Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pánové,  děkuji za vaše tipy ohledně startovací ceny a komentáře. Bylo to velice zajímavé a za hodinu budeme vědět více. Poděkování píši raději teď před premiérou neb po představení by mohlo zaniknout v probíhající diskuzi.    

Vloženo

No nevím, počkám až to bude naživo, ale tak jak se mi interiér líbí, tak karoserie "noc moc", chybí tomu to prvotní. Prostě FIII, SIII a OIII před FL byli při představení prostě pohledné a povedené, u těch nových modelů od OIII FL si to říct neodvážím. Ano, po čase už se mi i ta 4oká OIII tak nějak zamlouvá a nemám s ní problém, ale... Nicméěe vzhled je subjektivní záležitost a určitě se najde spousta lidí kterým se líbit bude :)

Vloženo

No.... Tak hromadu řeči kolem a upřímně? Za mě to je Teda fakt slabota. První co mě napadlo bylo Seat..... 

Čekal jsem víc o dost víc.... Aspoň něco trochu originálního... Zajímavého.... 

Zlatá Octavia III facelift. 

Vloženo (editace)

Škoda, že nebude lift. Jinak určitě vyváženější než dnešní SB...dosavadní designový jazyk se mi líbil více, ale jde to.

Editováno: , autor: Twisted
Vloženo (editace)

Docela se mi to líbí, jak venku, tak uvnitř. Jen zadek je takový trochu zvláštní, nevím. Hodně dobře vypadají sedačky, alespoň takhle na pohled, zdá se, že by mohly být výrazně lepší. Co mě ale trochu zarazilo je dost podivné ukončení chromové lišty pod oknem, kdyby končila jako u současného SB, tak to vypadá líp...

Editováno: , autor: Qual
Vloženo (editace)

Zevnitr se mi libi,zvenku nic moc.

hlavne ten předek je fakt divnej.

Pekne barvy,jak bude vypadat socka výbava.

Oproti Rapidu spacebak to vypadá spis na facelift kastle než nove auto.

Šiřka na zadních sedadlech o cele dva mm víc než  v Rapidu,nepřehnali to náhodou.

Hlavne ze furt zvětšují kufr k prdu.

Sem fakt zvědav na cenovou politiku proti Oktavce.

Ze místo automatického zavíráni hrdla nádrže je ta skrabka k nicemu ještě beru,

ale ten zámek tam místo centrálu asi bude znovu. To fakt nedávám. Žádné normální auto

od 96 roku to uz snad nemá. Tohle je jedna z věci co me na Rapidu vytaci.

Nov

Editováno: , autor: Novotka
Vloženo (editace)

Vidis, mne by se libilo aspon 60 litru navic. Zadni naprava byla u aktualni generace sirsi nez predni, ted je to naopak.

 

Co me zatim zaujalo:

 

- Integrovaný trychtýř v uzávěru nádržky ostřikovačů čelního skla

- 1.6TDI dostava 6 stup. mech.

- CNG motorizace má udávaný točivý moment jenom 145 Nm, 1.0/70kW 175Nm.

- Scala je o 9 cm sirsi nez Rapid, ale stejne jako u FIII jsou nejsirsim bodem kliky, rozsireni rozchodu kol je o 7 resp. 1 cm.

- vpredu je udavano vevitr o 2 cm vic, vzadu o 1 mm min

Editováno: , autor: bojler

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...