Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

@bojler Myslím si, že od FL je naopak okrajový Ambition, protože Style Plus stojí podobně jako dřívější klasika Ambition Fresh, ve kterém jsi stahoval zadní okna kličkou, svítil halogeny a klimatizoval manuálně. Z mého pohledu tedy jednoznačně změna k lepšímu a naděje, že ani Scale nenasadí cenu Focusu a výbavu Dacie.

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ambition teď opravdu nedává smysl. Ale dřív byl i výrazně levnější.

 

Ambition Plus při uvedení - 314 900Kč (paket Plus zdarma)

Ambition PlusExtra - 314 900Kč (paket PlusExtra zdarma, rozšířený)

Ambition Fresh (01/2013) - 299 900Kč (obsahuje paket PlusExtra)

Ambition Fresh (08/2013) - 299 900Kč (redukovaný paket)

Ambition Fresh (01/2014) - 303 900Kč

Ambition Fresh (12/2014) - 308 900Kč (za 990Kč záruka 5let/100000km)

Ambition Fresh (05/2015) - 333 900Kč (nové motory)

Ambition Fresh (11/2015) - 334 900Kč (rozšíření výbavy)

Ambition Fresh (04/2016) - 335 900Kč (zdražení prodloužené záruky na 2000Kč)

Ambition Plus (04/2017) - 339 900Kč (FL, nový motor)

Ambition Plus (04/2018) - 342 900Kč

 

Cena výbavy Elegance/Style rostla z 359 900Kč postupně po malých krůčcích do 4/2015 na 371 900Kč. Následně se držela od 04/2015 na 368-369 900Kč až do FL, kdy zlevnila na 354 900Kč a následně na finálních 357 900Kč. Značná část paketu Plus přešla při FL do základní výbavy. V paketu plus zdraženém o 2500Kč přibyly xenony a zadní stěrač. Ceny platí pro slabší variantu TSI a liftback.

 

Co mě udivuje nejvíc je množství Rapidů Style bez paketu Plus. Ledaže by majitelé Ambitionu kupovali chromový paket..

 

Cenu Scaly Active s motorem 70kW tipuju s výbavou v rozsahu OIII Active (ale bude muset mít FA, ...) s motorem 70kW na 359 900Kč, s 81kW na 379 900Kč.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud trochu sleduješ zboží na trhu,tak každá novinka je nastřelená.

Ale pokud jdou dobře prodeje,tak si cenu drží.S tou výměnou bych nespěchal.Počkej,jak se Scala chytí,ale hlavně jakou nasadí cenovou hladinu.Aby potom nebylo lepší jít do Octavie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezapomente, ze zakladni cenu, tudiz cena od, ovlivnuje zacatecni vybava.

Muj typ za zaklad, tudiz cena od 379 900,- ale nedivil bych se kdyz to bude i vice.

U dealera by mela byt Scala v prubehu dubna a hned potom zacina od kvetna odhalovani A0-SUV nebo-li CROSSOVER ;) ktery bude u dealeru v září, do toho vseho bude jeste prostupovat Superb FL. Nepocitam do predstavovani ruzne derivaty modelu, to je automaticky.

Bude to zajimavej rok :)

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Active nebude.

Bude Ambition, Style a později nějaký derivát.

Jinak ohledně ceny už tady správný tip padnul.

 

Podle mě se nedá čekat, že by vůz po půl roce zlevnil. U Škodovky to není pravidlem, spíš to bude naopak.

 

Jak jsem psal, objednávání bude hodně brzo. A první vozy u dealerů na jaře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, chalmi napsal:

Pokud trochu sleduješ zboží na trhu,tak každá novinka je nastřelená.

 

Pokud trochu sleduješ Škodu, tak pro ni to už dlouho neplatí. Posledním případem byl průser s Rapidem. Všechny další modely po uvedení měly ceník nastavený příznivě a následně naopak zdražovaly. Fabia, výrazně Superb, to samé Kokodák i Karok.

 

Je brzo na spekulace, ještě ani nevíme, jak to bude vypadat.

 

Habi001: Active nebude asi jen v první fázi, jako u Karoku, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, petercheco napsal:

@Habi001 No a jsme na mnou zmíněných 420 000,- :-)

 

Jakých 420.000,-??? Nepiš blbosti!!!

 

 @bojler Active se prý nevyplatí prodávat, nebyl by tam velký cenový rozdíl od Ambition.

Takže Ambition se stane základem. Všeobecně platí, že se prodávají vyšší výbavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je taky rozumné. Ve výbavě active ta auta vždy vypadají tak hrozně očesaná, že to úplně zkazí celkový dojem z auta. Takže proč kazit dojem z něčeho, čím chtějí konkurovat lepším vozům tím, že pak na ulici bud člověk potkávat hnusné verze. Navíc jak píšeš, stejně lidi chtějí stále lepší výbavu, tak se musí začít stávat "standardem".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už delší dobu se daří škodovce hezké poklice. Takže pokud má auto lakované části exteriéru (což už má od třetí generace Fabia, Rapid od cca poloviny roku 2015 a od FL i Octavia), tak je vcelku jedno, jestli je to Active s hezkýma poklicema nebo Ambition s malýma litýma kolama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...