Jump to content
Jan R.

Karoq a konkurence

Recommended Posts

Ani tak ne konkurence, ale tady v Praze otevřeli první zastoupení divize CUPRA, stejný základ jako Karoq

Auto v Kvasinách, botykit nainstaluje český Benet. 6ádné falešné koncovky. Na skladovku s protiúčtem a na úvěr se dá vytvořit -10% a -60tis, čekačka 6 měsíců.

IMG_9009.JPG

IMG_9011.JPG

IMG_9028.JPG

IMG_9029.JPG

IMG_9030.JPG

IMG_9027.JPG

IMG_9020.JPG

IMG_9021.JPG

IMG_9022.JPG

IMG_9026.JPG

IMG_9039.JPG

IMG_9041.JPG

IMG_9042.JPG

IMG_9024.JPG

IMG_9043.JPG

IMG_9044.JPG

IMG_9045.JPG

IMG_9010.JPG

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den

Zajímal by mě váš názor na srovnání těchto dvou modelů

Přijde mi že když vezmu pro a proti tak víc pro vychází pro Renault

Děkuji za vaše vstřícné odpovědi

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, ono je to asi spise o tom, co se komu vice libi. Kazdy ma jiny vkus. Ja volil Karoqa, a to i pres nehorazne cekaci doby. Proste se mi libi. A vybiral jsem mezi Karoqem 1,5 TSI DSG a Peugeotem 3008. Peugeot to u me prohral motorem. Proste si myslim, ze takoveto auto potrebuje 4 valce.... 

Je pravda, ze SA to ted dost pohnojila klokannim motorem. Na druhou stranu, u Renaultu muze byt jiny problem, o kterem se treba moc nemluvi. A u SA ma clovek alespon pocit, ze v pripade problemu bude komunikovat cesky, ne jen s prodejcem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak co se týká té komunikace tak bych to neviděl zas tak černě.

Každá atomobilka má v České republice své zastoupení (ředitelství) něco jako "hlavní stan", od kterého se vše odvíjí.

Já jsem měl možnost si vyzkoušet oba dva modely a opravdu ten motorový rozdíl je tam propastný.

Nečekal jsem, že Renault dokáže udělat tak dobrý motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Záleží o jakém motoru se bavíš, myslíš tu jejich novou 1,33 TCe? To je motor co vznikl ve spolupráci s MB a zatím se tváří velmi povedeně, spolehlivost ukáže až čas. Rozhodnutí taky záleží na tom co očekáváš a jakou výbavu chceš (od toho se odvíjí cena).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, mluvím o tom novém motoru 1,3 TCe.

A pokud se budeme bavit pouze o 4 válcích, tak Renault je ve všech výbavových stupních levnější než Škoda.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem vybíral mezi Karoqem a 3008ičkou.  Rozhodla cena. Podmínka byla - 2 litry nafta, ledky, tažný. I když mi prodejce Pažouta dával tažný ,,zdarma", cena byla o 70 t. vyšší a ještě bych neměl vyhřev zadních sedadel a spoustu jiných  doplňků za které bych musel ještě doplatit. A hlavně 3008 není  čtyřkola, kterou jsem nikdy neměl, ale už auto bez 4x4 nechci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kdyz se rika, ze je skodovka oproti jinym autum draha, ono to neni uplne tak pravda.

Kdyz jsem si to porovnaval a "naskladal" si 3008 tak, aby mela srovnatelnou vybavu, jako mnou zvoleny Karoq, vychazela 3008 vzdy o cca 50 tis. Kc draz. A to ve dvoukolce. 

Ostatni znacky aut jsem takto podrobne neporovnaval, protoze mi na nich vzdy neco vadilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jde o Kadjar, jako potenciální konkurent Karoqu ... přemýšlel jsem o něm jako o alternativě ... rozhodl prostor na zadních sedačkách ... manželka by si za mě nesedla, bez dloubání koleny do zad (mám 194 cm, takže potřebuji svůj životní prostor) ... v Karoqu v pohodě, takže Kadjar neprošel. Další alternativa v podobě Tucsona neprošla jen díky nekomunikaci vybraného prodejce ... jistě, dalo by se řešit oslovením jiného prodejce, ale tak nějak jsem ztratil důvěru a raději jsem si Karoqa objednal v podstatě v salonu přes ulici, kde jsem shodou náhod obdržel nejzajímavější nabídku :) ... Více než ten zmiňovaný Peugeot mě zaujal spíše jeho bráchenec od Opelu (to jen díky interieru, přece jen se mě interiér kosmické lodi nelíbí), uvažoval jsem o Atece, vyzkoušel ještě několik přibližovadel, ale stejně nakonec zase skončil u embéčka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidíš a já to mám s tím prostorem přesně naopak měřím 190 cm a v Kadjaru si za sebe sednu líp jak v Karoqu.

Ale třeba máš hodně vysokou manželku, každý to má jinak.

Ještě teda nejsem úplně rozhodnutý byl jsem se podívat i na toho Peugeota, ale ten se mi nelíbí, takže se rozhoduji mezi Škodovkou a Renaultem, ale celkově se mi zatím zdá Renault jako větší a prostornější auto, možná to má každý jinak.

Ale viděl jsem někde na internetu nějaké srovnání vnitřního prostoru a Kadjar by měl být oproti Karoqu i papírově opravdu větší, ale sám jsem to neměřil, takže se budu už muset rozhodnout.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak on se každý musí rozhodnot podle sebe, drahá polovička ne že by byla vysoká, ale je řekněme výrazněji prostorově řešená ... a v Kadjaru se vzadu necítila dobře. Rozměrově je to plus minus stejné, viz nedávný srovnávací test zde:


https://www.auto.cz/renault-kadjar-tce-160-vs-skoda-karoq-1-5-tsi-kazdy-podle-sveho-gusta-127862

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já se nebavil o výbavových stupních ale o výbavě jako takové, on třeba Kadjar vůbec nenabízí věci jako adaptivní tempomat, asistent udržování v pruhu (má jen upozornění na jeho opuštění), vyhřívání zadních sedadel, nebo systém autonomního brždění atd. Takže je otázka zda některý z těch systémů/výbavy chceš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to bez diskuze. Škodovka nabízí mnohem víc doplňků.

Ale spíš řeším ten prostor.

A hlavně loni jsem kupoval Fabia 3 combi a vcelku mě zaskočilo, jak je to auto kvalitativně odfláknuté a už vůbec nemluvím o motoru 1.0 TSI.

Předtím jsem jezdil s Fabii první generace 1. 9tdi a to auto bylo úplně o něčem jiném. Nejen po stránce motoru ...to je jasný a neoddiskutovatelný rozdíl, ale hlavní rozdíl ve zpracování jako celek.

S Renaulty mám taky zkušenost moje první auto bylo Renault Clio první generace a to bylo super auto.

Takže fakt nevím.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mně se zase nezdálo, že by F3 byla nějak odfláknutá. Brali jsme v roce 2017 1.2 TSI 81kw ve Style a musím říct, že např. Bolero a poslech muziky je tam třeba kvalitnější, než je u mé Octavie 3 Elegance z roku 2014. Obecně se mi F3 docela dost líbí. Jen mě mrzí, že se do toho teď cpou jen ty 3-hrnky....

 

Co se Karoqu týče, jak u Vás uspěl v testu "Madla u dveří" ? Vrže Vám? V naší Octavii 3 z roku 2014 nevržou vůbec, u F3 jen trochu. Kodiaq u mě v tomhle testu teda neprošel, Karoq mě teprve čeká :-D :-D :-D

Edited by ReznakP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako jo věřím že to auto může někomu vyhovovat.

Ale já jsem jsi pohoršil v všech směrech a hodně mě to zklamalo.

Taky mám style a taky Bolero ale asi co bych k tomu řekl že hraje.

to je asi všechno ale jak říkám někomu se může líbit a vyhovovat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ono je třeba si hlavně uvědomit, že ta 1. generace Fábie v 1.9 TDI a nějakou rozumnou výbavou tehdá stála skoro stejně jako dnes ten Karoq...

Ale ať nejsem mimo téma, kvalita interiéru se mí zdá v Karoqu a Kadjaru velmi podobná, spíš je to asi o tom jakou výbavu chceš a které auto se ti vzhledově líbí. Popřípadě by se ještě šlo dívat po Nissanu Qashqai který má stejnou techniku jako Renault.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozřejmě s tou cenou máš pravdu.

 

Nissan je po stránce designu celkem pěkný ale oproti Renaultu je zase dražší a je to vlastně to samé auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jde o Nissan, tak toho jsem měl v hledáčku také, ale subjektivně jsem se v něm cítil v prostoru řidiče hodně stísněně (pravda, poměrně neběžná postava přes 190 cm a 100 kg živé váhy 😁😋), kadjar a karoq mě přišel nastejno, dokonce se mě ten Kadjar zvenčí a v prostoru řidiče líbí více než Karoq, rozhodla ale praktičnost vozu (vario zadní sedačky) a subjektivní pocit větší "vzdušnosti" Karoqu vpředu i vzadu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prolezl jsem před objednáním Karoqa mnoho aut a zase skončil u Škodovky. Renaul nemá ACC, Hjondé Tuscon má neuvěřitelnou obchodní politiku a vyšší spotřebu, 3008 má málo místa na nohy (a 5008 je na tom úplně stejně), Qashqai má menší kufr. Duster nemá automat.

Jediné zajímavé auto mi přišel Jeep Compass ale tam krom menšího kufru sem měl velké obavy cen náhradních dílů.

Je fakt že sem nekonfekční postava 201cm/110kg, dobře se mi sedí v Kodiakovi ale neumím si představit (i kdybych na něj našetřil jako že holej už moc navíc nestojí) že s ním budu jezdit do Kauflandu nakupovat.

Edited by gabuliatko
přidání popisu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, pomalu vybírám něco za Rapid a zatím mě příjemně překvapilo nové Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC, kde cena začíná na 415000kč s DPH. Motor nepřímý vstřik, nepřetěžovaný výkonem, prostě auto na 15 let do Beskyd.  S vyšší výbavou a CVT pořád pěkných 475000kč, co chtít více?

Fotečky:

https://www.motoring.com.au/2020-mitsubishi-asx-gets-new-engine-120452/photos/

Pěkná recenze je tady:

https://www.youtube.com/watch?v=uLhePR2iWi4

 

Vtipné je, že za cenu středně vybaveného Karoqu 1.5 TSI mám Outlander 2.0i MIVEC CVT :-) ... a to už je pořádný kus pěkného auta! :-)

https://www.youtube.com/watch?v=J3-wFyHoGkI

Edited by bobanHTP
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...