Publikováno Listopad 13, 20186 r Na webu skoda-auto.de jsou hodnoty k 1,5TSI OPF : Je to strojový překlad z němčiny ale asi každý ví. Uvedené hodnoty byly určeny v souladu s pravidly a za podmínek stanovených právními předpisy nebo technickými předpisy pro stanovení provozních a technických údajů motorových vozidel. vnější rozměry Délka min. 4,697 mm Šířka min. 1,882 mm Výška 1 660 mm Rozvor kol 2,791 mm Šířka stopy přední / zadní 1,586 / 1,576 mm Otočná kružnice 12,2 m Objem zavazadlového prostoru min. / max. 650-835 / 2 065 l Motor, převodovka, elektřina Typ motoru 4 válce v sérii Výtlak 1,498 cm3 Vývrt 74,5 mm Zdvih 85,9 mm Maximální výkon 110,00 kW Maximální krouticí moment 250 Nm / 1500 - 3500 ot / min Nm / 1 / min Zhutnění 10,5 - 0,4 Hmotnost palivové nádrže 58 l Maximální rychlost 200 km / h Zrychlení z 0-100 km / h 9,8 s závaží Prázdná hmotnost s min. 1,549 kg Prázdná hmotnost s ovladačem max. 1,764 kg Zatížení podpory 100 kg Perm. Celková hmotnost 2 174 kg Užitné zatížení s řidičem 700 kg Perm. Zatížení přívěsu brzděno při 12% 1800 kg Perm. Naložený přívěs 750 kg Perm. Celková hmotnost vlaku 3,974 kg Zatížení střechy 75 kg Hodnoty spotřeby / emisí podle NEDC Vnitřní spotřeba paliva (NEDC) 7,7 l / 100 km Přídavná spotřeba paliva (NEDC) 5,8 l / 100 km Kombinovaná spotřeba paliva (NEDC) 6,5 l / 100 km Kombinované emise CO2 (NEDC) 147 g / km Emisní třída Euro 6 Hodnoty spotřeby / emisí podle WLTP Celková spotřeba paliva 7,3 l / 100 km Spotřeba paliva je pomalá 9,2 l / 100 km Průměrná spotřeba paliva 7,0 l / 100 km Spotřeba paliva je 6,3 l / 100 km Spotřeba pohonných hmot velmi rychle 7,6 l / 100 km Emisí CO2 celkem 166 g / km Upraveno Listopad 13, 20186 r od Michal B.
Listopad 16, 20186 r Autor mrkni : http://cc-cloud.skoda-auto.com/deu/deu/de-de/ns7/67119#!cc-instance=DEU&cc-salesprogram=DEU&cc-culture=de-de&cc-model=NS7&cc-carline=67119&cc-equipment=&cc-motor=200906&cc-color=2Y2Y&cc-interior=AD&cc-packages=&cc-view=step2&cc-configurationId=0&cc-viewstate={"lastConfigurationHash"%3A"2_N5_AD_2Y2Y_"} a dej u toho motoru na to zelene i - najedou ti info o motoru
Prosinec 10, 20186 r Autor Po cca.300km co máme naježděno se syrovým motorem tak se pohybujeme od 6-8l, průměr 7,5l/100km. Máme manuál a jezdíme plně naloženi v 6-ti lidech nebo ve čtyřech. Motor jede krásně, až na ten dvouválcový režim, trošku duní motor nebo spíše se ozývá takový pazvuk.
Únor 26, 20196 r Autor Včera jsem koukl na motor a ohlížel jsem a za motorem na výfukovém potrubí je takovýto jakoby tlumič, je to filtr OPF ? Nebo je ten filtr pod autem někde ?
Únor 26, 20196 r @Michal B. tohle je jen vlnovec kvůli eliminaci přechodu vibrací od motoru do výfukového potrubí.
Únor 26, 20196 r Autor díky za vysvětlení. Ten filtr je asi tedy pod autem a bude určitě větší ? Upraveno Únor 26, 20196 r od Michal B.
Únor 26, 20196 r Ano, je to velká potvora. U DPF jsou dnes hned za motorem kvůli lepší teplotě. U OPF může být jak posíláš pod autem, případně opět hned za motorem (nevím která verze je konkrétně u 1,5TSI současné generace Škoda, ještě jsem to ani naživo neviděl)
Březen 20, 20196 r Autor Vidím, že moc lidí Kodiaqa s 1,5Tsi nemá. My máme nalítáno 3500km. Průměrná spotřeba je 7,3l/100km.
Srpen 30, 20196 r https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/skodovka-uznala-potize-benzinoveho-turbomotoru-1-5-tsi-chysta-svolavaci-akci?fbclid=IwAR0u2pZK1LRAcb5LdU9l7aSlKKRbmBhuITmWrm8wdq17fHFXOjAckWBc9WM
Srpen 31, 20196 r Je to opět vizitka Škoda Auto. Globální problém s 1.5TSI a oni se zmůžou jen na servisní akci pro toho, kdo si přijede. Svolávací akci raději dělat nebudeme, ještě by z toho mohl být poprask. Zcela stejné chování jako u starých TSI - to je opravdu ostuda.
Září 2, 20196 r Autor Vizitka celého VW group ...... ale když si vezme člověk fakt, že tento motor vycházel z ověřené 1,4tsi a prakticky přibyl pouze filtr, tak je to až k neuvěření jak to jde podělat. Těch drobných změn oproti 1,4tsi je více, ale zásadního nic. Tak netuším kde konstruktéři udělali chybu. Ono se to časem vychytá 1,5tsi bude časem jako to nej co bylo, kdoví co přijde po.....
Září 2, 20196 r 1.4 dle mne neměla dobíjení rekuperací a složité napínání řemenu po tomhle asi jen hybrid, vodík, elektro https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/rozhovor-martin-hrdlicka-skoda-auto-konstrukter-emise-normy-co2-nox-oxid-dusiku-oxid-uhlicity.A180821_181736_automoto_fdv ještě jeden link o Euro 7 https://zpravodajstvi24.cz/euro7/ Upraveno Září 2, 20196 r od gabuliatko přidání odkazu
Červenec 29, 20205 r @MichalB Ahoj, můžeš prosím pár slov ke spotřebě, např. kolik to bere při ustálených 130km/hod. Dík Upraveno Červenec 29, 20205 r od Dare špatný formát
Srpen 3, 20205 r Autor Zdravím @Dare a omlouvám se reaguji až nyní......takže včera návrat z HR. Dálniční tempo 140-150km/h a výsledek 8,2l/100km tam i zpět. Průměr byl jen 105km/h. Bez klimy, na palubě tři dospělí a dvě děti, plný kufr po střechu :-) ......... Jízdy po HR se pohybovaly kolem 7,0l/100km ........ Pokud bych dal tempomat na 130km/h tak se v klidku k 7,5l/100km dostanu. Letos jsem tomu dal co to šlo....byly useky kde to jelo 160+ .......jinak kolem komína se motáme mezi 6-8l/100km, průměr dlouhodobý se drží kolem 7,5l léto i zima. Za rok najedeme 15 000km, autem se jezdí denně. Za mě se spotřebou spokojenost....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.