Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

358 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, Dzarin napsal:

 

@banicek Samozřejmě, že ti dealer nepoví, dokud toho nebude vážně hodně, že už si na 1,5 lidé stěžují a abys to nekupoval...Se s někým kdo manuál už má a má najeto tak nad 3000 domluv jestli by tě nenechal projet a sám posoudíš jestli je to normální nebo ne.

 

 

 

Dealer nepovi....

No, ja kdyz obchazel prodejce, tak vetsina vuz vychvalovala. Ale dva mi rekli, ze na mem miste by koupili neco jineho. Jeden mi rekl, ze by na auto nikdy rok necekal a druhy, ze motor 1,5 TSI nepatri mezi bezproblemove, ze studeny nema moc kultivovany chod (vic se nechtel rozvykladat). Tenkrat jsem tomu neprikladal moc vyznam a jako "skodovkar" auto objednal.

Nyni uz vim, ze prodejce o skubani motoru vedel.... Problem je v tom, ze prodejci nevi, co s tim. Problem tedy (snad jen zatim) neodstrani ani autorizovany servis, ale ani jakakoli rada z teto "technicke sekce". 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaké další problémy má tento motor?

Na VW forum tento motor  dokonce chválí.

Že by nečekal,možná, já na Tiguana čekal 11 měsíců, pak jsem to  raději zrušil a počkal 7 měsíců na Karoqa.

V tomhle máš pravdu ,to je zoufalí.

Už jsem tady psal ,kolega koupil noví GrandScénic,po 5000km se zadřel motor 1,4 benzín,po dvou měsících mu ho opravili, špatně to sesadili a   cuká převodovka, musí to znova rozebrat a to už není na záruku a tak se k tomu nemají.

Tím se nechci Škodovky zastávat ale i jinde mají problémy.

Editováno: , autor: cilda1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem navštívil další tři prodejce a ti se na mě dívali jak na blázna, že prý o tomto problému nikdy neslyšeli. Není někdo z Ostravy nebo okolí kdo by mě svezl ať to můžu posoudit, nikde u dealera 1,5TSI/MAN k testovací jízdě není. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak isto ani "moj" dealer o probleme s 1.5tsi tvrdil ze nevie nic. Pytal som sa to ked som pred mesiacom preberal moju o3 1.5 tsi. Pytal som sa hlavne na karoqa ci s tym nemaju problemy a reklamacie. Ze vraj nic. Ze aj oni jazdia na 1.5tsi v roznych modeloch a vsetko ok. Kazdopadne u mojej o3 s tymto motorom v manuale je nastastie vsetko ok a plynule aj za studena 

Editováno: , autor: trek11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z toho co je tady prezentováno je zřejmý rozdíl v intenzitě cukání v tom, jestli je vozidlo s OPF nebo bez. Není asi ani takový rozdíl MAN a DSG. Takže pouze a jen emise a WLTP homologace. Takže někdo musí pustit ten nový SW a je třeba tlačit na servisy tím, že to budeme reklamovat a oni to musí uznat a snad to urychlí i to vypuštění SW ven. Teď otázka pro lidi, kteří mají blíže k ŠA, snad prý okolo 10KT by to mělo být venku??? 

 

P.S.: Dealer ten prodává, ne haní vlastní zboží... Vžijte se do jeho role... :-)

Editováno: , autor: lirap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Flashdaten_Skoda_20190129 B) novější nejsou

FL_05E906018A_5471   DADA OIII
FL_05E906018A_6019   DADA OIII
FL_05E906018AF_7176   DADA Kod
FL_05E906018P_5472  DADA Kar
FL_05E906018P_6020  DADA Kar

 

Pro SUP v tomhle vydání není nic.

 

Ke Karoqu detaily k ECU

05E906018P DS9+G0K, G1C+TJ7+7MV
05E906018R DS9+G0K, G1C+TJ7+7CP od 30.7.2018
05E906018S DS9+G1D+TJ7+7CP od 26.11.2018

 

TJ7    GMO    4-val.zazehovy motor 1,5l Agregat: 05E.A (4-cylinder SI engine 1.5 l unit 05E.A)
DS9    MOT    4-val.zazeh.motor 1,5L/110KW TSI MV Agregat: TJ7 (4-cylinder SI engine 1.5 l/110 kW TSI MV base engine is TJ7)
G0K    GSP    6-stupnova mechanicka prevodovka (6-speed manual transmission)
G1C    GSP    7-stupnova automaticka prevodovka (7-speed automatic transmission)
G1D    GSP    7-stupnova automaticka prevodovka pro vsechna kola (7-speed automatic transmission for four-wheel drive)
7MV    AGM    Exhalační předpis EU6 ZD/E/F (Emission standard EU6 ZD/E/F)
7CP     AGM     Exhalační předpis EU6 AG/H/I (Emission standard EU6 AG/H/I)

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel k tomuhle zatím nic oficiálního není.

Je potřeba vzít v úvahu, že software se může lišit v závislosti na výbavě vozu.

Vůz se stejným motorem homologuje víckrát v různých výbavách, takže co je tady předtím napsáno, fakt nevím.

 

Sám čekám na nějaké řešení, hned jak bude něco, tak určitě budou velké svolávačky a bude se to řešit.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

WLTP a vše kolem toho si myslím bude velký probléms tím softem něco udělat po homologaci ... Upřímně, tohle žádné automobilce ani jinýmu výrobci spalovacího motoru nezávidím, ale jen to ukazuje, jak jsme si problematiku emisí jako lidstvo dlouho nepřipouštěli ...

 

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/rozhovor-martin-hrdlicka-skoda-auto-konstrukter-emise-normy-co2-nox-oxid-dusiku-oxid-uhlicity.A180821_181736_automoto_fdv

 

https://www.adac.de/_mmm/pdf/ftkinfo_emissions-sn und klartext euro_6 wltp_124kb_304373.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Habi001 nechci být pesimista, ale myslím si, že žádné svolávačky nebudou. A také nevěřím, že se dočkáme softwaru, který poskakování auta vyřeší.

Lidí, kteří si na klokaní motor stěžuji je zanedbatelné procento v porovnání s počtem prodaných vozů. Většina se prostě smíří s tím, že to "za studena nejede" a víc to řešit nebudou. A proč by výrobce vyvíjel nový software, když je vlastně vše v pořádku. Vývoj softwaru něco stojí. A navíc - neznamenal by nový software i novou homologaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si myslím, že to ŠA takhle nechat nemůže a věřím, že SW bude, ale určitě ne formou velkých svolávaček, ale naopak v co největší tichosti, zejména pro ty, kteří to reklamovali a stěžují si... Tohle není nic, co by chtěla automobilka ventilovat... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl b\ch dotaz, zda už někdo psal výrobci. Má také objednaného Karoqa, ale kdybych měl do budoucna nějaké problémy a v servisu by mi nebyli schopni závadu odstranit, tak bych řešil s výrobcem. Ze škodovkou jsem měl dříve problém již 2x, kdy v servisu mi sdělili, že je závada normální, ale když jsem napsal do škodovky tak se divili, podali mi 100% odpověď a chtěli vědět jméno prodejce, aby si to s ním vyříkali. Takže by mě zajímalo pokud by tam někdo, kdo má tento problém napsal co by mu odpověděli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Barak Vyrobci jsem psal na podzim 2018 3x. Ohledne jineho problemu. Nejdrive odpovedeli, ze to resi, a ze to predali kompetentnimu oddeleni. Od te doby jiz zadna odpoved, ani na mejlove dotazy. To samo o sobe svedci o urovni uvedene spolecnosti. 

Lidi, pochopte uz, ze SA nezalezi na zakaznicich !! Proc take, kdyz je zakazniku tolik, ze nestihaji vyrabet.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Barak: co si představuješ pod pojmem psát výrobci? Jediná možnost je komunikace přes infolinku a pokud jsi to nezkusil tak neuvěříš jaké fundovane odpovědi by se ti dostalo. Já chtěl jen vědět proč mám v TP zapsaný určitý rozměr kol a po měsíci komunikace jsem se v podstatě nic nedozvěděl. 

Pokud nebude věc se škubanim zmedializovana a dokud nebudou lidé vracet auta prodejci moc se toho nezmění. Dopadne to tak, že je to vlastnost a ne závada. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsou s tímto motorem takovéto problémy a servis a potažmo Škodovka na to nějak nereaguje a tvrdí že je to nomálni tak je to hodně smutne.Možna kdo má tento problém a nechce to s ním servis ani Škodovka nějak rozumně řešit,tak bych jim řekl že to mediálně zveřejním jaky mají přístup k zákaznikovi.Nejednou tohle při řešeni problému pomohlo.Edit:nevšiml jsem si že už to předemnou napsal Octavia31;)

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, VAG=Skoda, nevím jak ostatní značky, na to má svou interní Technickou Produktovou Informaci 2050744, tady se konkrétně jedná o verzi 2050744/6 z 12.12.2018, stačí si tohle vlákno v klidu prohlídnout, tolik stránek to není ... B) O situaci tedy výrobce ví, snaží se přijít s updatem, ale odhadovaný termín je druhé čtvrtletí 2019 ... Že různí dealeři tvrdí každý něco jiného, tak to už bohužel chodí ... Však požádejte svého servisního autorizovaného partnera, ať se mrkne do systému, pokud to bude umět :D

 

Ten update jistě nebude řešit jen Škodovka sama za sebe, stejný DADA motor je v různých vozech koncernu a kvůli plnění emisních norem holt musí být v každém autě naladěn jinak. Hardware je všude stejný, sjíždí z jedný linky, to podstatný je software, který musí zohlednit kastli, hmotnost, odpory atd ....

Editováno: , autor: rayx
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...