Listopad 6, 200618 r Autor Pokud by to nebyla fce ŘJ, tak proč by pak dělali takové displeje, když octy po faceliftu má pak ten samotnej dislej uplně jinej. To mi právě není jasný. Jinak samozřejmě všechny ostatní segmenty na tom funkční sou. Anebo je tento displej použitej i u jiných koncernových typů a tam ta fce třeba funguje...
Listopad 9, 200618 r Cau, me to normalne funguje(pipe a sviti) ale mam climatronik--nemuze to byt tim, ze by to bralo udaje z nej?
Listopad 9, 200618 r Autor Od MR01 je tato funkce standartní, ale u staších přístrojovek sice vločka na segmentech je, ale nevíme jak jí aktivovat
Listopad 12, 200618 r U Oct.r.01 se mi ukáže hvězdička pod 4°C ale neozve se žádný zvuk,přitom na ostatní funkce a i v akčních členech to pípá.Nevíte někdo jak na to?Je to blbost,ale když už se to tady probírá.......
Listopad 12, 200618 r Autor Právě že u novějších budíku se to dá aktivovat×deaktivovat. Ale řešíme jak to udělat u těch starší (do MR00)
Listopad 12, 200618 r Autor Nastavení parametrů modulu 17 – Přístrojová deska Modul 17 10 - Adaptace Palubní počítač 03 - hodnota spotřeby dle pal. počítače = 100 [lze měnit v rozsahu 85-115 % po kroku 5%] Osvětlení přístrojů 19 - 0NNNN = bude se zapínat teprve se spínačem světel 1NNNN = ukazatel permanentně osvětlený 2NNNN = čísla permanentně osvětlené 3NNNN = ukazatel a čísla permanentně osvětlené od 2002 N0NNN = palubní počítač [dále jen FIS] jen dlouhodobý N1NNN = FIS krátko i dlouhodobý od 2002 NN0NN = FIS aktivován NN1NN = FIS deaktivován od 2002 NNN0N = oznámení teploty aktivováno NNN1N = oznámení teploty deaktivováno od 2001 – ne u všech modelů NNNN0 = radiotelegrafie-hodin deaktivace NNNN1 = radiotelegrafie-hodin aktivace 30 - kalibrace ukazatele paliva.defaut 128 [120 – 136 ] 62 - úprava CAN – bit 0 = rádio SYMPHONY existuje bit 1 = telefon existuje bit 2 = navigace existuje bit 3 = TELEMATIK existuje Reset přístroje 02 – přečíst hodnotu – READ- hodnota 00 SAVE Takto se načítá nová řídící jednotka motoru a maže servisní interval výměny oleje a inspekční prohlídky.
Listopad 13, 200618 r Pěkny přispůsobení osvětlení zkoušel jsi ho ? Já na maxidotu i na obyč 3. gen. i na fábii i na audi 2002 a nefunguje to.
Červen 27, 200916 r to že to podporuje displej neznamená že to bude fungovat to by pak byla první OI kde jsou radiem řízený hodiny
Červen 28, 200916 r Jen neni povolena k zobrazeni, ale dale bych chtel vedet zda eprom obsahuje i data o zobazeni teto ikonky pokud jsou jen 4 C a nize + zvuk. upozorneni
Červen 28, 200916 r Je mozne ze pro tyto budiky se bude muset nahrat jiny dump z budiku co to umi. Jsou vubec tyto podobne budiky i v jinych autech jako je passat, golf a audi, ktere prave tuto funkci maji ? Nemyslim budiky s 3 generaci immo Jen s eprom 93c66 a podobne cislo budiku Upraveno Červen 28, 200916 r od Host
Červen 28, 200916 r funkce budíků nejsou jen o eeprom ale i o zbytu plošnáku v některých případech jde jen přehrát eeprom a dostane se něco navíc ale většinou to vede k nefunkčnosti jiné věci nebo celých budíků podobný číslo ??? i písmeno udělá úplně jinej panel
Červen 28, 200916 r Lze nasilumovat na budikach v MFA externi teplotu, kdyz je mam napichnute na stole, nebo budu muste zapojit odpor podobny teplotnimu odpor. cidlu Upraveno Červen 28, 200916 r od Host
Červen 28, 200916 r U6803B - Driver with Thermal Monitoring Takze tento integr. obvod zpracovava udaje z teplotniho cidla 1 foto face budiky 2 Driver with Thermal Monitoring 3 foto old budiky Upraveno Červen 28, 200916 r od Host
Červen 29, 200916 r kdyby nekdo mel vadne budiky rad i odkoupim - potrebuji pic preletovat z face do old budiku, ale svoje si setrim. Nema nekdo na pokus jedny doma?
Červen 29, 200916 r jedny face budíky tu mám teda spíš už jen ten tišťák tak pokud ti to stačí je tvůj mě je k ničemu
Červen 29, 200916 r kdyby nekdo mel vadne budiky rad i odkoupim - potrebuji pic preletovat z face do old budiku, ale svoje si setrim. Nema nekdo na pokus jedny doma? a proč si nekoupíš novou 93C66 za 10 kč ?
Červen 29, 200916 r Prepisovatelnou eprom necham puvodni, tam nebude problem. Vydim to v nedokoncenem obvodu z smd soucastek. Proc to skodovka nedovedla az do zdarneho konce Jak jsem nekde cetl ze skodovka pri vyrobe nedala souhlas k vyrobe (integraci) teto funkce u old budiku, ale az face. z nejakych duvodu. Zrejme asi z uspor, ci moc velkemu komfortu v tech letech na octavii.
Leden 3, 201015 r Takze dneska se podivam na to teplotni monitorovani- mel by to spoustet prave tento clen, takze doufam ze prohozeni z face do old se rozjede funkce varovani namrazy, mrkal jsem na schema a zapojeni jsou schodna u obou typu Triple-driver Ic With Thermal Monitoring U6803B (Trojnásobit řidičský Ic s teplotním sledováním) tady je schema zap http://doc.chipfind.ru/pdf/atmel/u6803b.pdf Upraveno Leden 3, 201015 r od Host
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.