Joker 85 Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Na tom jediným jsem nikdy nejel ??. Měl jsem na mysli (KTM, Triumph). Pochopil bych to kdyby aspoň ten motor 1.0Tsi měl hezkou spotřebu ale ještě se mi to nestalo,zatim jsem měl pouze zkušenosti ze ten litrový motor bral víc než třeba 1.4 tsi 110kw a už i to mi trošku zavání TDKčkem. (trápí dětský kubatury). Nejvíc srandovní byla Hyundai Kona 1,0 T-GDi - moje spotřeba 8,6L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 O 1.0 TSI se dá bez výčitek prohlásit, že hezkou spotřebu má. Zvlášť když vezmeš v úvahu, jaký má max. krouťák a v jakých otáčkách. 1.0 T-GDI je asi nejhorší tříválec na trhu a ještě v SUV, kam se nehodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Ona ta nabídka motorů je hodně smutná. 1.0Tsi mi přijde dobrá pro Fabii na krátký a městský provoz. A na 1.5tsi se mi zase nelíbí vypínání válců. A TDI mi nesmí do baráku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Mají prohozené hmotnosti u přívěsů. I tak za litr dát 1,2t karavan, musí být masochista, ve Světě motorů ani neopustili ČR. Ale dojeli, a dokonce to ani nežralo nesmysl, vešli se těšte pod 10l myslím. Co se týče 1.0TSI, tak osobně moc nechápu proč jim nahradily 1.2 TSI, ale asi k tomu nějaký důvod byl. Ale na druhou stranu, ten 1.0 TSI patří mezi povedené tříválce (což se o tom T-GDI říct nedá). Nicméně ve Scale mne ani 1.0 TSI 85kW ani 1.5 TSI s vypínáním válců (ono v těch moderních motorech je tolik vymoženosti, že snad i to vypínání válci patří k těm jednodušším...) nijak neuráží, kór když se podívám na motory konkurence... 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 před 9 hodinami, Joker 85 napsal: Dalo by se to tak říct. A když už se to nakouslo tak já ty tříválce nechápu a vůbec tomu nerozumím proč se to tak propaguje a cpe úplně do všeho. Před pár měsíci jsem jel na tříválcove motorce.... Po pár minutách se jen kroutil hlavou.... Jediný rozumný důvod proč jít do 1.0Tsi jsem nenašel.... Do motorky litr chápu, ale do auta ne. I v soutěžní motorce jsem měl jednovalcovou 5stovku. je to jednoduché za vše může emisní norma, ano třeba KIA má ještě u Ceeda 1.4CVVT 74kW, ale je to šílená vzdechlina a o spotřebě ani nemluvím. 1.0TSI 85kW jezdí opravdu hezky i s Karoqem a Octavii, takže proč by nezvládl lehčí Scalu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Správně, žádné emise, někdo si chtěl namastit kapsu. Díky nějakému patentu má podíl z každého kusu. Namátkou třeba Fiat umí do Tipa 1.4, normu 6b to umí bez filtru i turba. Oni přemýšlí, že motor přežije karosérii. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 No... Ten test jsem četl ? a samozřejmě že utáhne i karavan..... Ona váha v pohybu už tolik síly nepotřebuje, ale kdyby se s tím karavanem měli 500x rozjet a zastavit tak......? Tříválcové motory mají výhody i nevýhody. Od průběhu výkonu až po váhu atd, I když řeším auto s kterým bude jezdit ženská s dítětem v 90% minimální obsazenost. Pořád mi u auta na cca 8let s nájezdem cca 15tis ročně větší smysl 1.5tsi. Zajímal by mě názor lidi co s tím motorem(1.0Tsi) mají něco odjezdeno jestli by teď zpětně po těch zkušenostech si třeba 20tis Kč priplatili za 1.5tsi kdyby měli znova vybírat jejich auto. (pouze samozřejmě teoreticky) Scala je rozměrově to co budu hledat i ten design začíná být pro mě přijatelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Tak včera to řešili na facebooku ve skupině Rapid a veskrze pozitivní, zkus to tam :). 1.5 bude mít určitě lepší zůstatkovou hodnotu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Fb jsem zrušil ?. Ta zustatkova hodnota je další věc. Taky si myslím že bude o poznání větší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 On málo kdo v dnešní době řekne něco špatného na vlastní věc na tož na vlastní auto. To jen já si koupil totální podvozkovej šuplík (a to se krotim) ?. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 On 1/29/2019 at 5:50 PM, Martab said: Tak i LED mohou být v čočce (Scala i ten MB je tak mají). To je jasne, myslel som to tak, ze xenon ma jeden svietiaci bod za sososvkou - vybojku a LED ich ma viac - ako na obrazku tych 8 viditelnych svetelnych bodov (+ mozu byt nejake segmenty aj mimo sosovky v FF reflektoroch ako to ma ten MB) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 @Cjoctavian Jo tak, to je možné, samotného by mne zajímalo, dle čeho se to určuje :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 (editace) před 16 hodinami, Joker 85 napsal: Ona ta nabídka motorů je hodně smutná. 1.0Tsi mi přijde dobrá pro Fabii na krátký a městský provoz. A na 1.5tsi se mi zase nelíbí vypínání válců. A TDI mi nesmí do baráku. Já bych paradoxně řekl, že 1.0 TSI je příjemnější na delších trasách než ve městě (tam bude 1.5 určitě lepší). Výkonu má dost a jestli ve Scale nebude tak dlouze zpřevodovaný jako ve Fabii a Rapidu, tak pojede parádně. Vypínání válců v 1.5 bych se ale taky nebál, to není žádný poslední výstřelek raketového inženýrství, ale dlouho známá věc. @Jan R. Fiat je takový specifický případ. Gram emisí sem nebo tam je netrápí, asi že nejvíc prodávají Pandy a 500, tak jen upravují letitá MPI a celkově se vývojové oddělení asi dost nudí. Ale už mají 1.0 a 1.3 turbo. @Cjoctavian asi máš pravdu, údajně se to určuje pro jeden světelný zdroj/diodu. http://rnews.cz/led-pure-vision-co-se-skryva-uvnitr/ Editováno: 31. leden 2019, autor: Twisted 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Ne že bych někomu něco dobrého nepřál, či naopak přál něco špatného, ale.... závazné objednávky a to je článek z 18.1. To je fakt tolik bláznů, kteří v autě nejen že neseděli, ale pravděpodobně jej ani na vlastní oči neviděli ? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Rapid => Scala - už jenom kolik je firemních flotil, kde je kvůli x důvodům s hierarchií, rozpočtem apod. jednoduše dané, co se koupí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Fabii i Rapidu sebrali nafty a Octavie byli drahé, čekali na to jako na smilování. Nikde ale neuvádí, jestli jsou v tom prvozávozy autosalonům, třeba ten, kde jsem se ptal včera mají 10 litrů v Ambitionu naobjednaných. 1.5 prý ze začátku na sklad nebudou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 před 2 hodinami, stanmar napsal: Ne že bych někomu něco dobrého nepřál, či naopak přál něco špatného, ale.... závazné objednávky a to je článek z 18.1. To je fakt tolik bláznů, kteří v autě nejen že neseděli, ale pravděpodobně jej ani na vlastní oči neviděli ? Proč bláznů? Jsem jeden z té tisícovky a rozhodně si jako blázen nepřipadám. Bude to od roku 1996 moje sedmá Škodovka, s kterými jsem byl vždy spokojen. Nemám důvod nevěřit, že Scala bude taková, jak se o ní píše. Škoda mě nikdy nezklamala. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Tak to buď rád, ne vždy je vše nové 100 %. Kupovat auto hned ze začátku výroby je tak trochu sázka do loterie, neb než se projeví případné neduhy z provozu, nějakou dobu to trvá. A tím nemyslím vrzání klik dveří, loupající se chromové lišty okolo oken, mlžící se LED světlomety, ale třeba problémy s hlučností (tlumením) zadní jednoduché nápravy u nové OIII, aktuální je problém s chováním nového motoru 1,5 Tsi a vlastně i já jsem měl věc, kterou ani po několika letech nevychytali (motor 1,8 Tsi CDAA). Ostatně třeba O III měla ze začátku problémy s termonagementem, vodní pumpy... A kdoví co by se ještě našlo. Až čas ukáže jestli jsi měl štěstí, stačí se podívat na zdejší diskuze, napřed tady lidi nadávají že dlouho čekali a pak jsou zklamaní co jim auto dělá, nebo naopak nedělá. Já jsem také škodovkář, ale nikdy bych si nové auto z prvního roku výroby nekoupil. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 @stanmar Aha, takže vlastně kdyby nebylo, jak ty je nazýváš, bláznů, kteří si koupí nové auto v prvním roce výroby, tak ty by sis auto nikdy koupit nemohl. Rozumím tomu správně? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Blázni to určitě nejsou, jsou to skalní příznivci a fandové, riziko, že se auto bude dodělávám za pochodu je u koncernu už asi pravidlo. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Někdo to zvýšení riziko nějakýho problémů který se objeví o nového modelu holt neřeší. Jestli si byl se všemi vozy od škody zpokojeny a chceš prostě jen auto a nemáš žádnou špatnou zkušenost proč ne. Nejsi blázen. Moje zkušenost je třeba taková že už nikdy nekoupím auto který nevyzkousim v daném modelu a motorizaci. Taky jsem sázel na standart škody protože na osobní auta náročný nejsem. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Asi si to berete moc osobně, ono to označení blázen nemá vyznít pejorativně a já ani nemám zapotřebí někoho konkrétně urážet. Naopak, jsem hrdý na to, že má Škodovka takové prodeje a to nejen u nás, ani se za auto této značky nestydím, ale vzhledem ke zkušenostem už tak bohorovnou důvěru (nebo odvahu) k tomu, abych si dokázal za svoje peníze koupit naprostou novinku (a potažmo ji ani na vlastní oči neviděl natožpak řídil) opravdu nemám. Mimoto mi to dokonce jeden prodejce se kterým se občas sejdu (u jakéhokoliv nově vyráběného modelu) ani během prvního roku výroby nedoporučoval. Každý máme svůj úsudek. A já rozhodně nechci předjímat a dokonce si ani nepřeji aby přicházely nějaké kiksy. Dále bych to v tomto tématu již nerozváděl. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Novotka Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Objednat auto ,které nařídil ani neviděl si muže objednat fakt jen blázen nebo člen nějaké sekty. I oblek nebo monterky si musí člověk zkusit,ale koupit auto na slepo to chce poradny koule. Nov 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Tak ono to není extra závazné. Dá se záloha např. 15tis při ceně 600 tis je to nic. Auto má přijít v květnu, v dubnu na předváděčkách se sveze a bude z toho např. blbý výhled auto odebrat nemusí a propadne jen záloha a auto jde na sklad prodejci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 @stanmar No aby prodejce odrazoval zákazníka od koupě auta (novinky), to nemůže mít v hlavě v pořádku. Jak tedy prodá kvótu, kterou má od výrobce určenou, když si z novinky u něj první rok nikdo nic nekoupí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.