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Petrrr napsal:

To já zas čekám až pošlu Rapida že skály. Nedávno jsem měnil komplet brzdy. ATE. Přední kotouče začaly po 6tis vibrovat. Ok uhadala se reklamace. Teď tam mám nový asi 3tis km a začínám zase pociťovat počáteční vibrace při brzdění v určitých rychlostech. Nějaká rada co by to mohlo být? Podvozkove dily jsou ok..Vše jsme prohlíželi, destičky prirezle nebyly.

Náš rapid má aktuálně 35 000km. Brzdy původní, brzdí i vypadají jako nové. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za konkrétní typy. Pálava to je jasná věc, tam jsem roky jezdil (Perná atd.), to jsme ale byli jen dva, teď jsme 4, tak proto se ptám.

Sabiza nezklamal, sice jezdí ve starých vracích, ale koukám jinak si dopřává. Ten hotel samozřejmě znám, ale to dobré tak pro Pražáky aby si neumazali střevíce. Raději menší rodinné vinařské pensiony, ne jen kvůli ceně, ale kvůli atmosféře atd.. Nějaký hogo fogo ubytování když jedu za vínem mě ani neláká. Ale díky také. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...