Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

On 7/22/2019 at 3:50 PM, Lukecko said:

Mám jen malý update s tím, že cukavé rozjezdy přes léto kompletně zmizely. Speciálně po dovolené, kde jsem najel 3200 km a překročil hranici nájezdu 10K km, tak se motor chová výtečně.

 

Žádný update ŘJ neproběhl, stále čekám. Je však možné, že se problémy s návratem studených ran vrátí.

Souhlasím. Po 22k km také již vůbec nic nepozoruji. A to je zima. 

  • 4 měsíce později...

Nenarazil někdo na nějakou novinku ohledně SW pro  OIII 1.5 TSI?

Dva týdny zpátky mi v AS mi tvrdili, že žádný nový soft není, ale že mi to zkusí "flashnout" (nevím, co to reálně znamená) a ať pozoruji. Rozjezdy se skrz cukání zlepšily, ale také jsem vypozoroval, že to auto je línější, nejde tak za plynem a taky jsem si např. všiml, že před touto servisní operací mi to auto bez plynu značně víc táhlo na dvojku při popojíždění na parkovišti.  Teď by mi bylo schopný zdechnout.

Taky při rozjezdech z křižovatky - pokud to extrémně netočím, tak mi ujede i cyklista... :) ... někdo s podobnou zkušeností?

Celkově mi přijde, že předtím ten motor byl značně dynamičtější.

Ideálně mít možnost to nějak srovnat s někým, kdo třeba prošel ofiko přehráním a je spokojený...

Nerad bych šel do AS znova s pouhými spekulacemi, to bych moc nepochodil...

Díky!

  • Autor

Mně updatovali ŘJ minulý rok říjnu a od té doby auto necuká. Co se týče dynamiky, tak je stejná jako byla před updatem.

  • 4 týdny později...

Já mám listopadové auto. V zimě ok, jak se oteplilo, tak pod lehkým plynem to trochu skáče, ale jen prvních 200 m, pak OK

  • 1 měsíc později...
On 6/3/2020 at 12:23 AM, michal.vrbka said:

Já mám listopadové auto. V zimě ok, jak se oteplilo, tak pod lehkým plynem to trochu skáče, ale jen prvních 200 m, pak OK

 

Ja mam decembrove a robi mi to tiez. Pisal som a volal do servisu, tam mi povedali, ze na novych rocnikoch uz ma byt novy softver, ktory to mal odstranit. O 2 tyzdne idem odviezt auto do servisu na reklamaciu nech sa na to pozru. Ty si to riesil so servisom? Podarilo sa to vyriesit?

Neřešil. Stává se to, jen když je velké teplo a auto rozpálené. Od výjezdu z domu je to z mírného kopečku asi 50m, ostrá pravá v obytné zóně a po 10m retardér. Takže člověk jede ve stylu, kdy plyn lehce "přidává" a "brzdí motorem", jakmile trochu přidám, klokan není a za retardérem asi 80m rovinka, křižovatka a pak není nic poznat.

Mám najeto 16tis a nikdy jindy jsem to nepozoroval, v zimě to bylo OK. Podle mě, jak je auto rozpálený po rozjezdu, než se srovnají čidla, tak si to trochu hupsne. Ale není to nic strašnýho.

Mne sa to deje aj v podzemnej garazi pri teplote cca 20 stupnov

zajímavý je to, že podobný problém mělo i HTP ve verzi CGP, kde při teplotě 22 stupňu, to auto, po nastartování a následné jízdě, mělo tendenci tak  1km cukat a skákat ... A upřimně, přesně tohle se mi děje u 1.4  CZD , ikdyž ne tolik. Ale je to přesně v tomto rozsahu 20-22 stupnu teploty.. V ostatních teplotach je to OK.

  • 2 týdny později...

Dnes mi volali zo servisu, ze tam mali dalsiu 3mesacnu octaviu, na ktorej sa prejavovalo trhanie motora. Zdiagnostikovali to, poslali data importerovi a ten zhodnotil ze je to spravanie z vyroby tychto motorov. Stazovalo sa uz na to viac ludi. Zatial to neriesia a nevedel povedat ze ci to bude skoda riesit nejakou zvolavackou alebo to nechaju tak. Je to kvoli tomu, aby sa zohrial rychlejsie katalyzator. U starsich rocnikov bol problem s alternatorom.

  • 3 měsíce později...

Měl jse zapůjčené náhradní vozidlo O3 1,5TSI a také při rozjezdu skáče a někdy je to cíti i za jízdy.  Jaký má 1,5ka setrvák jednohmotu nebo dvouhmotu? Pokud má jednohmotu tak si myslím že problém bude tady. 1,4ka to nedělá a ta  má dvouhmotu.

To opravdu není setrvačníkem. To by jinak bylo snadné tuto vadu odstranit, což se zatím evidentně nedaří.

@kacer1 1.4TSi 110kw nema dvouhmotu ... ;) 

  • 1 měsíc později...

Při rozjezdu bych viděl na neschopnost řídící jednotky uregulovat studený motor, a jízdy to může dělat ACT. Spíš bych čekal, že 1.4 TSI i 1.5 TSI nemá dvohmotu, ale rád se poučím.

Na hranici teorie může otravovat i příliš špinavý filtr sání.

Teď jsem to video viděl, počítám, že ACT bude dvouhmotu rychleji opotřebovávat a oprava pak bude pěkně drahá... Další pokrok...

Preco ACT bude dvojhmotku rychlejsie opotrebavat? kvoli comu? rad sa priucim

Polovina zápalů na stejný počet otáček, větší torzní kmity vyvolané setrvačnými silami druhého řádu.

  • 3 měsíce později...

ACT možno vypnout, GPF OFF, případně možno i s úpravou.

  • 2 měsíce později...

GPF OFF to by mě zajímalo...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.