Přejít na obsah

Škoda Superb 2, 3,6 FSI CNG


Doporučené příspěvky

Proč se nezeptat spíš v nějakém servisu, kde CNG či LPG dělají, ty budou mít jistě víc zkušeností.

 

Tady nikoho takového nenajdeš (pár pokusů o LPG tady bylo a jako to dopadlo si můžeš tady na fóru najít)

Neznám nikoho, ani v okolí ani na fóru, kdo by CNG dělal. 

 

A ty "chytráci" mají pravdu, kvůli kombinované kolem 10-11 l/100 to nemá cenu předělávat, když někdo lítá opravdu velké dálky koupí si raději naftu (i když zrovna dálky jezdí tohle auto za 8-9 l a ještě se svezeš). Investice 50-60 tis (přeci jen je to V6) jen za přestavbu...., dej pokoj,to radši vraž prachy do benzínu :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 hours ago, Michal Hadáček said:

Nepotřebuji tady chytráky. Chci vědět tenhle motor + CNG. Nic víc díky

 

Prepac, trochu odveci niekoho nazvat chytrakom, spytal som sa, co ta takej myslenke vedie, ale ok....

 

Preto je o tom malo informaci, pretoze to nevychadza ekonomicky vyhodne, Ak vychadzame z toho, ze CNG by bolo hodne podobne LPG, tak zratanim montaznych + prevadzkovych nakladov + realnej spotreby + zobratim k uvahu charakteristiky tohto motora mne osobne (a nielen mne) pride proti logike ho prerabat. Leda ak chce nikto mat nizsi vykon a platit rovnako...

 

Niekde na fore je tu zratana navratnost LPG, ktora zacina niekde pri mesacnom najazde okolo 2000-2500km a to sa nerataju vstupne naklady, prerabka pri LPG sa robi na mieru a zacina na cenach ako pisal kolega.

 

PS: ano, toto je typicka otazka, ktora zavana tym, ze si niekto kupi auto s vykonon, aby mohol "frajerit" a prve co ho napadne je, ako to dat na plyn, az "usetri", pretoze nena na benzin, poistku, servis... o podobnych typkov nna starych bmw, ktore zeru aj travu okolo cesty nieje nudza. Takze pred tym, ako sa zacnes do niekoho navazat, sa skus trochu chovat ako clovek a odpovedat slusne, ked sa ta tu niekto nieco spyta, inak sam vyzeras na "frajera" hore... :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CNG potrebuje väčšiu nádrž, takže ak LPG ukrojí z kufra, tuto prídeš o kufor úplne. Keďže je to priamovstrek, pálili by sa benzínové vstrekovače, takže potrebná komplikovaná technika. Na šesťvalec rátaj s cenou zástavby okolo 3000€ a ani to nemusí byť strop, takže o návratnosti sa veľmi nedá rozprávať. Čo som počul, tak to nikto neodporúča, lebo sú s tým problémy. Ani nie tak so samotnou zástavbou. Málokto to vie poriadne nastaviť, aby to fungovalo tak ako má a nie len na heslo. Zjednodušene povedané, prídeš o výkon, nič neušetríš a dodrbeš si motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 1. 2019 na 15:49, Michal Hadáček napsal:

Dobrý den! Chci se zeptat, dá se tento motor předělat na CNG? Vím, že s LPG to je tak nějak přibližně stejný provoz ( kvůli nákladům), ale s CNG? Už to někdo z vás někdy viděl, jak funguje toto? Díky za odpovědi! 

Zdar nejde předělat na CNG. Jde předělat na LPG jenom. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...