Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý deň, potrebujem radu alebo či mal niekto podobnú skúsenosť...mam Škodu Rapid 1.0 tsi 70 kw, r.v. 2018, najazdené 1000km...pri rannom štarte za studena pri rozjazde na 1. st a na 2 st. trha motorom okolo 2000t otáčok... robí to vtedy keď je motor v režime keď sú otáčky zvýšené hneď po naštartovaní....po zahriatí ide normálne

Upraveno od Peter1984

Je trhání a trhání, těžko soudit. Ale obecně v ten moment, kdy drží vyšší otáčky po nastartování kvůli emisím, je při přidávání docela neklidný. Dělá mi to 1.0 TSI a dělalo i 1.2 TSI.

  • 2 týdny později...

U toho motoru se doporučuje počkat až otáčky spadnou apoň na cca 1000 a pak teprve vyrazit.  Nemělo by se nastartovat a hend odjet.

Stejně jako po dojezdu hned nevypínat, ale počkat půl minuty.

Má to vliv na životnost motoru.

 

Já to tak dělám. To je holt dań za malý turbo motor.

Upraveno od s-tony

  • Autor

A mam to riešiť v servise na garančku, alebo počkať, auto ma 1250 km

Upraveno od Peter1984

Odpověď servisu asi bude "to je vlastnost" nebo "to je palivem, zkuste natankovat blablabla". O počkání před vyjetím jsem zatím nečet (nikoliv ve smyslu promazání motoru atd) - taková doba může být zvlášť v zimě docela dlouhá, soudím dle sebe a atm. motoru. Dochlazování ok. Ale asi bych jim to tam postavil, ať udělají zkušební jízdu za studena s live daty, třeba bude problém jinde (směs, teplota ventilů,...)

Zkus po tom ranním studeném startu počkat cca 45 vteřin až minutu, až se sníží volnoběžné otáčky. V tomto časovém intervalu probíhá u motorů TSI tzv. zahřívání katalyzátoru, přičemž vyrovnaný chod motoru je obětován ve prospěch rychlejšího ohřevu katalyzátoru (snížení emisí) - takto se doposud chovaly prakticky všechny motory TSI:

  • 5 týdnů později...

Ahoj dělá to i můj Rapid na 1.2 TSI, za studena, pokud chci hned jet a jen lehce držím plyn, tak auto škube.  To vypadá na vlastnost :-) Joo není nad starou atmosférickou 1.6 :-)

  • 3 týdny později...
  • Autor

Tak podelím sa s Vami so skúsenosťou s autorizovaným servisom Škoda... túto chybu som reklamoval v rámci garancie a vyjadrenie servisu je - chyba sa neprejavila, stav vozidla a jeho prejav zodpovedá sériovým a technickým špecifikáciami...?, čiže som nič neporiešil ?

  • 1 měsíc později...

Dělala mi to Fábka 1.2 2017. Už jsem to chtěl řešit servisem, ale pak jsem se dočetl, že by to mělo být nějaké předehřátí katalyzátoru. Jak píšete výše, jakmile opadnou otáčky, je to v klidu. Na druhou stranu je zajímavé, že aktuální Fábka 0.9 to nedělá. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.