Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

360 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Taky si na ten motor nemůžu nijak stěžovat jinak. Tu spotřebu máš docela vysokou ale (mám v oktávce 5,7 po více než 7000 km najetých). Ty máš ten motor v jakém autě? V podpisu máš Kodiaq, název vklákna je Karoq. Kodiaq bude asi o kus těžší než oktávka, což? Tím by se vyšší spotřeba vysvětlovala. Ale to jsme zase OT, že? Dostaneme za uši. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže v pondělí jdeme vše dořešit, podepsat novou konfiguraci. Byl jsem hned upozorněn, že ať jsme si vědomi, že to cukání není závada ale standartní jev u 1,5tsi (viz.pár stran zpět zde)..... ? Tohle řekla paní z centra péče o zákazníky. Hned jsem znejistěl ale já tomu motoru věřím. Dodání by mělo být dle kapacit,max.tři měsíce bylo řečeno - toto je aktuální doba dodání u kodiaqu prej. 

MAKEL :  také 1,5tsi vyroben kdy ? manuál / DSG ?

Editováno: , autor: Michal B.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Michal B. napsal:

Takže v pondělí jdeme vše dořešit, podepsat novou konfiguraci. Byl jsem hned upozorněn, že ať jsme si vědomi, že to cukání není závada ale standartní jev u 1,5tsi (viz.pár stran zpět zde)..... ? Tohle řekla paní z centra péče o zákazníky. Hned jsem znejistěl ale já tomu motoru věřím. Dodání by mělo být dle kapacit,max.tři měsíce bylo řečeno - toto je aktuální doba dodání u kodiaqu prej. 

MAKEL :  také 1,5tsi vyroben kdy ? manuál / DSG ?

Áno mám 1.5 tsi, 4x4...DSG prevodovka...presná výroba 14.3.2019

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 55 minutami, Michal B. napsal:

 Byl jsem hned upozorněn, že ať jsme si vědomi, že to cukání není závada ale standartní jev u 1,5tsi (viz.pár stran zpět zde)..... ? Tohle řekla paní z centra péče o zákazníky. Hned jsem znejistěl ale já tomu motoru věřím.

 

Ta bába z centra evidentně vůbec neví která bije,jaky standartní jev u 1.5 Tsi?,to by snad dělaly všechny motory,dělaji z lidi akorát blbc..:rolleyes:

Máš celkem odvahu si koupit tento motor znova,snad budeš mít tentokráte větší štěsti.:palec2:

Shodou okolností si přivezl známy Karoqa s tímto motorem minuly týden,tak jsem zvědavý na jeho reference

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som dnes volal SK predajcovi a vraj na moj Touran 1.5TSI MAN OPF 11/2018 nie je zatial ziadna aktualizacia. Vraj zatial este neaktualizovali ani jednu Skodu a to, ze by odkupovali auto spat je podla neho nerealne. Ale mal som pocit ako keby cital tieto prispevky, lebo sa celkom orientoval:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastním Kodiaq 1,5tsi, DSG, vyroben 1.11.2018 a naprostá spokojenost. Do dnešního dne najeto 4000km, prakticky přes zimu a že bylo sněhu a bez cukání. Jen si říkám, jestli na to nemá vliv manuální převodovka. Každopádně bych doporučil DSG. Dříve jsem vlastnil nový Touran, 1,4tsi,manuál a Kodiaq s DSG je určitě lepší volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Michal B. napsal:

Ano v utery se ptali co bychom rádi jestli máme předběžně už něco, řekli jsme že nejspíše to stejné , vše ostatní jako 2,0tsi a 2,0tdi nevyužijeme. Kdybych nalítal ročně 20 000km tak beru naftu. K 1,5tsi jen řekli že nové jsou cajk ? 

Snad si nemyslíš, že by přiznali, že problém existuje i nadále? To je opravdu naivní. U TSI obecně za ty roky, co se vyrábí, nepřiznali skoro nic (kromě vysoce problematických rozvodů), takže u jakýchkoli motorů TSI mně za ty roky už nepřekvapí nikdy nic - u každého zatím něco zmrvili. Snad 1.0 TSI je zatím bez nějakých extravagancí. Ale ten se moc dlouho nedělá.

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No DSG je fajn, ale my jsme zvyklí na manuál. Jinak ta bába z ŠA odpovídala jak jí to někdo nadiktoval..... ten soft řj stopli a dále to ladí, vydání v nedohlednu.

Podruhé se toho motoru nebojím ? Bude aspon sranda?  Vidím co zde ostatní píšou, že já mám smůlu na kus, nebo spíše taky i ten manuál bude mít na to vliv.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Čočkyn napsal:

Jj ber DSG. Spousta věcí v autě je bez něj neúplná. 

 

Co třeba? Přemýšlím, co by mi chybělo k životu, když mám manuál. Měla jsem roky automat a nebaví mne to. S DSG se mi taky špatně nejezdilo, ale je to nuda. Co je tedy v autě takového, co při manuálu nemám šanci docenit? Jak jste psali, tak motor 1,5 Tsi škube i s manuálním i s automatickým řazením, takže tady se nějaké pozitivum neprojevilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam dsg 05/2018 a neskace. s dsg je u mna rozjazd v kolone, pohynanie sa v kolone, zastavenie s autoholdom, casto som v zapche a vzdy ked sadnem do 2.a 3.auta co mame doma manual tak nadavam ze zbytocne sermujem s pakou. ale niekoho to mozno bavi, mne stacia packy za volantom ak chcem radit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Michal B. napsal:

No DSG je fajn, ale my jsme zvyklí na manuál. Jinak ta bába z ŠA odpovídala jak jí to někdo nadiktoval..... ten soft řj stopli a dále to ladí, vydání v nedohlednu.

Podruhé se toho motoru nebojím ? Bude aspon sranda?  Vidím co zde ostatní píšou, že já mám smůlu na kus, nebo spíše taky i ten manuál bude mít na to vliv.....

 

Podle mě jsi hodně odvážný, když jdeš do stejného motoru a vozu. Nevím, s kým vším jsi o tom mluvil, ale opravdu nepočítej s tím, že se dozvíš pravdu, zvlášť od těch ignorantů na zákaznickém servisu, co o tom nemaj ani tucha. O jakým stopnutým softu tu mluvíš? Pro ty tři motorovky, tedy R v Karoqu, AF v Kodiaqu a C v SIII maj ty updaty stále dostupný, jestli něco ladí dál, to ví jen okruh k tomu určený a my jako veřejnost se to dozvíme až v momentě vydání.

To že s tím někdo problém má a někdo ne je fakt jen o řidičské citlivosti a umu, proto vám taky technici po projíždce budou do očí tvrdit, že je to v pořádu, a to samý hlas na druhém konci u aparátu ...

Ty úvahy o tom, že to dělá hardware a nový motory maj mít ten "vadný díl" v novém a bezproblémovém provedení, to je jak pohádka na dobrou noc ... B) A že tu píšou lidi, co jim ta 1.5 neskáče v provedení 4x4, no ty maj jak u Karoqa, tak Ateca i T-Roc zase jinou motorovku a tedy i soft , včetně homologace ... Tak pak něco srovnávejte :D

Editováno: , autor: rayx
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@rayx

před 9 minutami, rayx napsal:

To že s tím někdo problém má a někdo ne je fakt jen o řidičské citlivosti a umu, proto vám taky technici po projíždce budou do očí tvrdit, že je to v pořádu, a to samý hlas na druhém konci u aparátu ...

Tím chceš říct, že si myslíš,. že lidi se neuměj rozjet? Neber to jako útok ale tohle mě u pár lidí taky napadlo, když vidím na jaké otáčky se rozjíždí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano odvážný jsem, ale já nemám na výběr. Horší už to nebude a bude to kus za kus s nějakým doplněním.  Na dalším softu se dělá a ten stávající je pozastavený,dál se nesvolává a čeká se na druhou verzi. Tak to slyšel já. S tím rozjížděním jsem zkoušel jen přes spojku bez plynu a trošku to hupslo ale nic hrozného. Tak když se rozjíždím já s plynem tak to skáče více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Čočkyn ano, holt ten motor prostě asi vyžaduje trochu vyšší otáčky a více šlapání plynového pedálu, ne to jen šimrat ... No napadlo to více lidí, neboj chápu co tím myslíš. Jenže i tak, dával jsem sem několikrát odkaz na video s Q3 s DSG/S-Tronicem, ten má stejnou ECU motoru jak Kodiaq, ak když jsem viděl reakci motoru při rozjezdu z místa na plně sešlápnutý plyn, tohle bych tedy nesnesl, kdyby se tak mělo chovat mé auto.

 

@Michal B. nikdy se přece ta 1.5 nesvolávala kvůli updatu tohodle hopsání, nesvolávala se ani kvůli těm výpadkům na plynu, neblni tady ty, teří o tom ví ještě méně. Update je od vydání 19.3.2019 stále dostupný pro ty, kteří si na to stěžují a mají to štěstí, že maj příslušné číslo ECU motoru ve voze. jestli se něčeho podobného dočkají ti s OIII, či Karoqy před OPF a další typy, to je na výrobci. Jestli Ti někdo z VAGu tvrdil něco jiného, zasloužil by za uši.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Čočkyn napsal:

@rayx

Tím chceš říct, že si myslíš,. že lidi se neuměj rozjet? Neber to jako útok ale tohle mě u pár lidí taky napadlo, když vidím na jaké otáčky se rozjíždí. 

 

No, ne každý, komu to hopsá se neumí rozjet a jezdit ve vyšších otáčkách. Plyn nelehtám, přesto je problém přítomen za chladu a při neprohřátém motoru. Vím, kdy se to vyskytuje a umím výskyt eliminovat na minimum (právě díky tomu, že se snad rozjíždět umím i využívat potenciálu motorů), ale to neznamená, že ten problém neexistuje. On tam je a bude a asi bude částečně na řidičském umu, jak se s ním kdo popere. Ale přeci není možné 90% běžných řidičů odpálit s tím, že neumí řídit a že kdyby uměli, tak žádný problém vlastně není. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já po 900 km mohu konstatovat, že nemám vysloveně klokana, ale ten motor mě přijde nějaký přiškrcený a někdy si říkám, že se mě s HTP embéčkem jezdilo lépe a předvídatelněji, co se týče projevu a chování motoru :t. Dnes mě dostala klasická situace ... dojezd na křižovatku bez motoru, nikde nic, tak dávám 2 a volume ... a můj modrochameleon nic, stojí jak sysel, bez reakce na plyn, pedál na podlaze, pouze setrvačností dál popojíždí ... takže podřadit za 1, plný kotel a wagen tentokrát odlétá z křižovatky ... ještě že jsem nechtěl vjet před nějakou rozjetou tatrovku.  Na druhou stranu na dálnici plná spokojenost, dostatek výkonu k předjíždění, při zkušební jízdě 180 km/h u sousedů na dálnici spotřeba 7,4l, předchozí yeti to dával za 10 a více l :). Jsem z toho motoru zatím volajak zmetěný :ph34r:.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na ten druhý rychlostní stupeň to reaguje dost vlažně a ze začátku to chtělo hodně tréninku. Na dvojce se taky projevuje to klokaní chování. Dvojka špatně snáší nízké otáčky, takže je potřeba tomu více naložit. Jinak je to ale super nevhodné chování tedy. U Tvého popisu jsem se dost pobavila,  ? ale věřím, že do smíchu ti nebylo. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím ve spolek, 

mam od unora sice Leona ale 1.5 tsi 110kw v manualu jako skladovou. Momentálně najeto 4t km. Nevim kdy konkrétně byl vyroben ale asi konec 2018.

Stále si zvykam na práci se spojkou, která mi přijde hrozně citliva (zabírá snad na milimetru a hodne na hoře).

Co se týká rozjezdu a popojizdeni v kolone stále sem si nezvyk a občas to auto se mnou pohoupe. Je to celé o milometrove práci se spojkou. Je podle mě jedno jestli je to teplé nebo studené a venku zima nebo teplo. (moc zimy jsem už nezažil) 

 

Dokazal by někdo natočit jak se projevuje cukáni ve škodovkach? Já to nejvíce pozoroval při popojizdeni v kolone s pustenou spojkou s občasným přidáním a ubranim plynu na jednicku. Tam se musí s plynem opět pracovat velmi citlive jinak to ma tendenci s autem pohoupat. 

Jinak se rozjíždí tak, ze nejdřív pouštím spojku a poté přidávám plyn. Respektive motor si spolu s pouštění spojky plyn přidává sám. Ostatně tak se má rozjíždet aby se nenicila spojka.

Editováno: , autor: sheep-master
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...