Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nabízí se CGPA za slušné peníze ze zbořené Fabie II. Motor jsem nastartoval a v servisní knížce našel i výměnu rozvodů. 

Jaké úpravy (katalyzátor, kabelový svazek? a co já vím) na autě jsou potřeba, abych ho mohl použít místo rozpadlého AZQ ve Fabii I?

  • Autor

Je pro to nějaký konkrétní důvod? Nebo důvody?

Důvodem je legislativa, takové auto není způsobilé provozu, jestliže má jiný kód motoru než je v TP a ŠA neumožňuje záměnu pohonných jednotek.

Změnu lze zapsat do TP, ale je to tak náročný proces včetně homologace, že je jednodušší koupit nový vůz.

  • Autor
před 8 hodinami, Martab napsal:

Důvodem je legislativa, takové auto není způsobilé provozu, jestliže má jiný kód motoru než je v TP a ŠA neumožňuje záměnu pohonných jednotek.

No a kdo ten rozdíl pozná?

3 válce, 2 vačkové hřídele, 12 ventilů - na pohled k nerozeznání.

Ano, liší se v detailech - třeba v provedení rozvodového řetězu.

Omlouvám se, že jsem nepřesně formuloval svůj dotaz.

Naprosto mě nezajímá formální, ale jen a jen technické hledisko záměny.

Zástavba jistě není problém, ale vím, že 3-válec 1,2l 12V existoval v minimálně třech generacích

(od roku 2003 - s problematickými rozvody, od roku 2006 až 2011 s jinými rozvody a konečně od roku 2011 poslední Euro 5 verze)

a tak bych rád věděl, jestli si zástavba vynutí ještě nějaké změny v příslušenství (ať už na straně sání, výfuku nebo elektroinstalace).

Pri tych problemoch ktore su so zapisom, tak vide lacnejsie kupit AZQ. Minimalne na SK je to tak, ze to takmer ani nejde zapisat.

Pokud tě nezajímá legálnost dané přestavby, tak to samozřejmě lze, existuje i 55kW verze z Rapidu. Ono jde předělat HTP na 1.8 T 20V, ale číslo motoru je na něm vyřazeno, takže ukaž vypadají stejně, jde to poznat.

Co se týče toho co bude třeba předělat, záleží co vše s motorem koupíš.

  • Autor

Tyhle motory - obecně řečeno - nejsou.

A když jsou, jsou drahé - 15 tis. je standardní cena.

Protože se sypou, tak se na vrakáči ani neohřejí.

Najít AZQ ve slušném stavu je skoro nemožné.

Ono to platí i o CGPA, ačkoli je to mnohem spolehlivější provedení motoru.

A naprostý unikát je, když máš možnost se o motoru z vrakoviště dozvědět důvěryhodné informace.

Přivedli mě k autu, kterému dodávka skoru utrhla zadek. Bylo možné se posadit dovnitř a nastartovat nabízený motor, ještě nevymontovaný z auta - i když benzín byl do motoru přiveden provizorně.

Servisní knížka - auto jezdilo každy rok do autorizovaného servisu a při stavu 62 tis. km byly měněné rozvody.

Nerad bych prošvihl dobrou koupi.

  • Autor
před 9 minutami, Martab napsal:

Pokud tě nezajímá legálnost dané přestavby, tak to samozřejmě lze, existuje i 55kW verze z Rapidu. Ono jde předělat HTP na 1.8 T 20V, ale číslo motoru je na něm vyřazeno, takže ukaž vypadají stejně, jde to poznat.

Co se týče toho co bude třeba předělat, záleží co vše s motorem koupíš.

Takhle to ale není myšleno.

Mně nejde o to za každou cenu dostat do Fabie motor, který tam nepatří.

Je to jinak - jak použít motor v dobrém stavu se známou historií místo vadného - i když tam nepatří.

Koupit s motorem můžu zatím cokoliv, ale nevím co chtít.

jiná motorová jednotka, nebude ti sedět immo, nutno vypnout, není tak náhodou CPGA z CAN 2.0 auta? Palivová čerpadla jsou stejná? čidla katalyzátoru?

Takové auto by stejně mělo na první technické vyletět.......

Upraveno od LiveBomb

Tak ono, dát do auta motor, který by případně splnil vyšší EURO limit by i smysl mělo, jenže tady se bavíme o záměně mezi generacemi, kde se bojím i uložení apod, platforma podvozku není stejná a bojím se, že držáky taky nejsou shodné - a tady vidím problém...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.