Přejít na obsah

Volnoběžné otáčky


jar91

Doporučené příspěvky

Dobrý den dnes cestou z práce cca 8 km se držel volnoběh 1000-1100 otáček,  chladící kapalina vyjde na 90 stupňů pak klesne 80 stupňů pak de zpatky na 90 stupňů.  Pak už se drží normálně.  Tím pádem motor žere i víc paliva.  Byla teplota -10 stupňů venku. Je to normální mám motor 1.0 Tsi 81 kw děkuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypni si topení a teplota chladící kapaliny ti na volnoběh padat nebude ;)

I u mě v těhle mrazech klimatizace bere víc tepla, než je motor na volnoběh schopný dodat, tj. při stání na křižovatce mi teplota chl. kapaliny taky padá. Studený motor mi drží 1200ot./min volnoběh, mám ale 1.2TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to tu včera pročítal a ráno jsem si to schválně hlídal. Mě teplota drží jak přibitá na 90°C :D Posílám foto z dnešního rána, že i klidnou jízdou se dá motor po 5ti km slušně zahřát. Klima na AUTO a olej v tu chvíli měl 60°C, na 80°C vylezl po 7 km.

 

EDIT: vzpomněl jsem si, že v tu chvíli byla průměrná spotřeba 9,2 l/100 km

 

IMG_20180228_055005.jpg

Editováno: , autor: los pakos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proto já používám zimní clonu, viz výše.

Motor se rychleji zahřeje a do +10 st. C nedochází k přehřívání oleje. Dá se rychle nasadit i sejmout a navíc nejde spodním otvorem solanka z cesty na chladiče. Horní průduchy v masce stačí a prostor před chladičem je propojený, čili fungule celá plocha chladiče.

Diskuzi o tété cloně najdete viz výše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj,

řeší se to tady s teplotami pod nulou, ale jsem čerstvý majitel Škody Faiba III, 81kw Scoutline a mám trochu obavy o volnoběžné otáčky motoru.

I když jedu dlouhou dobu, tak v teplotách kolem 6 stupňů i víc se otáčky drží lehoulince pod 1000, respektive pořád kolem tisícovky. Prakticky se mi ještě nestalo, aby spadly pod 800. Chápal bych to za studena, ale po 50km jízdě už je to fakt divné. Auto je zajeté, má asi 5300 km. Podotýkám, že všechno mám nastaveno na AUTO - světla, climatronic (A/C vypnuté) na 21-23st., rádio Bolero jede přes Bluetooth a tak - takže větší odběr. Čím to může být? Nestíhá altík?

Díky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 roky později...
  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...