Publikováno Srpen 23, 20187 r Zdravím, cca před měsícem začaly po nastartování hodně kolísat otáčky, na volnoběh to chcípalo, žádná kontrolka se nerozsvítila. Zkusil jsem vyměnit zapalovací kabely a start bez problému, vyndané kabely vypadaly ale OK(neorig. Tesly). Teď po cca 2000km opět startuje velice špatně a volnoběh ani neudrží, kontrolky jsou OK . Na první pohled kabely vypadají zase OK, nechce se mi věřit že by bylo zase po nich - stříkal jsem je sprejem proti kunám...Jediné co se mi zdá podezřelé že v minulosti po zapnutí zapalování byl slyšet zvuk elektromotorku, a teď když zapnu zapalování tak je ticho - nevíte co to bylo za zvuk a měl by být slyšet při každém zapnutí zapalování? Tohle tsi má 63kW, najeto 90000, v 50000 měněn rozvodový řetěz za široký v rámci záruky. Auto celkem sloužilo - po 20000km začalo poškubávat při studeném motoru - vyměněny zapalovací kabely ale nakonec to bylo palivo - teď OMV+Shell a po pár nádržích už necukalo. Nějaký starý VAG mám ale bude to na diagnostiku stačit? Díky za nápady.
Srpen 23, 20187 r Citovat Jediné co se mi zdá podezřelé že v minulosti po zapnutí zapalování byl slyšet zvuk elektromotorku, a teď když zapnu zapalování tak je ticho - nevíte co to bylo za zvuk a měl by být slyšet při každém zapnutí zapalování? To je zvuk elektrického palivového čerpadla.
Září 25, 20186 r Autor Tak další pokračování, po kontrole zapalovacích kabelů - vypadají OK je startování bez problémů ovšem objevila se kontrolka vstřikování - P0441 -purge valve evaporating. Už jsem to resetoval a chyba je tam po pár km znovu. Snad vy to měl být netěsný ventil, nebo nádobka s akt. uhlím, tušíte kam mám šáhnout?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.