Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Cena nepřekvapila 

Proste je to jako Rapid.Není to Oktávka ani nic jineho.

kdyz za Oktavku dam řekneme 450 tak za Scalu přece musim dat daleko min .

Jo je to nove auto,ale furt je to jen Rapid co stal v základu 320 tisíc.

ten konfigurator je na pobavení fakt dobrej.

Nov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Základní problém je, že to není Rapid. U Rapidu lidi brečeli, to nemá měkčené plasty to nemá toto, ono to nemá tamto, v základu to nemá ono. A když přijde Scala, která je ve srovnání s Rapidem drahá, ale už v základu je docela slušně vybavená, má rozumný motor (rozhodně ve srovnání s 1.2 MPI 55kW se kterou začínal Rapid), má měkčené plasty, mnohem více asistenčních systémů a další. A najednou je to drahé, a další...

 

Jinak 1.5 TSI 110kW by měl být časem i pro Ambition s manuálem za nějakých 430tis.

 

EDIT: Jen pro zajímavost, Rapid cenník 2012, Ambition s 1.2 TSI 77kW startuje na 350tis a to nemá ani MaxiDot, má přípravu pro rádio (Blues za nějakých 6tis k tomu), tempomat za 11tis.
http://www.autodobrovolny.cz/images/stories/newsletters/2012-11-Rapid/Cenik_Rapid_13_03.pdf

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že za pár týdnů se to uklidní, je to v posledních letech už takový kolorit, přijde nový model a najednou se ozývá " je to drahé, nikdo to nebude kupovat, jsou jiné lepší (levnější) značky" ap. bylo tomu třeba i u Karoqu a jaké jsou dnes prodeje...

Ale zpět ke Scale - auto jako takové mne neuráží, nicméně vzhledem k velikosti, motorizacím a s přihlédnutím k mým požadavkům by mne za cenu okolo 550 tisíc nejspíš neoslovila.

Ovšem porovnávat ji s Dusterem (který ostatně o atmosférický benzínový motor také přijde a nahradí jej Tce) je irelevantní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakej rozumnej motor v základu? Jako litrový tříválec? To myslí vážně snad jen zaměstnanci škodovky. Co ta převodovka dlouhá jak nahoněný ohon? Takže při každém rozjezdu do kopce nebo na couvačku spojka hoří plamenem.

 

Porovnej si otáčky při 15. kmh na jedničku a zpátečku s tím litrovým šitem a s 55 MPI a pak ho teprve pomlouvej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 27 minutami, Dixik2 napsal:

Twisted: Rapid byl vpředu PQ26 a vzadu OI a Scala je kompletně na platformě MQB A0.Na té je Polo,ibiza,Arona a T-Cross.

Ano, ale to je prakticky generační obměna předchozí platformy.


@Martab je pravda, že pokud bude interiér o tolik kvalitnější, jak tvrdí propagační materiály, tak mi to za určitý příplatek stojí. Ale jak jsem psal, příplatek mi vyšel 65 tisíc, když tam nasázím výbavu našeho Rapidu. Scala má navíc asistenty, dvouzónovou klimu, případně sedmnáctky, vyspělejší full LED i vzadu a pár drobností, takže to není neodůvodněné....jen prostě kompakt za 400 nabušený vším důležitým už nebude.
 

@Clerfayt Scala má dostat kratší převody (aspoň jedničku a zpátečku), takže bych nepředjímal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scala je rozmerove, vybavou i technikou na urovni nizsi stredni tridy. Coz Rapid nebyl, byt v prubehu casu rada nedostatku odpadla.

 

Z Rapidu zustal snad jen litrovy motor a nektere casti MQB elektriky. A jestli chce nekdo srovnavat ceny s predchozim a plkat o cene 320 tis., at to zkusi. Zuctuju s nim :)

 

Nikdo z nas v ni zatim normalne nesedel, takze si nechme soudy na realne setkani.

 

Pro me je negativem absence varianty plnohodnotneho combi.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jaké bude mít 1.0 TSI ve Scale zpevňování nikdo ještě neví. Ty "inteligentně" dlouhé převody na snad jen Fabia a Rapid, u OIII s tímto motorem nic takového není. Scala by měla mít údajně taky kratší převody, takže uvidíme. Není dobré auto hodnotit podle toho, co není potvrzené...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Clerfayt napsal:

Ano, kdo koupí, neprohloupí :-)

Super kára s úsporným  motorem bez filtru

 

Až na příšerná sedadla a absenci Climatronicu atd.

 

Ferda: jakou souvislost to má s modelem Scala?

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Style má v základu Zimní paket I, kde jse "vyhřívání předních sedadel a vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla" a za příplatek 4800 Zimní paket II "vyhřívání předních a zadních sedadel a vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla". Samotné sklo je za 5400 pro obě výbavy. Na přesné závislosti se to chce zeptat u prodejce, možná mají v konfigurátoru chybu.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ved to kamo, ze ten paket2 ma kvazi len zadne sedadla navyse.

skoda ze tie sedadla nemaju skoro ziadnu stehennu podporu,v karoqu je to bomba.

kedy asi budu neake kusy na predajniach neviete?mne sa mocne paci to auto

 

ps, autohold sa uz zrejme rozoberal ale nevidel som nikde cudlik/gombik, cize nebude?

dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hláska dne

”vadí mi varianta absence kombi”

to fakt nemá chybu,tohle muže napsat jedine někdo kdo žil někde na Endoru.

Rapid liftback jim parazitovat Octavií,mnoho firem dala cesťákům Rapida(byli hrozné nadšeni)a místní borci by chtěli kombik s 600 litrový kufrem.

A ten Rapid v základu vlastně stal 290 tis 

Takze Scala v základu je dráhá jako prase.

Ale prodávat se určitě bude,firmy mají Škodu.

Nov

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...