Přejít na obsah

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

372 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dva dny s novým sw. mám pocit , že to o chlup lepší je ale stejně ten první studený rozjezd plynulý není. Na jedničku se to zhoupne a dvojka už je ok. ta už bere bez houpání. Skoušel jsem několikrát po sobě se rozjet ze studeným motorem a problém je jen s tím prvním rozjezdem. Tak uvidím co to bude dělat dál.

Vloženo

Ak hovorime o faze zahrievania kym klesnu otacky na cca 650/min tak to trva priblizne 2 min. Cize nastartujem, otacky su na 1200, za par sekund klesnu na 1000 potom sa drzia a potom cca 1-2 minuty a klesnu na 650. Ak sa chcem pohnut v tejto faze tak auto vyrazne skace, ak sa pohnem ked uz ma 650 otacok tak je to relativne ok takmer bez skakania. Motor vtedy este nema 70 stupnov. Cize v tomto nenastala ziadna zmena po aktualizacii, takto mi to robilo aj pred tym. Vzdy rano cakam na pokles otacok na 650 az potom vyrazam. Ked je motor zohriaty tak po aktualizacii ma podla mna kultivovanejsi chod a lepsie ide do otacok resp. reaguje na plyn ako som pisal. Ak zaparkujem zohriate auto a opat nastartujem po cca hodine, tak tiez musim chvilu pockat (asi 30s) kym vyrazim lebo skace.

Vloženo

Asi jo , jedná se o ten první rozjezd na jedničku pak už je to ok. Ale je to nový auto za hafo peněz , který jsem na to ušetřil tak by to mělo jezdit na 100 pro !! A toto bohužel na stopro nejezdí .

Vloženo

Nevím, ale podle mě to normální není. Pochopil bych, kdyby byl z počátku uškrcený výkon, ale měl by lineární náběh, takže kdybych dal třeba lehce plyn, tak by RPM pomalu stoupalo, ale nechápu jednu věc a to je, když dám po startu počkám 15 sekund a spadne to na těch 1000 RPM, tak vyjedu, ale skáče nehorázně, nedá se s tím jet a normálně to blokuje jízdu (škube to dopředu, dozadu). Je to nekomfortní a jiné motory to nedělají jenom 1.5 TSI.

 

Je to jasné, že je to kvůli emisím, ale nesmí to přeci dělat až takhle, že to násilím blokuje výkon tím způsobem, že vám skáče celé auto, tak kde jsme?

Vloženo

No kde bychom byli … v pr.eli jsme. Kombinace ekoterorismu a neschopnost koncernu vypustit do oběhu odladěný motor. Vysloveně mě to poskakování až tak netrápí, ale když přesednu do normálního auta, za které nyní považuji citigo, tak i když je to malý skrček, ten rozdíl v kultivovanosti rozjezdů je nebetyčný. Nedovedu si představit, že bych s klokanem jezdil jen po městě, to by brzo letěl ze skály. Jinak jsem ale s karoqem spokojen, takže tomu nechávám zatím volný průběh, do přehrání sw, abych dělal pokusného králíka se nehrnu. Osobně nevěřím, že se to podaří nějak úspěšně vyřešit. V září klokana protáhnu balkánem a pak uvidím, jak obstojí v daleké cestě (zatím jsem s ním jezdil jen cesty v řádu stovek km a nemůžu si, mimo rozjezdy, stěžovat), jestli budu někde poskakovat v kolonách, což ale v září už nečekám, asi budu reklamovat. Jediné co už vím nyní, až za nějaké tři, čtyři roky budu hledat náhradu, embéčko, nebo cokoliv od koncernu už nebude první a jasná volba. Zatím mě utěšuje jen to, že jsem se nedávno svezl jako spolujezdec v BMW X3 s automatickou převodovkou a to byl teprve klokan, v tom bych měl za chvíli krk v čudu (ale je pravda, že to bylo trochu ostřejší svezení, ale to trhání a škubání, když převodovka při rozjezdu, nebo akceleraci řadila, mě negativně překvapila a utvrdila v tom, že jsem udělal dobře, když jsem opět šel do manuálu).

Vloženo
1 hour ago, velkytom said:

No kde bychom byli … v pr.eli jsme. Kombinace ekoterorismu a neschopnost koncernu vypustit do oběhu odladěný motor. Vysloveně mě to poskakování až tak netrápí, ale když přesednu do normálního auta, za které nyní považuji citigo, tak i když je to malý skrček, ten rozdíl v kultivovanosti rozjezdů je nebetyčný. Nedovedu si představit, že bych s klokanem jezdil jen po městě, to by brzo letěl ze skály. Jinak jsem ale s karoqem spokojen, takže tomu nechávám zatím volný průběh, do přehrání sw, abych dělal pokusného králíka se nehrnu. Osobně nevěřím, že se to podaří nějak úspěšně vyřešit. V září klokana protáhnu balkánem a pak uvidím, jak obstojí v daleké cestě (zatím jsem s ním jezdil jen cesty v řádu stovek km a nemůžu si, mimo rozjezdy, stěžovat), jestli budu někde poskakovat v kolonách, což ale v září už nečekám, asi budu reklamovat. Jediné co už vím nyní, až za nějaké tři, čtyři roky budu hledat náhradu, embéčko, nebo cokoliv od koncernu už nebude první a jasná volba. Zatím mě utěšuje jen to, že jsem se nedávno svezl jako spolujezdec v BMW X3 s automatickou převodovkou a to byl teprve klokan, v tom bych měl za chvíli krk v čudu (ale je pravda, že to bylo trochu ostřejší svezení, ale to trhání a škubání, když převodovka při rozjezdu, nebo akceleraci řadila, mě negativně překvapila a utvrdila v tom, že jsem udělal dobře, když jsem opět šel do manuálu).

Ja som bol v Chorvatsku, mam uz nabehane 11000 km a nic sa nezmenilo, takze to urcite nerozjazdis:) Ale aspon spotrebu som mal peknu 6,7. Vacsinu cesty som isiel 140km/h a vytacal som to celkom dost kde sa dalo, vobec to nebola jazda na spotrebu :) Taku istu spotrebu som mal na rovnakej ceste na Sharane 1,9TDI 85kw :)

Vloženo

Nečekám, že bych to rozjezdil … spíše jsem zvědav jak to pofrčí, spotřeba, zda vystoupím z embéčka neunaven tak jako při cestování předchozím yetíkem, atp., co rozjezdit šlo (lemroidní a nekultivovaný projev při jízdě), jsem rozjezdil, za cenu toho, že jsem mu občas pořádně šlápl na krk a vyhnal pavouky z turba. Mimo těch hopsoidních rozjezdů si nyní nemůžu na nic stěžovat … ale jak známo, jedna prkotina dokáže zkazit dojem z celého díla ...

Vloženo

Máme za sebou Slovinsko a Chorvatsko, najeto skoro 6000km a je klid, nic nehopsá,auto jede oproti prvnímu znatelně lépe. Já až koukám že z linky dokáží sjet dva úplně rozdílné kusy auta.

Byly i chladnější rána ve Slovinsku a bez problémů rozjezd. Popojíždky po dálnici v koloně také bez problémů. Uvažuji že za měsíc vyměníme olej - tedy první servis. Jen se bojím že když přijedu do servisu, udělaji update softu a kdoví co se bude dít. U nás spokojenost maximální.

Vloženo

Nastartuji a čekám skoro 1,5minuty až otáčky spadnou dolů na volnoběh a jedu.

Žena někdy startne a jede, neřeší a vždy mi tvrdila že si žádného hopsání nevšimla.

Já vždy čekám až to spadne, nikdy nejedu dřív.

Vloženo (editace)

Presne..u mna hned uplne vpoho po starte...uvidim teraz,mozno zacnem skakat teraz?ale ja mam dsg

Prehratie trvalo cca 30min...zatial nepocitujem nic...vraj sa uprava musi trosku adaptovat....

Editováno: , autor: Patrik1971
Vloženo

No já vyjíždím i po počkání, až otáčky spadnou a bohužel skákaní pociťuji. Po aktualizaci v červenci (aktualizace z května) bylo vše v pořádku, ale asi po měsíci je to zase zpátky. Doporučuji problém více medializovat, aby VW, Škoda, Seat, Audi a celý VW Group začali reagovat a řekli, co s tím budou dělat. Normální to není, to ať mi nikdo neříká. Protože po zahřání auto nemá důvod cukat a vůbec ne takovým způsobem.

 

Stačí napsat na tyto adresy a třeba se tomu začnou věnovat:

 

pjanda@autoforum.cz,
online@cncenter.cz,
idnes@idnes.cz,
zpravy@seznam.cz

 

Vloženo

Michale, jak to vypadá se spotřebou? Po tolika km bys to mohl stovnat s hopsavou verzí. Taky jestli sis všiml, zda auto častěji nebo naopak méně s novým sw využívá režim dva válce...

Vloženo

Klucí, nemáte někdo TPI, nebo jiné podrobnosti na problém s rolnama vaček u dvou prostředních válců 1.5 TSI? Prý jde o dost velký problém, ale zatím se tu o tom moc nemluví. 

Vloženo
před 1 hodinou, Petran napsal:

Michale, jak to vypadá se spotřebou? Po tolika km bys to mohl stovnat s hopsavou verzí. Taky jestli sis všiml, zda auto častěji nebo naopak méně s novým sw využívá režim dva válce...

 

U mě jsme na +- stejné spotřebě jako u předchozího kodiaqa, tam to bude stejné. Předchozí kodiaq nebyl na dálnici, ten nynější má za dva měsíce skoro 3000km jen dálnice. Spotřeba mimo a ve městě určitě stejná. 

Já mám soft řj z dubna 25.4, nic novějšího tam nemám. Vypínání válců u obou stejné asi.....předchozí kodiaq více ve dvou válcích šel slyšet, nynější kodiaq - neslyším nic nic nedrní, zjistím to jen z palubního PC.

Ale reakce na plyn,zrychlení, živost vozu  - ten nynější kodiaq někde jinde..........

 

@Clerfayt to slyším poprvé.....že by podstata problému skákání?

 

@Bobb11111 .....byl bych opatrný, ono se v kuloárech o tom ví,ale v tichosti se vše řeší........

Vloženo

V minulým čísle sv. motorů je ten náš slavný motor 1,5 tsi popsán docela podrobně , sice se jedná o Golfa ale to je to samý. Redaktoři ho vyhodnotili úplně nejhůř ze všech co se dá koupit.Skrátka jo to všechno šitý horkou jehlou a dolaďuje se to díky nám za pochodu. O těch vačkách je tam taky zmínka i o tom skákání při rozjezdu. Takže kdo ví co nás ještě čeká ! Asi budou plný bazary 1,5 tsi

Vloženo (editace)

Aktualizoval jsem  Soft motoru u Ferdy25 1,5 bez OPF,za mne super,ale mne to hophop nedělalo  Skoro ani před?.

Verze  pro P 9752

Editováno: , autor: cilda1

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...