Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Krasnej den, prosim o radu. Jelikoz pri brzdeni ve vyssich rychlostech dochazi k vibracim na zadni naprave, pustil jsem se do mereni hazivosti kotoucu. Zadni i predni kotouce hazeji do 0,02mm. Cili jsou v pořádku. Ale zjistil jsem, ze ze vnitrni strany prednich kotoucu je disk podstatne vice zkorodovan. Z pohledove strany uplne ciste destickou opotrebovane. Mate to taky tak??? Viz foto...je to OK. Kotouce i desky meneny pred dvema roky a maji najeto zhruba 20tis.km. Znacka Ate Powerdisk a desticky take Ate. Dekuji

IMG_20180905_162823.jpg

IMG_20180905_162942.jpg

Je to normální pokud se málo (nedůrazně) brzdí - třmen je u VW plovoucí s jedním válečkem = pouze jedna destička brzdí přímo, druhá se přimáčkne pasivně posunutím brzdiče. Pokud se toho chceš zbavit, tak vyčistit a namazat vodící čepy brzdičů, dát nové kotouče (případně je nechat přesoustružit), nové destičky a občas na to pořádně dupnout.

No jo, ale ona právě ta zadní destička je tlačena přímo válečkem.... ;-) Taky by mně to zajímalo proč je to tak (vnitřní strana rezavá a asi proto vnitřní destička víc opotřebovaná), ale je to "normální" a na všech autech.

Upraveno od McMatej

možná váleček destičku nerovnoměrně tlačí ke kotouči. Protože ono tam vyleštěné mezikruží vždy nějaké je.

Také je pravdou, že ten váleček se snáze vrací, než celý třmen...

Vnitřní strana kotouče je více ostřikovaná vodou díky zamýšlenýmu chlazení (některý modely mívaly na ramenech dokonce spoilery směrující vzduch ke kolu) no a jak se málo brzdí, tak to destička nestačí stáhnout a konec kotouče je jen otázka času ... Jakmile koutouč začne reznout od hranky a dostatečně rychle se to neobrzdí, hluboká rez už se pak nezastaví a zažere se i do destičky ...

U těhle drážkovanejch nebo i vrtanejch kotoučích to při neježdění/nebrždění začíná rychle reznout i kolem těch drážek/děr na brzdných plochách kotouče.

Upraveno od rayx

Na autech s dvouválečkovými brzdiči bez plovoucího třmenu se to ale neděje...

Řekl bych, že u těch dvou válečků nebude ta destička tak náchylná na kmitání a vychýlení, prostě ji rovnoměrněji domáčknou na kotouč

Podle mě je důležité taky s autem trochu brzdit. Za tu dobu co auty jezdím jsem nikdy takový problém nezažil, ale je to tím, že občas třeba jedu svižnější jízdu a tím pádem musím razantněji brzdit...nikdy jsem neměl problém že by stihnul zatuhnout váleček, nebo reznout kotouče, protože to se děje hlavně při mírném brzdění, kdy ten tlak desky na kotouč není takový. Mírné brzdění je pro brzdy zlo, rádi pak takto rezavi a destičky se sjíždí také rychleji tímto způsobem...

  • 1 měsíc později...

Ahoj řešil jsem to samé u F1 chvěl se mi volant při brzdění. Byly rezavé kotouče zevnitr! Z venku v poho.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.