Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nemám infotainment a tak musím ukládat nastavení tlačítkem na palubní desce. Zajímalo by mne, jakým zařízením či principem je snímán a vyhodnocován tlak vzduchu v pneumatikách. Údajně jsem slyšel, že změnou tlaku se mění průměr pneumatik a asi podle toho se vyhodnotí (že by se kolo s menším průměrem odvalovalo rychleji a to se zaznamenalo) ? Ale to jsou moje dedukce.

Vloženo

zmenou tlaku se ti zmensi polomer pneumatiky, takze ja ujeti stejne vzdalenosti se musi "rychleji" otacet oproti spravne nahustene pneumatice. Rozdil otacek pozna ABS.

Vloženo

Pokud to chápu správně, tak během té kalibrace (až 100km) kontrola nefunguje? Dále mi není jasné, proč by to nemohlo ukázat u kterého kola to zjistilo ten rozdíl v průměru resp. rychlosti otáčení, když každé kolo má svůj snímač?

Vloženo

Ta informace už má nějaký ten rok za sebou, systém se časem nejspíš přizpůsobuje novým možnostem, takže je klidně možné, že aktuálně se zobrazuje zjištěná odchylka u konkrétního kola. Podívej se do manuálu, třeba tam k tomu něco bude. Obecně se ze zkušenosti na tento systém vůbec nespoléhám, dělá si to občas co chce. Ale pořád lepší, než problematické a hlavně drahé ventilky, které používá třeba Opel.

Vloženo

Ahoj, mám jen Trumf - radio Blues.Pokud je něco špatně-jiný tlak něž má být, tak se objeví na PP hláška : Zkontrolujte tlak v pneumatikách. Ale které kolo mi to nenepsalo.

Vloženo

Také se mi na displeji objeví hláška zkontrolovat tlak v pneumatikách (bez upřesnění kterého kola). Jás jsem auto koupil tprve tento měsíc a tak jsem o této funkci nevěděl. Po objevení ikony a hlášky jsem vystoupil z auta, pohledem a kopnutím do pneu zjistil "správný"tlak a jel do škodovky. Přijímací technbik se ptal, zda mám správný tlak v kolech, zda jsem na palubní desce nastavil tlačítkem změnu parametrů. Řekl jsem, že tlak by "měl" být dobrý, o funkci tlačítka nic nevím. Odjel, přijel a řekl, že jsem měl v PP kole malý tlak. T.zn. kontrolovat tlak, hustit na předepsaný tlak, nastavit tlačítkem na palubní desce. Již vím a používám. Mne zajímalo, jak se snímá tlak a dostal jsem perfektní odpověď, za což všem děkuji!!!!!!!

Vloženo

Na zobrazení které kolo je podhuštěné je asi opravdu třeba Bolero/Swing nebo Amundsen nebo MaxiDot, zde se mi povedlo najít videa jak to vypadá a funguje (na OIII to funguje stejně jako u FIII):

 

 

  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zdravim vsechny. Uz nevim, kam jinam se obratit nez na Vas. Mam vuz skoda fabia 3. Po prezuti na letni pneu se mi zobrazila hlaska ZAVADA: KONTROLA PNEUMATIK spolecne s oranzovou kontrolkou pneu s vykricnikem. Po kontrole a opetovnem ulozeni tlaku pneu se chyba smazala. Objevila se behem 1-2 dnu. To same dokola. V origo servisu mi bylo receno, ze musi prehrat SW ridici jednotky. Stalo se, 2 dny byl klid a opet to same. Skoda si s tim pry nevi rady. Nema s tim nekdo zkusenosti? Jinak tlaky pneu to i pres chybu ukazuje ok. Je mi zahadou, proc jde chyba pres tlaky smazat a obevi se opet az po par dnech. Diky moc.

IMG_20190428_181243.jpg

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Připojím i poznatek z mojí závady.

Auto hlásilo Závada kontrola tlaku v pneumatikách, ParkPilot je momentálně nedostupný, a teploměr ukazoval jen pomlčky.

 

Závada byla ve vadném čidle teploty vpředu vlevo před chladičem.

 

  • o 3 roky později...
Vloženo

Ahoj. Mám taky dotaz k tomuto tématu. Fabia 3, hlásí mi nízký tlak v PZ kole a když je jedu více jak 50kmh tak mi hlásí že jsem překročil limit zimních kol... Mám problém s rádiem. Nemám tam origo a nějak špatně komunikuje s autem a nevím jak to resetovat jinak. Jde se tam dostat přes nějakou diagnostiku?

 

 

 

Vloženo

Peipoj diagnostiku a zmaz chyby jednotky 03-ABS.

Pre Blues radia, kde sa neda nastavovat nic cez radio, je vo vybave od vyroby tlacidlo na reset pneu. Navyse sa da dorobit aj pre vyssie modely a resetnes si pneu tlacidlom. Nie je ale mozne v kombinacii s prednymi parkovacimi senzormi

Vloženo

je to fakt chyba nizkeho tlaku alebo mala ine znenie? leto "tlaky" mozu mat suvislost aj s ABS snimacom, ak je chyba tam, tak pochybujem ze STK prejdes. neviem ako dokladne to kontroluju a ci ich trapia aj ine chyby ako chyby motora

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Ano, je to chyba tlaku v pneu (z VCDS 0632).

Na STK nejdříve že jen na měsíc, ale nakonec technik  udělal dobrý skutek a dal mi to. No a teď jsem objednal nové rádio, tak snad to bude pak fungovat.

 

Edit: Nainstalováno nové rádio a vše maká jak má. Reset proběhl a je po problemu.  😉

Editováno: , autor: MiKa81

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...