Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Chodím aspoň 2x do týždňa na skialp alebo lyžovať. Do hôr to mam max 10 km. Nemám chuť koli tomu davat truhlu na auto. Ked chodíme do rakuska na lyze tak samozrejme všetko ide na strechu.

Vloženo (editace)

Docela zajímavé šířka na zadních sedadlech.... měřím v nejširším místě kde je položena ruka ve dveřích. 147 Mazda, 146 Karoq = takže dejme tomu úplně stejně.

Zadní opěradlo vs přední sedadla Mazda 69 karoq 72 . nastavení sedačky v obou autech na mě.

Editováno: , autor: Joker 85
Vloženo (editace)

Kufry  Mazda 100/81,Karoq 100/86-dle výrobce 76cm ( tam se to blbě měří... Hloubka podlaha spodní plato Mazda 62 karoq 86....

 

Editováno: , autor: Joker 85
Vloženo (editace)

@marhor taky názor. Pro mě jsou obě auta buď jako druhý pro přítelkyni v mém případě nebo pro někoho bez dětí.

Jako hlavní bych já nebral ani jedno. Pořád pro mě klasický osobák je před než Karoq a podobný.

Mě zase přijde až směšný mít v Karoqu 2.0tsi ? jediné když někdo ocení plynulost a chod nebo tahá vozík atd tak o.k. jinak ne...

Tvé pocity mám já zrovna takové v Karoqu když si ho půjčím.

 

Editováno: , autor: Joker 85
Vloženo

Jj přesně. 

Proto můj názor a porovnání. 

Obě auta vlastním a s oběma se občas svezu takže nemám důvod nadrzovat ani jednomu ? a málo kdo si může půjčit každé znich při rozhodování třeba na tři Dny.... závěr moc udělat nejde po dvou hodinách. 

Vloženo

To je pravda, na druhou stranu něco se dá poznat, třeba že u Mazdy nefunguje adaptivní vedení v pruzích nad 60km/h, nebo že velikost nedostačuje, případě motor. Ale to jsou vaše věci co si musí každý vyzkoušet a hlavně rozhodnout sám.

Vloženo

Právě že o parník karoq větší není nikde. Dobře v kufrů na hloubku,ale ruku na srdce kdo kdy měl plný kufu a opravdu ho musel využít? 

Adaptivní tempomat atd porovnávat nemůžu protože nepoužívám (můžu vyzkoušet až bude příležitost) a těžko si někdo bude kupovat takové auta aby s tím hltal kilometry dálnic.(možný je samozřejmě všechno)

 

Vloženo (editace)

K motorům se úplně vyjadřovat nechci. 

Tím že vím co je mít v autě 400,500,600koni . V 200 kilové motorce 180koni atd jsem začal tohle téma vynechávat ?

Editováno: , autor: Joker 85
Vloženo

Jo, kufr je většinou prázdný, ale zase pokud to má sloužit jako rodinné auto, tak se tam jednou za čas musí ty věci vejít. Nevím, každý si auto kupuje na něco jiného, jestli je 30tis ročně po dálnicích moc nebo málo, to je na každém, ale u nás právě funkce asistentů (adaptivní vedení v pruzích), ACC, slepý úhel byli docela důležitým faktorem při výběru. Ale jak jsem psal, je to o tom mít tu možnost si vybrat, a tu naštěstí stále máme.

Vloženo (editace)

Ještě nějaký základní parametry.

Rozměry:

Karoq

Výška1605 mm

Šířka1841 mm

Délka 4382 mm

Rozvor 2638 mm

Objem kufru 480-521 / 1810 l

Hmotnost 1271 / 1878 Kg

Poloměr otáčení 10.9

Světlá výška 172

 

Mazda cx30

Rozměry

Výška1540 mm

Šířka- 1795 mm

Délka 4395 mm

Rozvor 2655 mm

Objem kufru 430 / 1406 l

Hmotnost 1395 / 1927 Kg

Poloměr otáčení10.6

Světlá výška 175

Editováno: , autor: Joker 85
Vloženo

Tak jsem si zkusil nakonfigurovat CX 30, tak, jak své auto a byl jsem na 840 000 kč. A to v mauálu. Takže za mně. Ne. Pěkné auto na pohled to je, ale malý prostor v kufru (snížená záď auta - moje fenka by byla nespokojená :) ) a cena větší. Ale prostě každý má volbu  a požádavky jiné. 

Vloženo

Měl jsem obě auta,jak CX-30 tak Karoq krátce půjčené.

Dle mě vzhled,líbivost,technika mi dávala plus k Mazdě,ale lépe za volantem jsem se cítil v Karoqu.

Vloženo

Dneska jsem si potvrdil, že já si třeba nedokážu v Karoqu ( v ovci mi to trvalo taky dlouho ) najít pro mě dobrou polohu za volantem... ,takže jsem mladý úplně přenastavil sedačku i volant a stejně žádný terno????? v cx30 si dobrou polohu najdu bez většího kompromisu. Očekával jsem že to bude opačně. Holt chce opravdu vyzkoušet. 

V Karoqu mám o proti Mazdě pocit že se musím jako řidič pořád něčemu přizpůsobovat. Pocit že si někdo udělal auto Podle sebe a ignoroval co by mohlo vyhovovat někomu jinému. Mazda je úplný opak.

Jak už tu padlo.... naštěstí je pořád možnost volby.

Vloženo (editace)

Ono na to pravděpodobně bude mít i zásadní Vliv tvar a tvrdost sedačky. Takže to spojit s pozicí za volantem jde hůř.

A sedačky v cx30 jsou už v základu fakt povedené a tak by to mělo být. 

A základní sedačky ve škodovce jsou fakt jedna velká tragédie.

Editováno: , autor: Joker 85
Vloženo

Jsem zvědav jak se bude chovat v extrémní situaci stabilizace atd...v tom mi přijde v posledních modelech lépe nastavené a odladěné ve škodovce o tom asi žádná.

Mluvil jsem s technikama od Mazdy a znám i Kluky ve škodovce. Jejich soukromé názory na spolehlivost a kvalitu jsou zajímavé. Já dám na osobní zkušenost. Zrovna budu řešit další reklamaci se Škodovkou....Rachtani v zadních dveří...a celkově už začínám být docela otrávený pořád něco řešit.

Cenu servisu Mazdy nevím...,ale určitě to nebude žádná velká tragédie.

 

Vloženo
před 2 hodinami, Martin Rušaj napsal:

Tak to slyším po prvé, že si někdo nemohl v autě najít za volantem polohu. Jo kdysi ve 120 nebo podobných autech to chápu, ale dnes si nastavíš skoro vše ať jsi v pohodli a bezpečí. 

Ale no tak, stačí si přesednou z normálního auta do FII/Roomster a uvidíš, vzhledem k příliš vysoké pozici sedačky s tím má spoustu lidí problém. A to není zdaleka Š120. A nebude to i dnes jediné auto, měl jsem s tím problém třeba i u některých Peugeotů. Nemluvě o standardních opěradlech třeba v OIII, Karoqu, atd, kdy z mého pohledu a zkušenosti nemají skoro žádné boční vedení. A takových aut je... Ta správná kombinace tvaru, rozměrů a pozice sedaček vůči volantu, řadičce a palubní desce se bohužel ne vždy sejde v jednom voze.

Vloženo

Ten servis bude zajímavá zkušenost. U Karoqa porovnáváš jaké sedadla, Active, Ambition, nebo Style popřípadě Dynamic? Active a Ambition jsou opravdu špatné, no Style a Dynamic už jsou o poznání jinde.

Co se týče těch NCAP, tak ty už dávno nereflektují reálnou bezpečnost (od té doby co upomínání nezapnutých pásů ovlivňuje body za náraz a podobně), navíc Karoq nebyl testován se zadními Airbagy z nějakého důvodu (podle reportu nejsou možné), stejně tak nebylo testováno vozidlo s LA u Karoqu, u CX-30 ano, přitom obě auta jím mohou být vybavena. A když se podíváme třeba na vyhýbací manévr:

https://www.youtube.com/watch?v=W1oMkfL8T1w

vs

https://www.youtube.com/watch?v=W0Zs3D4B1WM

tak bych taky netvrdil, co je jednoznačně horší. Oba zaváhali v 76km/h, ale Karoq byl schopný to zvládnout i v 80km/h a CX-30 "už" v 78 šla ven. Obě ty auta jsou prostě jinak pojatá, neviděl bych je jako přímé konkurenty.

Vloženo

Z mého pohledu mají být v dané kategorii a cenové relaci použitelná i základní sedadla..... to je snad proboha základ ?.

Pro řidiče dost důležitý faktor pro pocit za volantem. 

Holt Mazda to umí už v základu a má u mě plus. 

Naposledy to škodovka umělá u Octavie II tam jsem neměl problém ale to by nebyl pak důvod připlácet nebo brát lepší výbavu ??.

 

Vloženo

To je jeden úhel pohledu, druhý může být:

CX-30 začíná v základu na 614 900 Kč s G122
Karoq s 1.0 TSI Active - 515 900, Ambition/125 - 578 900, Style - 637 900
Takže ano, v kategorii 600-650tis mají oba už obstojná sedadla "v základu". Ale ano, je to úhel pohledu.
 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...