Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

360 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

před 15 hodinami, sheep-master napsal:

asi bych se měl podívat do smlouvy jestli vůbec umožňuje nějaké odstoupení.

Je vůbec reálné po půl roce s 8t najetými kilometry auto vrátit vzhledem k této závadě?

 

? nevím zda všichni znají můj příběh, ale mi se podařilo kodiaqa vrátit po půl roce s 6000km kvůli dopsání. V kupní smlouvě jsou bláboly. Přesně kdo si co vydupe tak dostane. Ono oddělení péče o zákazníky škoda nevím jak posuzují individuální případy, my třeba měli v rodině již čtvrtou škodu od stejného dealera......na druhou stranu ty sám proti ŠA nic nezmůžeš, musí se taky postarat i samotný dealer, zalobovat............. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, sheep-master napsal:

u DSG je tento projev utlumen, ale vyskytuje se taky viz zdejší anketa

 

jj vím o tom, jen se ptám a sbírám info, tak nějak si brousím zuby na scalu která má taky 1,5ku a nerad bych měl doma ,,klokana"  stačí kocour a křeček … čekám na konec prázdnin, abych si vyzkoušel i 1,5 s manuálem ve skále  .-)  (naftu nechci, nejsem její odpůrce, akorát si myslím, že by mohla mít více kW ... )  ... kamarád si koupil leona 1,5 , než si ho koupil probírali jsme to spolu, ale nevím, jak je na tom, má manuál, až ho potkám zeptám se a napíšu info ...

Editováno: , autor: daniel007
doplnění info
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, Dzarin napsal:

Ahoj, já mám 1,5 manuál, vyroben loni v červnu a prej tam mají novej SW a příští týden v uterý jedu na přehrání, tak jsem zvědav jestli to zase nezruší, že se spletli a jestli to pomůže..

 

zajímavé, R mělo jít až od 30.7.2018, měl bys tedy mít P  pro to nic nového není ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se jim roztrhl pytel s updaty, to servisy nebudou dělat nic jiného než přehrávat ...

To P bude tedy zajímavé, ale to je určený zase jinejm testerům v rámci VAGu, pro škodovku není zatím vydáno :t

Ať to nehledám, pro jakou značku je to P, VW?

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ferda25 nereagoval, neva, asi pro to má svůj důvod.

Docela by mě zajímal zdroj pro ty varianty updatů co tu uvedl, pro servisní veřejnost není ani jedna z nich uvolněna,

dají se tedy považovat za neoficiální SW pro účel testování ... :t

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave som sa vratil zo servisu. Nedali mi ziadne vysvetlenie, len aktualizovali sw. Tiez si myslim ze ide o skusobnu verziu pred tym nez vydaju oficial sw. Mne teraz v lete neskube, takze uvidime ked sa ochladi. Dufam ze sa to zlepsi aspon v situacii, ked som zaradil dvojku a chcipalo to. Fingers crossed...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je jednoduchý, pokud tvoje stepná kengura je již MY2019 s OPF filtrem a tedy motorovou řídící jednotkou končící R, máš na výběr mezi poslední 9832 nebo březnovou 7421 verzí SW,

pokud je to MY2018 bez OPF a tedy s jednotkou končící P, mohl jsi dostat jen nějakou neoficiální, o které se nic neví ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem byl v autorizovaném servisu na výměně hadice "kuna"  a měli vyhlášenou  "svolávačku" na  sportovní sedačku  ????  ale na škubání motoru - software řídicí jednotky motoru   NIC.  Jsem zvědav kdy koumáci něco vymyslí, já jsem na to docela dobře , protože mi auto zaškube jen někdy a jen málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Dzarin A můžeš prosím říci, co tam máš za číslo ECU motoru, případně dali Ti nějaký papír s infem?

 

Jinak už tedy updaty uvolnili v erWin i pro Freie Werkstätten, vydání Flashdaten_Skoda_20190813_492BM konečně obsahuje to, co tu ferda25 zmínil už 6.8. B)

 

FL_05E906018P_9752__V001.frf

 

Jen to bohužel ukazuje, že jsme čím dál tím víc všichni testovací jezdci, protože výrobce nestačí testovat dostatečně sám a vypouští do světa věci, co pak musí dolaďovat zpětně na základě zkušenosti zákazníků ... Ale aspoň maj body za to, že se na to nevykašlali a snad to tedy dořešili, ono ztratit zákazníka stojí víc než získat nového ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele když jsem sedl do auta tak jsem si uvědomil, že mi vlastně k tomu nedali vubec žádnej papír, ale už se mi nechtělo vracet, takže žádnou zprávu jsem nedostal. Na číslo motoru se podívám.

S tím testovacím jezdcem budeš mít pravdu, protože mi říkali, že si v průběhu nahrání nového SW volali s ŠA a tak nějak to ladili za pochodu. Každopádně ten rozdíl je velký, takhle zpětne když se na to dívám, tak si říkám s jakou hrůzou jsem rok jezdil, bych to vyjádřil tak, že motor+plyn a sw jakoby nevěděl co bude, jestli teda přidat/nepřidat, jet/nejet a teď to zatím jede normálně. Takže pokud má někdo manuál výrobu loni kolem června jako já, tak i když se mu třeba zdá, že je to v pohodě, nebo si na to zvykl, tak rozhodně doporučuji reklamovat. Největší rozdíl je v tom i když jen popojiždím na 1 nebo 2 tak teď to jede bez cukání hladce, o tom jsem si mohl nechat předtím jen zdát. Stejně tak když řadím, z 1 na 2 tak ten přechod je teď mnohem plynulejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...