Přejít na obsah

Tažné zařízení / prasklá izolace


Dzarin

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

všiml jsem si teď u svého sklopného tažného, že je prasklá izolace, zatím jsem ho nepoužil. Moc se tomu nedivím, protože když vidím v jakém úhlu je to tam nacpané, tak prasknutí se nabízí, ale naštve to, máte to někdo taky tak, nebo většinou ok?

 

IMG_20190225_131610.jpg

Editováno: , autor: Dzarin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma
  • Pawouk odemkl následující téma

Dnes jsem byl v servise, potřebují, abych jim to tam nechal, nafotí, pošlou do ŠKODY a pak během 1 dne se vyjádří jestli je to oprava v rámci reklamace. Každopádně pokud by nebyla, tak už nevím, tohle je očividně výrobní vada, špatně udělané, nebo nekvalitní materiál, není možné, aby to samo od sebe po půl roce prasklo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zásuvka je vymenená v rámci reklamácie. Vraj sa to dost zle vymienalo. Pri výmene vyhodili poistku 15A pre ťažné zariadenie a nešlo tým pádom odistiť a zaklapnuť ho.

Na to som prišiel až po príchode zo servisu. Na druhý deň to opravili výmenou poistky a diagnostikou. Uz je to OK. Uvidime ako dlho vydrzí gumová izolácia na zásuvke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Tak vám musím napsat jak probíhá výměna prachovky na tažným.

Když jsem se byl objednat na výměnu oleje, tak jsem zároveň informoval technika o závadě a požadoval výměnu ve stejný den, jelikož pracují v zahraničí a jezdím domu jen na víkend .

Vím, že při každé reklamační opravě se musí vše nafotit a poslat do ŠA.

Při dotazu zda si závadu nafotí a objedná díl mi bylo nepříjemným tónem odpovězeno, že prachovek má na skladě dostatek a v den servisu na to kouknou a případně vymění. Řekl jsem si OK a považoval to za vyřízené.

Při přistavení auta v den servisu a předávání mi  jiný technik řekl že vymění olej ,ale prachovka není napsaná v zakázce a nemají ji ani na skladě a že to musí nafotit  a sepsat reklamační objednávku. To mi řekla krev ze zubů a byl jsem dost nasranej.

Po dvouch týdnech telefon , kdy mohu auto přistavit , ale lepší by bylo ve všední den , aby byl přítomný elektrikář a že ani nemají představu jakým způsobem to vymění. No perfektní!

Dnes v den D , po celodenním opravně , opět telefonát , že si mám auto  vyzvednout, ale prachovka není vyměněna z důvodu, že nemají patřičné kleště na znovu nacvakání pinů. To mi totálně vyrazili dech , další den v prdeli a nic. To už jsem se jen smál, já si nebudu ku.vit zdraví!

Das ist Česko , čeká mě další návštěva tak snad to klapne.

TOP servis - Auto Š. Č. Budějovice

Editováno: , autor: Catexcavator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak škodovku jsem nikdy zatím reklamace neřešil v zahraničí, ale Audi a MB ano a žádný problém, auta koupena z DE s full servisem u nás reklamované a servisované a Audi to samé, i Audi koupena v ČR servis reklamace v DE no problém. Nevím o tom ani nikde jsem neviděl napsaný, že musíš reklamovat v zemi kde jsi zakoupil, záruka je specifikovaná a dle mě celoevropská. Kolega takto řešil Kodiaq z ČR ve Francii, kde dlouhodobě pracuje a bezproblému. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...