inya Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Bourá řidič, ne auto - takže zohlednění by mělo být jaký je řidič a je jedno za jakým volantem. No konečně zastává taky někdo můj názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUGAS Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Málem jsem si koupil 1349 o konkurence,ale patriotismus zvítězil,ale cítím se poškozený. Tak sis měl koupit 1349 od konkurence a nemusel by ses cítit poškozený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 (editace) 1) jako nejspravedlivější změna systému by mi připadala nějaká vhodná kombinace kubatura/výkon, montovat do toho ještě ŘP nebo pojišťovat ŘP místo auta by bylo ještě víc nespravedlivé než současný stav, ale... 2) souhlasím s názorem, že jakákoliv změna systému by znamenala zdražení oproti stávajícímu stavu, což asi nechceme nikdo, jen pojišťovny 3) ikdyž ke změně systému nedojde, bude tento problém stále méně palčivější, protože trend vývoje motorů v dnešní době jde cestou zmenšování objemů při současném zvyšování výkonů a snižování spotřeby i emisí a staré motory objemu klidně přes 2 litry a nevalném výkonu už jsou a budou čím dál tím větší minulostí, jednoduše proto, že tato auta už jsou moc stará a postupem času jsou vyřazovány z provozu a jsou nahrazovány novými s moderními motory menších kubatur. 4) Velký objem a malý výkon byl problém hlavně starých dieselů. Jasně, že mě teď napadnou majitelé třeba 1,9SDI 47 kW, že to není žádný zastaralý motor a mají pravdu, ale je to JEN modernizovaný motor, postavený na stařičkém základu 1,9D. Stačí se ale podívat na dnešní nově konstruované motory a je jasné, kam jde trend: třeba u Fiatu 1,3 JTD Multijet, nafťák výkonově více než srovnatelný s 1,9SDI a pov.ručením do 1350 ccm by před pár lety ještě byl nemyslitelný, 1,4TDi koncernu VW (mimochodem asi náhrada za 1,9SDi právě kvůli pojištění, ale nejen kvůli němu), 1,4HDi třeba Citroenu, 1,4D4D v Toyotě Yaris, 1,5dCI Renaultu, 1,5CRDi Hyundaie...... BTW: jasně, že u větších vozů typu Octavia a výš se asi tohle zmenšování kubatur pojištění moc nedotkne, tam je hlavně s 1,9TDi max. spokojenost, ale kdo má na větší auto, musí mít i na pojistku To už ale nás, majitelů malých aut typu Fabia trápit nemusí Editováno: 24. Říjen 2006, autor: Wassermann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasekk Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 bych řekl, že sazba by měla být jedna a to proto, že i s vozidlem o výkonu pár koní nebo malým obsahem můžeš udělat velkou škodu. Je úplně jedno jestli máš auto s malým objemem nebo malým výkonem, když to narveš do drahýho auta tak uděláš větší škodu než když to s drahým autem narveš do 120-ky. Jedna sazba a hotovo Jedna sazba by klidně mohla být, ale to pak všichni budem platit jednotně třeba 10tis. Protože někde někde se ty pěníze na bouračky musejí vzít. To je je to samý jako proč já jako podnikatel mám platit sociální a zdravotní pojištění podle svého příjmu, když péči dostanu stejnou jak ten kdo nemaká a platí si minimum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 To je je to samý jako proč já jako podnikatel mám platit sociální a zdravotní pojištění podle svého příjmu, když péči dostanu stejnou jak ten kdo nemaká a platí si minimum. Přesně má slova třikrát podtrhuji a podepisuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Jedna sazba by klidně mohla být, ale to pak všichni budem platit jednotně třeba 10tis. nevidím důvod proč 10 táců, pokud by se zprůměrovalo, pojišťovny budou mít počád stejně a víc jak 6 tisíc to nebude určo, spíš možná míň. Akorát by to "obsrala" většina s nízkoobjemem a to se nehodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.