Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

 

všiml jsem si teď u svého sklopného tažného, že je prasklá izolace, zatím jsem ho nepoužil. Moc se tomu nedivím, protože když vidím v jakém úhlu je to tam nacpané, tak prasknutí se nabízí, ale naštve to, máte to někdo taky tak, nebo většinou ok?

 

IMG_20190225_131610.jpg

Upraveno od Dzarin

Mam to iste ako tu uvadzas. Je to na reklamaciu? Co ostatny. Casom vlhkost urcite poskodi cely konektor.

IMG_20190227_143412.jpg

Ano, je to na reklamaci, očividně někdo víc přitáhl svazek v kufru

  • Autor

Dnes jsem byl v servise, potřebují, abych jim to tam nechal, nafotí, pošlou do ŠKODY a pak během 1 dne se vyjádří jestli je to oprava v rámci reklamace. Každopádně pokud by nebyla, tak už nevím, tohle je očividně výrobní vada, špatně udělané, nebo nekvalitní materiál, není možné, aby to samo od sebe po půl roce prasklo.

Dnes jsem to kontroloval a prasklá izolace není ?  nutno dodat staří vozu 14 měsícu 16000 km najeto, tažné používam sem tam. 

  • Autor

Mám najeto 6 000km a auto 7 měsíců..

reklamoval by som , iba čo zhnije časom konektor

Včera jsem také udělal kontrolu.Staří 10mesicu, najeto 22.000km a používám ho tak 10x za měsíc. 20190303_150119.thumb.jpg.72cccb05b9f623ea3577cf89812c619f.jpg

  • Autor

Díky, akorát ta tvoje koncová část, kde to mám rozlomené, vypadá trošku jinak,  jakoby už upravená a obtočená nějakou izolační páskou?

Jestli jsem dobře na to koukal tak  je to jeden kus a je to guma( žádná páska). Odpoledne se podívám...

On 3/4/2019 at 5:26 AM, Hyper ST said:

Včera jsem také udělal kontrolu.Staří 10mesicu, najeto 22.000km a používám ho tak 10x za měsíc.

Ono to vyzerá že máš trochu inú konckovku s pripojením káblu.

  • 4 týdny později...

Zásuvka je vymenená v rámci reklamácie. Vraj sa to dost zle vymienalo. Pri výmene vyhodili poistku 15A pre ťažné zariadenie a nešlo tým pádom odistiť a zaklapnuť ho.

Na to som prišiel až po príchode zo servisu. Na druhý deň to opravili výmenou poistky a diagnostikou. Uz je to OK. Uvidime ako dlho vydrzí gumová izolácia na zásuvke.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak prchovka opravena v rámci reklamace za 1 den, vypadá to ok, tak snad to chvilu vydrží.

  • 3 měsíce později...

Tak mi ta izolace taky praskla, budu reklamovat až pojedu na výměnu oleje.

  • 2 týdny později...

Tak mam taky, mesic stary sportline... Budu reklamovat.

  • 2 týdny později...

Prosím koľko pin ma zásuvka na origo tažnom 7 alebo 13 ?

Ahoj,

 

tak jsem koukal na tažné zařízení jestli nemám prasklou izolaci a překvapilo mě že mám část kabelu omotaný izolačkou. Zrovna tohle mi nepřijde jako profesionální řešení. Máteto stejně nebo to někdo zbastlil?

Díky

 

IMG_20190827_074508.jpg

IMG_20190827_074517.jpg

Mám to stejně omotané izolačkou už od převzetí /z výroby.

Diky tak je to asi standart.

 

Odesláno z mého Pixel 2 XL pomocí Tapatalk

 

 

 

 

  • 3 měsíce později...

Tak vám musím napsat jak probíhá výměna prachovky na tažným.

Když jsem se byl objednat na výměnu oleje, tak jsem zároveň informoval technika o závadě a požadoval výměnu ve stejný den, jelikož pracují v zahraničí a jezdím domu jen na víkend .

Vím, že při každé reklamační opravě se musí vše nafotit a poslat do ŠA.

Při dotazu zda si závadu nafotí a objedná díl mi bylo nepříjemným tónem odpovězeno, že prachovek má na skladě dostatek a v den servisu na to kouknou a případně vymění. Řekl jsem si OK a považoval to za vyřízené.

Při přistavení auta v den servisu a předávání mi  jiný technik řekl že vymění olej ,ale prachovka není napsaná v zakázce a nemají ji ani na skladě a že to musí nafotit  a sepsat reklamační objednávku. To mi řekla krev ze zubů a byl jsem dost nasranej.

Po dvouch týdnech telefon , kdy mohu auto přistavit , ale lepší by bylo ve všední den , aby byl přítomný elektrikář a že ani nemají představu jakým způsobem to vymění. No perfektní!

Dnes v den D , po celodenním opravně , opět telefonát , že si mám auto  vyzvednout, ale prachovka není vyměněna z důvodu, že nemají patřičné kleště na znovu nacvakání pinů. To mi totálně vyrazili dech , další den v prdeli a nic. To už jsem se jen smál, já si nebudu ku.vit zdraví!

Das ist Česko , čeká mě další návštěva tak snad to klapne.

TOP servis - Auto Š. Č. Budějovice

Upraveno od Catexcavator

A proč to nevyreklamuješ v zahraničí kde pracuješ? Záruka je na celou Evropu. 

asi tak... 

Odpověď je jednoduchá, cena. Pochybuju, že budou ochotni dělat mi záruční opravy, když na placený servis jezdím jinam. Ale třeba se pletu.

Musím zkusit.

Tak škodovku jsem nikdy zatím reklamace neřešil v zahraničí, ale Audi a MB ano a žádný problém, auta koupena z DE s full servisem u nás reklamované a servisované a Audi to samé, i Audi koupena v ČR servis reklamace v DE no problém. Nevím o tom ani nikde jsem neviděl napsaný, že musíš reklamovat v zemi kde jsi zakoupil, záruka je specifikovaná a dle mě celoevropská. Kolega takto řešil Kodiaq z ČR ve Francii, kde dlouhodobě pracuje a bezproblému. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.