Prosinec 25, 20195 r On 7/22/2019 at 3:50 PM, Lukecko said: Mám jen malý update s tím, že cukavé rozjezdy přes léto kompletně zmizely. Speciálně po dovolené, kde jsem najel 3200 km a překročil hranici nájezdu 10K km, tak se motor chová výtečně. Žádný update ŘJ neproběhl, stále čekám. Je však možné, že se problémy s návratem studených ran vrátí. Souhlasím. Po 22k km také již vůbec nic nepozoruji. A to je zima.
Květen 11, 20205 r Nenarazil někdo na nějakou novinku ohledně SW pro OIII 1.5 TSI? Dva týdny zpátky mi v AS mi tvrdili, že žádný nový soft není, ale že mi to zkusí "flashnout" (nevím, co to reálně znamená) a ať pozoruji. Rozjezdy se skrz cukání zlepšily, ale také jsem vypozoroval, že to auto je línější, nejde tak za plynem a taky jsem si např. všiml, že před touto servisní operací mi to auto bez plynu značně víc táhlo na dvojku při popojíždění na parkovišti. Teď by mi bylo schopný zdechnout. Taky při rozjezdech z křižovatky - pokud to extrémně netočím, tak mi ujede i cyklista... :) ... někdo s podobnou zkušeností? Celkově mi přijde, že předtím ten motor byl značně dynamičtější. Ideálně mít možnost to nějak srovnat s někým, kdo třeba prošel ofiko přehráním a je spokojený... Nerad bych šel do AS znova s pouhými spekulacemi, to bych moc nepochodil... Díky!
Květen 11, 20205 r Autor Mně updatovali ŘJ minulý rok říjnu a od té doby auto necuká. Co se týče dynamiky, tak je stejná jako byla před updatem.
Červen 2, 20205 r Já mám listopadové auto. V zimě ok, jak se oteplilo, tak pod lehkým plynem to trochu skáče, ale jen prvních 200 m, pak OK
Červenec 15, 20205 r On 6/3/2020 at 12:23 AM, michal.vrbka said: Já mám listopadové auto. V zimě ok, jak se oteplilo, tak pod lehkým plynem to trochu skáče, ale jen prvních 200 m, pak OK Ja mam decembrove a robi mi to tiez. Pisal som a volal do servisu, tam mi povedali, ze na novych rocnikoch uz ma byt novy softver, ktory to mal odstranit. O 2 tyzdne idem odviezt auto do servisu na reklamaciu nech sa na to pozru. Ty si to riesil so servisom? Podarilo sa to vyriesit?
Červenec 16, 20205 r Neřešil. Stává se to, jen když je velké teplo a auto rozpálené. Od výjezdu z domu je to z mírného kopečku asi 50m, ostrá pravá v obytné zóně a po 10m retardér. Takže člověk jede ve stylu, kdy plyn lehce "přidává" a "brzdí motorem", jakmile trochu přidám, klokan není a za retardérem asi 80m rovinka, křižovatka a pak není nic poznat. Mám najeto 16tis a nikdy jindy jsem to nepozoroval, v zimě to bylo OK. Podle mě, jak je auto rozpálený po rozjezdu, než se srovnají čidla, tak si to trochu hupsne. Ale není to nic strašnýho.
Červenec 17, 20205 r zajímavý je to, že podobný problém mělo i HTP ve verzi CGP, kde při teplotě 22 stupňu, to auto, po nastartování a následné jízdě, mělo tendenci tak 1km cukat a skákat ... A upřimně, přesně tohle se mi děje u 1.4 CZD , ikdyž ne tolik. Ale je to přesně v tomto rozsahu 20-22 stupnu teploty.. V ostatních teplotach je to OK.
Červenec 27, 20205 r Dnes mi volali zo servisu, ze tam mali dalsiu 3mesacnu octaviu, na ktorej sa prejavovalo trhanie motora. Zdiagnostikovali to, poslali data importerovi a ten zhodnotil ze je to spravanie z vyroby tychto motorov. Stazovalo sa uz na to viac ludi. Zatial to neriesia a nevedel povedat ze ci to bude skoda riesit nejakou zvolavackou alebo to nechaju tak. Je to kvoli tomu, aby sa zohrial rychlejsie katalyzator. U starsich rocnikov bol problem s alternatorom.
Listopad 11, 20204 r Měl jse zapůjčené náhradní vozidlo O3 1,5TSI a také při rozjezdu skáče a někdy je to cíti i za jízdy. Jaký má 1,5ka setrvák jednohmotu nebo dvouhmotu? Pokud má jednohmotu tak si myslím že problém bude tady. 1,4ka to nedělá a ta má dvouhmotu.
Listopad 11, 20204 r To opravdu není setrvačníkem. To by jinak bylo snadné tuto vadu odstranit, což se zatím evidentně nedaří.
Prosinec 27, 20204 r Při rozjezdu bych viděl na neschopnost řídící jednotky uregulovat studený motor, a jízdy to může dělat ACT. Spíš bych čekal, že 1.4 TSI i 1.5 TSI nemá dvohmotu, ale rád se poučím. Na hranici teorie může otravovat i příliš špinavý filtr sání.
Prosinec 28, 20204 r @Pavel_RB 1.5TSi údajně v OIV dvouhmotu má. Tvrdí to ve svém videu p.Vaculík ze Světa motorů. Video zde: https://www.auto.cz/martin-vaculik-toto-je-nova-octavia-v-te-spravne-specifikaci-137340 Upraveno Prosinec 28, 20204 r od LukášCBR
Prosinec 28, 20204 r Teď jsem to video viděl, počítám, že ACT bude dvouhmotu rychleji opotřebovávat a oprava pak bude pěkně drahá... Další pokrok...
Leden 9, 20214 r Polovina zápalů na stejný počet otáček, větší torzní kmity vyvolané setrvačnými silami druhého řádu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.